Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Friday, May 7, 2010

ZI Pelacur RR

Zaid Ibrahim ialah pelacur Rakyat Raja? Siapa sebenarnya Zaid Ibrahim? Apakah hubungan Zaid Ibrahim dengan Anwar Ibrahim? Bagaimana laluan politik Zaid Ibrahim? Dulu dikenali sebagai Peguam, kini sebagai Peguam Ahli Politik?

Apakah Majlis Raja-Raja Melayu akan mengadakan Persidangan Khas untuk membincang secara terperinci tindakan-tindakan affirmative kepada mana-mana Rakyat Malaysia yang "DERHAKA" kepada Institusi Kesultanan dan Raja-Raja Melayu, apalagi bila pelakunya seperti Zaid Ibrahim & Nik Abdul Aziz Nik Mat?

Apakah Negara khasnya Bumi Melayu ini memerlukan manusia seperti Zaid Ibrahim? Anwar Ibrahim? Nik Abdul Aziz Nik Mat? Karpal Singh? Lim Kit Siang? Khalid Samad? Mohd Hasan Ali? Gobalakrishnan? Nga dan Ngor? Nizar Jamaluddin?Husam Musa?

Apakah Majlis Keselamatan Negara, Polis Di Raja Malaysia Bahagian Khas, Perisikan Kerajaan Malaysia, Jabatan Peguam Negara dan Jabatan Kehakiman serta Jabatan Kehakiman Syariah sedang memantau secara lebih intim, tindak-tanduk mereka?

Apakah masih begitu ramai Rakyat Raja yang BUTA HATI, BUTA MATA, PEKAK BADAK, PEKAK TULI, bersetuju dengan keletah manusia-manusia persis PenYAMUN jiwa, raga,fikrah rakyat Malaysia?

Apakah Perlembagaan Persekutuan dan Majlis Raja-Raja Melayu begitu mudah dijadikan BAHAN LELUCON dan TEMBERANG POLITIK BOBROK DAN GOBLOK? Krisis pemikiran terbalik a.k.a. Reverse Osmosis di Malaysia sudah di tahap kritikal. Mereka ini penyumbang kepada kejatuhan ekonomi dan kestabilan perdagangan dan kemasukan pelabur asing. Walaupun bangunan Putrajaya nampak teguh dan kukuh, tapi, talibarut yang cuba meracuni Malaysia sedang bergentayangan tanpa ditambat.

Dulu RM3.80 merupakan nilai tambatan ringgit kepada 1 USD. Hari ini, Konsep Aman dan Damai ialah Nilai Tambatan ringgit yang berjumlah USD 1,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000,000.00 selama 50 tahun lagi. Jika hari ini, manusia-manusia RAKUS tidak diselia pantau dengan bil-hikmah, maka, Bumi Melayu ini akan hanya terjual dengan nilai RM1, sepertimana Elaun Penasihat Ekonomi Kerajaan Selangor di bawah Khalid Ibrahim!

1 comment:

  1. bagus juga kita ada manusia yang perhatin pada rakyat dan negara,kerana selama ini TIADAsapa tahu tentang penyelewengan dan kemungkaran yang dilakukan.sebab budaya patuh dan taat yang ada pada bangsa kita.ianya diambil kesempatan oleh mereka yang berselindung disebalik itu.

    ReplyDelete

Blog Archive