Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Sunday, September 9, 2012

Mimpi Rosmah Mansor


Allah limpahkan taufiq dan hidayahnya kepada Rosmah Mansor:

1. Rosmah Mansor menjadi muslimah sejati, setia kepada suami dan keluarganya.

2. Rosmah Mansor undur diri daripada "highlight" dan "focus" media elektronik dan massa selama 6 bulan bermula 16 September 2012.

3. Rosmah berunding dengan Kak Hajah "isteri Nik Aziz" untuk bina pasukan Muslimah Kebangsaan.

4. Wan Azizah mengaku depan Rosmah, bahawa abang Anwar Ibrahim "memang kelakunya" buruk sejak 1987 lagi, sebab itu dia selalu lebam-lebam masa Rosmah ziarahnya pada 18 Disember 1987 hingga 27 Ogos 1995.

5. Najib Razak serahkan kuasa pentadbiran eksekutif kepada rakyat untuk dipertimbangkan pada 11 November 2012.

6. Anak-anak Najib dan Rosmah bersatu di rumah ibu mertuanya, Tun Hajah Rahah.

6 comments:

  1. Muslimah sejati ????

    ReplyDelete
  2. Lebih kepada igauan kamu yang Rosmah dan Najib terpaksa berundur dari kerajaan

    ReplyDelete
  3. 6 IMPIAN MELAYU BARU..

    1. UMNO/BN BERIHAT SABATIKAL PERINTAH MALAYSIA.
    2. SEGALA SKANDAL SELEWENG HARTA NEGARA DISIASAT DIBICARAKAN.
    3. BANGSA MELAYU DIPERKASAKAN SEMULA DGN ISLAM, KEBEBASAN & KEADILAN SEBENAR, SELEPAS DIPERKOSAKAN OLEH UMNO.
    4. SEMUA KAUM DIMALAYSIA BERSATU PADU,MAJU,DIPIMPIN BANGSA MELAYU BARU DENGAN ISLAM SEBAGAI TERAS CARA HIDUP.
    5. KERAJAAN BARU MALAYSIA YANG ADIL, BERSIH, DEMOKRATIK, INTELEKTUAL, CEKAP, INOVATIF.
    6. SEMUA RAKYAT MALAYSIA BERPELUANG MAJU DLM BIDANG PILIHAN DAN POTENSI DIRI SEHINGGA PERINGKAT ANTARA BANGSA.

    ReplyDelete
  4. tapi den ghaso 6 pekaro tu tak mampu pun dibuek pas kek kelantan. apotah lae selangor ngan kodah. 22 tahun merintah kelantan nak koba adil, bersih??? demokratik, intelektual????? cekap???????? inovatif?????????????????? hahaha..banyak tando soal makno eh hampeh. islam teras cara hidup sangatlah kelantan tu. surau, kg, air masyaAllah kotornya. mano duit balak? mano duit memali? mano duit kohilal? mano pi dana dinar emas? kono tipu yolah tak abih-abih. oghang kelantan pun ramai lari luar kelantan cari rezeki. tingga naratiwat ngan siam yo dok niago kek kelantan. ado hati nak ganti umno konon. huhuhu.

    ReplyDelete
  5. anon 8:22. cantik pandangan tu. sey setuju bonartu. penyokong pas, konolah jawab. jangan ontok2 ajo. he he..

    Jangan marah2. ini ruang forum bincang2..

    relekla bro... he he he..

    ReplyDelete
  6. Anon 8:22. Ekau dah poi kelantan blum?? Kalau tak poi lagi toksah dok mengato mcm2 lah kek kelantan. ni mesti dongar telebisen dgn surat kobar...Ekau pecayo sangat crito2 karut dorang tu...puihhh..Kono tipu lah ekau idup idup dongan rtm, tv3, utusan, metro dan lain2...

    ReplyDelete

Blog Archive