Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, September 14, 2012

Nik Aziz Kantoi Berkhalawat

Berita gempar Nik Aziz berkhalawat. Pada 8 September 2012 diberitahu oleh Setiausaha Peribadi dan Katilnya, bahawa Nik Aziz berkhalawat dan tertangkap khalawatnya dengan ilham:

1. Pas kalah besar di Kelantan sebab Nik Aziz dan juak-juaknya tidak bekerja untuk memakmurkan ekonomi Kelantan sehingga menimbulkan fitnah bahawa pentadbiran Melayu Islam doktrin Pas ialah lambang kemunduran dan kemiskinan Islam. KDYMM Al-Sultan Kelantan, Sultan Mohamad V amat berdukacita.

2. Pas terpaksa buat Kerajaan Melayu Islam campuran di Kedah. Azizan masih MB, manakala Timbalan MB ialah Mukhriz Mahathir. Nik Aziz tersenyum lebar kerana dapat juga bersama kembali sabahat ilmunya iaitu Mahathir Mohamad. Bolehlah Nik Aziz mengadu dan bersama mendalami perkongsian ilmu semula seperti 22 tahun lampau.

3. Pas membina empayar di Pulau Pinang sebagai kerajaan, dengan 75% orang UMNO sebagai kabinet Negeri Pulau Pinang. Suatu keadaan paling luar biasa dalam sejarah PRU Ke-13.

4. Pas isytihar bahawa Musuh Umat Melayu ialah DAP kerana membawa ideologi Komunis dan PkR dengan ajaran Freemason.

5. Pas isytihar Anwar Ibrahim amat wajar diambil tindakan mandatori secara buang Kewarganegaraan dan Kerakyatan kerana terlalu lama mencemarkan kedaulatan dan maruah Negara sejak 1995.

6. Pas walaupun dalam skrip dunia asalnya tidak boleh dipecah perintah; Nik Aziz dapat ilham dan dipatuhi oleh Hadi Awang supaya kembali kepada abang sulungnya UMNO sebagai sebuah institusi siasah TERBESAR di dunia.

7. Nik Aziz akhirnya sedar bahawa dirinya sudah tidak relevan. Nik Aziz tutup pondoknya di Pulau Melaka dan berhijrah di Kuala Lumpur, membuka Maktab Tarbiyyah Ilmu Wasattiyah bersama Nasaruddin Mat Isa, Mahathir Mohamad dan Abdullah Ahmad Badawi berserta Harun Din Al-Hafiz.

16 comments:

  1. KAH KAH KAH!!!!

    HEBAT, HEBAT, HEBAT!!!

    HEBAT MIMPI KAWAN2 PENYOKONG UMNO SEKARANG NI!!!

    DISERANG IGAUAN DAN MIMPI NGERI SIANG DAN MALAM!!!!

    TAKUTNYA UMNO JATUH KECUNDANG DI PRU 13 AKAN DATANG...

    HINGGA BERHALUSINASILAH DIA...

    PAS & UMNO RUJUK KEMBALI...

    KAH KAH KAH!!!! KESIAN, KESIAN, KESIAN!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni kerja bodoh bg org yg berpelajaran..da xde otak ke admin?sgt bodoh..aku xd akaun google,kena letak anon..kalo blh ko insaf lah..jgn jd bodoh-nur

      Delete
    2. Aku bkn ckp kat ko ,tp aku ckp kat admin page ni..bek lah bwk otak yg xbetul tu,bertaubat..dkt2 nk pru meroyan mcm rita rudaini lak ko admin,ni yg wat aku lg menyampah nk sokong bn,kerja korg memburukkan nama org lain je..mcm haram!-nur

      Delete
  2. kah kah kah,

    berat dah masalah orang-orang umno ni. dah 2 artikel meroyan tah hapa-hapa. rileks bro, gendang perang belum berbunyi, masih ada sisa-sisa untuk berjuang habis-habisan. jangan ngaku kalah. hahahahaha.........

