Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, September 28, 2012

Doa Nik Aziz lopeh Jumaat...


Amin..
Berdoalah untuk kebaikan sesama Islam dan bukannya berdoa untuk kehancuran saudara seagama.
Pok Nik mampu mengubahnya!

7 comments:

  1. Apa lah orang UMNO ni, dah lah buat booking awal tempat terdalam dalam lubuk neraka, apa tak puas lagi ke dah ada laluan khas untuk dicampak dekat dengan para syaitan .....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neraka adalah untuk manusia yg membawa dosa. Syaitan pula adalah manusia pendusta yg mengaku diri sebagai wakil Nabi dan menjual nama Tuhannya utk mendapat undi. Oleh itu tanyalah diri siapakah yg sebenarnya penghuni neraka itu?

      Delete
  2. wah banyak alimlah kau anon 6.27 ,kau ingat kau masuk syurga ke? syurga boleh tempah2 macsmabby abady ,hairie othman dsn bob lokman, beli tiket dengan nik ajis ke? macam tu senanglah. tak payah buatamaldANSEMVAHYANG. CUMA UNDI DAN MASUK PAS CONFIRM MASUK SYURGA. Apa punya ajaran sesat. Kau ingat kau tuhan ke tahu orang masuk neraka. Balik taubat nasuha dulu jangan tuduh tak tentu pasal. Parti Umno yang telah memastikan Negara ini menjadi islam. Bukanmacam parti PAS hanya ikut cakap DAP. Asal DAP cakap ikut, DAP kata jangan buat kau tak buat.Memang dah jadi anjing DAP @yahudi dan Nasrani. Apa yang PAS buat untuk pembangunan ISlam? takde apa2, hanyamemecahbelahkan sahaja. Jadi orang yang memcahbelahkan boleh masuk syurga ke?

    ReplyDelete
  3. Ana ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Perdana Menteri Malaysia Dato Seri Najib bin Tun Hj Abd Razak diatas PEMBENTANGAN BELANJAWAN 2013 yang mengembirakan semua pihak termasuk segelintir warga mat sabun yang bersara tanpa pencen dapek meraso sikit khazanah negaro kito. Jaso mu tetap dikonang bulih pun dinilai dengan pitih RM 1000.00 one off, syukur pada ilahi dengan berkat doa.....potong habih belanjawan yg bolum pasti tu kahkahkah. sey tabik Dato seri

    ReplyDelete
  4. Anon 6.27 p.m.

    Memantat bini orang boleh masuk syurga ke?

    Munafik. Jangan taksub tahap gaban.

    ReplyDelete
  5. UMNO--PARTI SYAITAN YG DIKENALI,,,CONFIRM MASUK NERAKO

    ReplyDelete
  6. Ta da baca ke..... Terlebih sumpah sama masuk gaung......yang pasti tok guru kebelakang ni banyak merepek ...dah tuo kod..... Amik lain calon le.........

    ReplyDelete

Blog Archive