Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Wednesday, January 27, 2010

Ceh...PENGECUT!

Apo masalah ekau ni Rais? Ekau memang hampeh, cipan, bungko tut...tut...tut. Ke ekau nak ikut jejak bapuk bernama Hisham yang asyik nangis sambil goyang kaki bagi amaran tu. Cib.. la kau Rais. Memang dasar tut...tut...tut. Marang krapu kepunden marang skaper. Camno la rakyat nak respek dengan kerajaan kok camni bacul eh pemimpin BN. Memang ekau ni spesis penakut, bincek, chicken dance, tak sedar diri, pokak, buto, bingai, mangkuk hayun, paloi, tuo, botak, gilo meroyan, bengap, bahlol, barua dot...dot...dot. Blah la kau Rais tut...tut...tut! (*#()&!#*()!Y&#*#)&#)*_#^)(%^&*()_!)(*&^%$%^&*()_)(*&#^%$@#$@%!^&!)(*&%^@&*()!!@#$%^&*())(*&^%$#@! Huhuuhuuu..!

Apo-apo pun, secaro terbuko den mintak MAAFLAH Rais sobab maki hamun kau tadi. Klik sini.

11 comments:

  1. rais maaf kan si aduka tu, siapa pulak maaf kan rais?

    ReplyDelete
  2. sabo2...hehe..tak pasal2 nanti ade report menghine menteri kekeekek

    ReplyDelete
  3. hahahahaha lawak siot! tapi jgn risau. kamu tak leh kene tindakan sebab dah mintak maaf secara terbuka. fuhhh legaaaa. undang2 "mintak maaf" ni baik untuk kita, senang nak maki hamun sapa2 pun. Tima kasih Rais Yatim.

    ReplyDelete
  4. Cilako kau jang BINCEK kau sobut lamo nar den tak dongar perkataan tu.Kopalo bincek ado tak

    ReplyDelete
  5. keh keh keh. lawak la cik din. rasanya rais ni maafkan bdk tu sbb AT tu org seremban kot. senegori la katakan.

    -tom tem bak-

    ReplyDelete
  6. sejak bila rais ni jadi "law n order"...bila ianya sudah jadi kes polis, ia perlu disiasat dan ditentukan di mahkamah... BUKAN nya...kauuuuuuu.....

    hell airbourne

    ReplyDelete
  7. Tom tem bak,

    Aku setuju dgn kau.Sekurang kurang nya nanti dapat undi dari Aduka dan keluarga dia.
    Aku minta maaf lah Rais... OK kan?
    Hidup Nogoghi.


    SEMERAH PADI.

    ReplyDelete
  8. i Rais tu..lepas tu minta maaf kira ok lah...

    ReplyDelete
  9. Mungkin ada yang tersirat disebalik yang tersurat, dapatkan luahan dari YB Dr Rais pula.

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive