Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Tuesday, September 28, 2010

Branson-Virgin "Go to HELL"

Pak Sedaro dengan bongieh dan moradang bonar, nampak ehh, dengan peluang media yang diberikan kepada Richard Branson "tak layak gelaran Sir-yang diberi oleh Ratu England", tauke punyo duit USD4 billion dan tauke kedaung Virgin Group...

Dio ini tidak disemak ko oleh Kerajaan Malaysia atau penganjur, bahawa dio ini ialah sekutu sebantal Al-Gore, pendukung dan penyokong totok homoseksual parties, mungkin juga dio ado selero macam Al-Juburi...

Seorang Yahudi berpaksi Freemason, yang menaja banyak model perniagaan untuk dibenam kepada Yahudi-Zionis-Israel dan kumpulan rosak akhlak@moral, juga kelab homoseksual...

Kenyataan dio tentang Anwar Ibrahim, apo hal dio sibuk buat ulasan tentang Anwar Ibrahim, bukan sedaro-maro dio! Baik juga bukan nasab keturunan seAGAMO dio! Dio juga beriyo-iyo memberi justifikasi untuk Malaysia maju kono jadi Kerajaan Liberal yang menghalalkan HARAM, khusus merujuk kes Anwar Ibrahim...Inilah namanya Richard Branson Haram Jadah...

Pak Sedaro nak posan secaro literal kepada mana-mana penganjur, bahawa kalau nak bawa masuk orang kayo Yahudi, semua namonyo kono dibuat Vedding Keselamatan oleh MKN, JPM...khasnya ahli bersekongkol dengan Anwar Ibrahim, orientasi luar Anwar Ibrahim di Amerika, Great Britain, Indonesia dan sebagainya...

MIDA tak perlu susah untuk pujuk rayu Richard Branson melabur di Malaysia. Bumi Melayu ini bukan tempat untuk kafirun seperti Branson yang tidak tahu "Bumi Di Pijak dan Langit Di Junjung"...Golongan otak dan modus perniagaan macam Branson ini bakal menjahanamkan bumi Tanah Melayu berasas Perkara 3. Petunjuk kehancuran makin ketara, jika kita LUPA dan BERDENGKUR siang hari...

Kita WAJIB sasarkan para pelabur ISLAM lebih ramai di Tanah Melayu. Kita mahu bumi Melayu ini menjadi Model Pembangunan Ekonomi Islam Moden yang menghasilkan lebih banyak keuntungan kepada Rakyat Malaysia dan warga Islam sedunia. Kita mahu bumi Melayu ini terpelihara, kerana. sikap kita memelihara kemasukan musuh-musuh Islam yang terang dan kabur...

Branson buat ke NERAKA JAHANAM kerana anda tidak perlu dimartabat oleh bangsa dan keturunan yang cinta kepada Agama, Bangsa dan Tanahair.

Pak Sedaro nampak Anwar Juburi makin senyum lebar dengan sokongan media kepada Branson sobab highlight kenyataan Branson dan akhbar perdana juga menulis komentar kafirun tersebut. Komentar seorang Yahudi Haram Jadah, menjadi bualan hingga diulas oleh pelbagai akademia dan Presiden Majlis Peguam...Ini semua dakwah Zionis-Freemasonary-Komunis yang halus...Inilah Min Yuen alaf ke-21....Kalian kena AWAS dan BANGUN.

Pak Sedaro dalam banyak penulisan sering berpesan, bahawa apabila kalian menilai artikel, bacalah dengan kalam dan hati yang ikhlas. Bacalah di antara patah-patah perkataan tersebut. Inilah senjata yang diajar oleh Panglima Salehuddin Al-Ayubi dan Saidina Umar Al-Khattab kepada panglima-panglima Apprentice Muslim...Ingat pembaco dan rakyat Malaysia, bahawa kehancuran Kota Andalusia dan Kerajaan Islam di Bumi Sepanyol bermula dengan sikap ada mata BUTA, ada telinga PEKAK TULI, ada hidung TERSUMBAT, ada mulut BISU, ada tekak PAHIT, ada tangan KUDUNG, dan ada kaki TEMPANG.

Pak Sedaro harap Majlis Keselamatan Negara, Cawangan Perisikan ATM dan Cawangan Perisikan PDRM hari ini semakin peka kepada model dan modus operandi versi saintifik yang dimodifikasi oleh Yahudi-Zionis, melalui proksi-proksi MEWAH mereka.

Posan almarhum Haji Hassan a.k.a. Tok Janggut "Jangan dicabar zuk anak Melayu yang taat pada Agama, Raja dan BumiNya. Dia tidak akan melangkah andai tidak dipelawa, dia tidak akan undur selangkah selagi belum bermandi DARAH...", dipetik daripada kitab terakhir yang dinukilkan, yang kini tersimpan sebagai Sejarah Keturunan Tok Janggut oleh pewaris beliau yang ke-4.

7 comments:

  1. bagus jugalah si kafir ni sokong anur...tanda tanda anuar nak masuk jel lagi jelas le....

    dengan sendrinya sikafirnya mengiyakan apa yang anuar buat selama ni...
    pastinya penyokong anuar tu berfikir .......apa yang berlaku ada hikmahnya.....hati yang busuk akan terserlah jua...

    ReplyDelete
  2. Puteri Reformasi cabar Madey debat. Kalau menteri sukan dan bekas penerangan pun berbuih mulut kalau Madey akau ingat berbuih hidung.

    ReplyDelete
  3. Melayu nak lawan Yahudi zionis? jangan mimpi lah. Sosio-ekonomi kita dan seluruh dunia pun dalam sistem zionis.Kita ni semuanya berada dalam sangkar zionis
    Hanya Republik Islam Iran yang mampu melawan arus dan berada diluar sangkar.
    Bukan lah mudah untuk berada diluar sangkar zionis kalau tidak mempunyai rakyat yang mempunyai jatidiri yang kuat dan pemimpin yang hebat (zuhud).Pemimpin-pemimpin yang bebas dari kemewahan duniawi. Kerana mereka mempunyai tahap keyakinan yang tinggi kepada Allah SWT dan Rasulnya dan yakin akan dihitung setiap perbuatan dan amalan mereka di dunia ini.

    ReplyDelete
  4. anoymous 1:40
    jangan tertipu dengan syiah di iran..
    igt konsep taqqiyyah diorg iaitu ske bermuka-muka.. tkut2 kita tertipu dengan diorg. golongan syiah byk dipengaruhi yahudi.. allahualam

    ReplyDelete
  5. Mana satu yg betul ni...utusan melaysia tulis lain,ke akhbar tu nk mengampu je??
    http://utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=0927&pub=Utusan_Malaysia&sec=Terkini&pg=bt_15.htm

    ReplyDelete
  6. Anon 1.55pm

    Jangan terperangkap dgn andaian Syiah Iran sesat. Ini semua agenda zionis mahu memecah belah kan umat Islam itu sendiri. Pernah kah dalam sejarah membuktikan Negara Iran menyerang mana-mana negara di dunia ini ? Negara yang mempunyai tamaddun lebih 2000tahun manakala Amerika hanya mempunyai tamadun 200 tahun jer. Hanya puak wahabi yang dikepalai oleh Saudi Arabia yang bersekongkol dengan zionis untuk memecah-belahkan antara Suni dan Syiah. Kalau saudara hanya dengar-dengar sahaja atau tidak mempunyai pengetahuan pasal kosep "taqiyah" tak perlu hanya pakai andaian atau "hearsay".

    Buktikan Salah laku Dr.Ahmadinejat.
    Malah beliau amat dibenci oleh pencacai-pencaci zionis dari negara-negara Islam sendiri.

    Harus diingat Ugama yang dibawa dari Nabi Ibrahim iaitu, Yahudi(judaism),Nasrani(kristian)dan Islam mempunyai banyak persamaan terutama cara-cara beribadah.
    Mengapa kita berkupiah sedangkan yahudi pun berkupiah kecil(kilpa)membela janggut dan begitu juga Pope (nasrani) juga berkupiah. Padahal Ugama Yahudi dan Nasrani itu lebih dahulu dari Islam. Jadi adakah kita meniru Yahudi dan Nasrani?
    Lihat sendiri di Youtube-jew prays like a muslim" cara Yahudi dan Nasrani asal bersolat tak ubah seperti kita seperti rukuk dan sujud sambil berdoa.
    Cara kita mengaji sambil menghayun-hayun kan kepala seperti juga Yahudi berdoa di "wailing wall".

    Adakah dengan menyokong Iran kita termasuk dalam golongan syiah.? Adakah syiah sesat? Kalau sesat, johan musabaqah alquran pada suatu ketika dulu yang dimenangi oleh orang sesat?
    Di Makah ramai lah orang-orang sesat menunaikan haji kerana jemaah Iran mempunyai jumlah yang ramai.

    Kalau mahu tahu sebenar siapakah keturunan sebenar Raja Sa'aud bukalah youtube http://www.fortunecity.com/boozers/bridge/632/history.html

    Fikir-fikir lah...

    ReplyDelete
  7. info tentang hidung tersumbat di SIHAT SELALU - Hidung Tersumbat

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive