Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, January 8, 2010

Alhamdulillah...Nasib baik tak mati!

1. Syukur ke hadrat Ilahi kerana Allah swt masih memanjangkan hayat Nizar Jamaluddin di muka bumi ini.

2. Bukannya apa, risau juga jika ada yang tersalah anggap andai sesuatu perkara buruk berlaku dalam kemalangan tersebut.

3. Maka pastinya pelbagai spekulasi akan dimainkan oleh puak sebelah sinun.

4. Macam tak biasa depa ni...tengok jelah kes dulu-dulu tu.

5. Kes terbaru ni pun dah ada yang timbulkan persoalan, adakah kebetulan kemalangan Nizar di hadapan Hotel Casuarina itu berdekatan dengan bangunan Umno Perak?

6. Buatnya umur balaci DAP tu tak panjang, dah jadi satu beban pulak untuk BN menjawab.

7. Nak kena siasat lagi, nak kena gali kubur lagi (agaknyalah), nak kena post-mortem lagi, nak inkues lagi, nak bicara lagi, nak berdemo lagi, pasang lilin lagi...

8. Kan dah banyak kerja tu.

9. Bak kata orang dolu-dolu..."kecik-kecik tak nak mampus, bila dah besar...nak mampus pun menyusahkan orang."

10. Jarang den cakap kasar...

11. Pikiaq sendiri la dey!

12. Lain kali Nizar kalau kau sakit gigi suruh je orang lain yang memandu!

13. Den tertanya, kemalangan Nizar yang berlaku di Jalan Dr Raja Nazrin Shah tu bukan sebab keTULAHan ke?

7 comments:

  1. Alhamdulillah...."nasib baik tak mati"...itu lah antara bunyi syukur UMNO, dan isyaallah Umno akan mati di Perak tak lama lg....

    Patutnya ada "org" tu patut bersyukur dapat jejak kaki semula ke Malaya...kalau duduk berehat kat Guantanmo Bay laaa.... agaknya muka dio pun dokek2 nak samo tak dgn yg lain2 tu....ehemmm!!!Sapo dio hah???Paneh ada jawapannya.....ha...ha...ha...

    ReplyDelete
  2. kadang kadang benci nak baca komen komen manusia manusia ni.PAS kata dia btul UMNO pun mcm tu jugak.Boleh tak cuba komen tak mencaci org?Bila nak mintak maaf agaknya.Rupanya saluran media baru ini tempat yg paling dahsyat utk org membuat Fitnah.

    ReplyDelete
  3. Anon 11:00

    Apa nak benci plak? bukankah UMNO yg menyuburkan budaya benci membenci...so kena tanya UMNO lah...
    Pd blog lah kita boleh mengutuk UMNO ni..takkan Utusan nak kita kutuk UMNO kot??? ....lu kena tanya Paneh lah, kenapa PM @ UMNO suka budaya benci membenci nih!!!!

    ReplyDelete
  4. Salam,

    Sikit aja tu, nasib baik takde pape. Bawak laju kot? hehe.

    kks.com

    ReplyDelete
  5. EDEN TENGOK MALAON PEMUDA/PUTRA BERDEMO RAMAI MELAYU RENTONG KOK KONO PANEH AGAK EH BAWAK SEPANDUK MELAYU PULAK TU KOK BANTAH HERALD GUNA KALIMAH ALALH OK GAK. EDEN NAK TANYO MELAYU ADO KEK MANO BRO. GHOMAN YANG DEN TENGOK TAK NAMPAK SIKIT PUN ADO CAHAYA KEIMANAN. KEK TELOK KEMANG BERBALUT LEHER KALAU DAH MAMAK TONGKANG TAKKAN DAPEK JADI MELAYU SAMOLAH MACAM MADEY......

    ReplyDelete
  6. hei paneh miang,kau betul2 punya sial manusia,kau tu kecik2 tak nak mampus,dah tua suka buat kebencian org pulak,klu mak kau buang kau dlm tong sampah masa kau lahir dulu pun ok gak nya,aku rasa kau mesti keturunan jin atau setan,musibat laknatullah punya bangsAT MANUSIA MCM KAU NI,SIAL MAK BAPAK KAU DAPAT ANAK MCM KAU NI....KHAAAAKKK PUITHHH

    ReplyDelete

Blog Archive