Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Tuesday, September 4, 2012

Pemimpin PkR Memang Bangang & Biadab

Bukti sahih menunjukkan tahap Biadab dan Bangangnya pemimpin-pemimpin PkR:

1. Ikut suka hati "mak ayahnya" Anwar Ibrahim berucap pada Sambutan Kemerdekaan di Selangor tanpa sebarang authoriti di negeri itu.

2. MB Selangor Khalid Gagap menunjukkan kebiadabannya bila mana "kucilkan" jemputan rasmi kepada DYMM Sultan Selangor sempena sambutan kemerdekaan di Selangor.

3. Untuk elak konflik yang menunjukkan tahap bangang keputusan, Khalid Gagap "tai-chi" konon Setiausaha Kerajaan Selangor yang buat jemputan acara. Inilah tahap biadab paling durjana. Wajarlah Khalid Gagap dibatalkan kedudukannya sebagai Pengerusi Majlis Universiti Utara Malaysia sejak Julai 2005.

4. Ketua Umum PkR, Anwar Ibrahim dan Jawatankuasa Perang Saraf Keadilan di bawah Khalid Jaafar, Azmin Ali dan Hishamuddin Pondan Rais telah mencipta Bendera berwarna Separuh Merah (atas) dan Separuh Putih (bawah) bersama Bulan Sabit dan Bintang pecah 14. Sangat biadab kerana langgar Perkara 149 Perlembagaan Persekutuan. Mereka begitu "daring" dengan perbuatan ini kerana yakin Proklamasi Darurat Perkara 150 sudah batal.

5. Dalam masa 3 minggu, sebelum 28 September 2012 (iaitu hari pembentangan Bajet 2013 di Parlimen oleh YAB PM), Anwar Ibrahim akan membentang Bajet Biadab Gabungan Parti Komunis-Freemason-Syiah di Shah Alam. Bajet Anwar Ibrahim kali ini ialah bajet paling kufur nikmat dengan memberi subsidi kepada semua perkara yang hari ini dicukaikan. Untuk top-up tabungan Kerajaan, Anwar Ibrahim akan buat dagangan dengan Al-Gore (Freemason-Mason Degree 33) dan Keluarga Rorthchild. Anwar Ibrahim berazam untuk membuktikan Penasihat Negeri Selangor bergaji RM1 ialah manusia 'pintar' menghancurkan kemakmuran Janji Di Tepati selama 55 tahun.

Dengan harapan yang besar, KSP baru dan KSN baru tolong buang dan "freezer" semua pegawai kanan tertinggi awam yang menyokong Agenda Anwar Ibrahim. Di Perbendaharaan ada 35 orang Pegawai PTD di kalangan Gred 48 hingga Jusa B yang simpati kepada Anwar Ibrahim. Moga kalian AWAS.

10 comments:

  1. igtkn cerdik, rupanya btul2 bodoh..tulisan takde fakta dan penuh fitnah..bawak2 la bertaubat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul2, paneh ni serupa amogok buang tebiat nak mampus tak lama lg.

      Delete
  2. Dah lah bodoh miang, karang terselit pulak nak ugut kakitangan kerajaan PTD.

    Tahap politikus longkang.

    ReplyDelete
  3. ....semua tu "fakta" la bro anon...Kalian semua memang bangang tahap @#$%%^&&!!!!!

    ReplyDelete
  4. cam baca komik pn ade ni.....ni sme citer lam blog ni...kmpul2 pastu wat novel....konfem top ni...pas2 bile dh top...bleh wat filem.....pergghhh...duit2....

    ReplyDelete
  5. hahaha..awat blogger pro UMNO nie hampir 95% sekolah takat SPM jer. Tak pandai buat analisa politik dan research tentang sesuatu isu. Apatah lagi buat kupasan sendiri seperti seorang sarjana ilmu. Ini cuma teguran saja..janagn marah..kahkahkah..

    ReplyDelete
  6. Tun Mahadet dah cakap, oghang Melayu coghodek habis sumo e sokong Pakatan. Nang tinggal dlm UMNO ni nang bungkor2 ajo. Sobab itulah analisis2 bangang macam ni ajo nang buleh ditulih e..

    Apa macam pun, bagi cybertrooper UMNO ni, samo ado fakta atau tidak, tak ponting. Nang paling utamo...

    MASYUUUUUUUUUK!!!!!!!!!! KESIAAAAANNNN!!!!!!!!

    kah kah kah kah kah!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. Bilo ghamai yang bongih ni makno ea tulisan Paneh ni bokosan ni.. Teruskan Paneh...biar puak2 lobih miang..

    ReplyDelete
  8. paneh..ekau ni buat malu orang nogori ajo..tulih mcm ni hanya umno harbi sajo yg percayo...bagi la orang kito nampak cerdik sikit, lobih sikit dr rais yatim.

    ReplyDelete
  9. Tu la deh pencacai pembangkang ni harap pandai ngutuk jo. Nak jwb post ni tak reti. Yg di tau e mencemuh Pehtu corner isu ke lain. Divert isu. Mcmano la org nak sokong pembangkang. Berdebat dgn isi post yg dikoba an bodoh ni pun failed. GAGAL. Nak tarik oghang camno. Hehehe. Kesian.

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive