Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Saturday, January 30, 2010

Apa bezanya?

BUNG MOKHTAR RADIN DAHULU


BUNG MOKHTAR RADIN SEKARANG



Cuma masalah di Kinabatangan saja yang masih tidak berubah sejak dulu ya Bung?

5 comments:

  1. Rambut berubah dari putih ke hitam hihihihi

    ReplyDelete
  2. tak ado bezo eh doh Pak Sedaro....dah perangai dio dan UMNO cam tu, "buat sesuatu" tapi sorok2, mati2 tak ngaku...tapi bila dah terbongkar, dia sengeh jer ngaku, gitu gak si aktres bini dia tu....wah! bukan main lagi melenting....tapi akhirnya, rupa2nya dah lama dah diorang "sah"...apo bondo eh cam tu...kalau bab tu nak sorok2 dan kelentong2...bab2 lain tu lagi lah teruk...!!!! bab cam tu pun tak leh nak berkata benar, bab2 lain tu "makan sorang2,kenyang pun sorang2"......tak de kredible pemimpin cm ni....asyik temberang yo...arg kg tak makan, tak minum...dio tau apo?

    ReplyDelete
  3. You have really great taste on catch article titles, even when you are not interested in this topic you push to read it

    ReplyDelete
  4. Very shorts, simple and easy to understand, bet some more comments from your side would be great

    ReplyDelete

Blog Archive