    ReplyDelete
  3. lagi kuat komer kah kah kah
    lagi besor komer kalah lah lah
    dasar freemason bongkak

    ReplyDelete
  4. kuat gila nate puak ni. ko dkt nk ngundi ko gila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa yg plg aku menyampah-berita utama tv3,kes jimmy shanley ngn bini dia(mana satu tah betol,ko ckp aku,aku ckp kau,bilalah korg nk selesai),zed zaidi(tlglah,ko pon mkn duit gak ke yg ko duk sibuk nk ckp artis berdakwah sbb duit,mgkin ko pon da kena suap jgk),kes rita rudaini(xhabis2 nk mengutuk org tu,org ni,bek ko sedar diri,jaga ank2 ko tu baik2)..

      Delete
  5. Sapa yg mimpi nie baso babi puak umngok

    ReplyDelete
  6. Berita Panas:

    PANEH MINANG di tangkap kerana berkhalwat dan membunting anak dara orang.

    ReplyDelete
  7. Professor Kangkung yang nama samaran nya PANEH MINANG telah ti tangkap polis kerana berkhalwat sampai terjadi persetubuhan haram. Isteri PANEH MINANG telah melarikan diri. Anak PANEH MINANG pula malu ke sekolah kerana perbuatan bapanya.

    ReplyDelete
  8. metaliti penyokong tegar pas. menzikirkan orang lain yg tak sealiran dengan babi, anjing dan segala yg buruk. mungkin kekesanan ajaran TGNA :- MENCARUT

    ReplyDelete
  9. ini lah yng sepatut PAS dan UMNO lakukan jika MELAYU nak selamat. Bila cina memerintah,,, apa jadi pada nasib melayu di singapura? apa jadi bila kapir memerintah di selatan thailand? jangan sampai nasi dah jadi bubur mcm bubur mcD, baru melayu nak bersatu, masa tu , cina kapir akan sumbat ke dalam penjara dan ISA akan diwujudkan semula atas alasan keselamatan negara. pada masa itu juga penyangak matawang imf akan masuk ,,konon kononnya kerajaan kapir terpaksa meminjam wang dari imf kerana nak bayar hutang yang telah dilakukan oleh kerajaan BN yang lalu, kita tidak ada pilihan lagi..... pada masa itu,,,,, MELAYU,,,, MELAYU.... MELAYU.....

    Jangan lah terlalu seronok dgn janji janji PR. sekadar berjanji,,, aku pun boleh berjanji,,,,, sesiapa yang menyokong PR dlm PRU 13 nanti akan di beri sebuah rumah teres....... sokonglah PR..... amacam,,, ok tapi adakah ini boleh menjanjikan yang sebenar?

    wahai MELAYU,,,, bersatulah,,, biarlah ko nak gelak ke ape ke,,,,

    contohmudah ialah,,,,, konflik anak dengan ibubapa.... mak bapak suruh anak study,jangan lepak,,,,,,, tapi anak kata bodo la mak bapak aku ni,,,, tak paham cara anak anak,,,, padahal anak anak dok syok dan leka dengan kealpaan sendiri,,, tapi itulah realiti,,, hasrat mak bapak amat baik dan murni dan realistik,,,,,

    ReplyDelete
  10. Hahaha... Gelagat orang tengah sasau dan gila meroyang. Jagalah negeri anda dulu yang penuh dengan skandal dan bakal jatuh ke tangan DAP....

    ReplyDelete
  11. nik ajis berkhalwat, pencacai pula meroyan ...

    ReplyDelete
  12. pi balik tanam jagung la ... UMNO dah siapkan tukang gali kubur sendiri .... kubur cantik dah lama tunggu, tinggal Najib tak sanggup tinggalkan Rosmah terus merompak

    ReplyDelete
  13. Bila baca, rupanya sekadar tulisan imajinasi sahaja, mungkin boleh dkira sebagai satu karya politik berunsurkan seni dan lawak, tetapi apabila berkaitan dgn PRU13 dan perkiraan politik, ianya lantas dlihat sebagai satu tulisan yang tidak berintergeriti dan tidak menggambarkan pemikiran sebenar penulisnya. Saya tak faham atas Kewajaran apa ceritan ini djadikan entri dalam blog ini dan dsambut pula beberapa komen yang pro n kontra. Adalah lebih baik isu akan datang berkisar kekuatan UMNO atau pun Kekuatan PR....

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive