Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Saturday, January 30, 2010

Apa bezanya?

BUNG MOKHTAR RADIN DAHULU


BUNG MOKHTAR RADIN SEKARANG



Cuma masalah di Kinabatangan saja yang masih tidak berubah sejak dulu ya Bung?

5 comments:

  1. Rambut berubah dari putih ke hitam hihihihi

    ReplyDelete
  2. tak ado bezo eh doh Pak Sedaro....dah perangai dio dan UMNO cam tu, "buat sesuatu" tapi sorok2, mati2 tak ngaku...tapi bila dah terbongkar, dia sengeh jer ngaku, gitu gak si aktres bini dia tu....wah! bukan main lagi melenting....tapi akhirnya, rupa2nya dah lama dah diorang "sah"...apo bondo eh cam tu...kalau bab tu nak sorok2 dan kelentong2...bab2 lain tu lagi lah teruk...!!!! bab cam tu pun tak leh nak berkata benar, bab2 lain tu "makan sorang2,kenyang pun sorang2"......tak de kredible pemimpin cm ni....asyik temberang yo...arg kg tak makan, tak minum...dio tau apo?

    ReplyDelete
  3. You have really great taste on catch article titles, even when you are not interested in this topic you push to read it

    ReplyDelete
  4. Very shorts, simple and easy to understand, bet some more comments from your side would be great

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive