Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, September 10, 2010

Dah rayo poik...

Warga Paneh Miang mengucapkan


kepada

322 Follower Tegar Blog Paneh Miang (raya tahun lepas cuma ada 148 orang sahaja);

1, 717 Peminat Facebook Paneh Miang;

Follower Paneh Miang at Twitter;

Admin Facebook Isu Politik Semasa, Anak-Anak Negeri Sembilan, Anak Muda Benci Pakatan Rakyat, I Hate Anwar Ibrahim, Resepi, Raja-Raja Melayu, Gerakan Anti Liwat, Perkasa, Anti-PKR Club, Umno Cawangan Taman Bukit Kepayang, Dr. Mahathir Bin Mohamad, Anak Muda Sayangkan Melayu, Jangan Kutuk Kami Nanti Semua Undi Pos Pergi Ke BN, Anti Anwar Ibrahim Club, Sokong Cikgu Puan Hajah Siti Mangsa Politik & Kelab Wira Gua Melayu Nusantara;

301 Rakan Blogger yang tersenarai dalam bloglist kami;

Semua Rakan Blogger yang sering kami kunjungi blognya (maaflah andai jarang berkesempatan menitipkan komentar);

Warga Utusan Malaysia, Sinar Harian, Harian Metro, N9Kini, TV3, Penulis-Penulis Tamu, Penulis-Penulis Kreatif, Kelab Wartawan Negeri Sembilan serta semua Warga Media Massa yang sering melapangkan masa menjengah blog kami yang tidak seberapa ini;

Dan yang Paling Istimewa adalah kepada semua pengunjung setia Blog Paneh Miang, sama ada di dalam mahupun di luar negara, termasuk mereka yang sering menitipkan komentar di artikel-artikel kami;

dengan ucapan...

Sokongan berterusan anda teramatlah kami HARGAI,

&

MAAF seandainya Zahir dan Batin mu terseksa kerana kami.

p/s: Kepada geng komplot pembangkang, jangan lupa boikot Utusan, Berita Harian & TV3 sepertimana yang sering anda dok kempen selama ini. Maklumlah, berdasarkan pengalaman lalu, geng komplot pembangkang ni sambil makan biskut raya, selalu je terlupa atau buat-buat lupa terlayan TV3 atau baca suratkhabar Utusan & Berita Harian di rumah-rumah yang dikunjungi. Kok digelar munafik sok, tau pulak melenting. Minal a'eedin wal fa'izin...

7 comments:

  1. Kalau dah tak mahu bagi tgk TV 3 1/4 bagilah siaran TV pembangkang. Ekau ingat ini zaman kolonialka semua tapis, dah kalah hujah masuk ISA.

    ReplyDelete
  2. Selamat ari rayo buek wargo Paneh amek Miang amek...

    ReplyDelete
  3. Semoga berbahagia dalam sinar Aidil Fitri buat Tuan/Puan di Paneh Miang dan keluarga masing-masing.

    ReplyDelete
  4. Salam,

    Eid mubarak buat warga Paneh Miang, miang ke minang ni? xkesah lah. Semoga silaturrahim berkekalan.

    ReplyDelete
  5. salam eidulfitri,

    nak buek camno tuan miang, eh paneh miang!

    kan puok dio tu TERTENGOK & TERBACA!

    mahapkan je laaa...

    ReplyDelete
  6. part 1

    Bangsa India lebih licik dan lebih mengancam kedudukan bangsa Melayu daripada bangsa Cina. Selama ini kita lebih menganggap bangsa Cina adalah musuh utama kita. Kalau kita kaji dengan teliti bangsa India yang berugama hindu ini amat membenci Islam terutama sekali golongan ekstremis Hindu. Dalam dunia hanya memfokuskan kekejaman ekstremis Islam, golongan ekstremis Hindu ini memgambil kesempatan menyembelih atau membunuh orang Islam tanpa mendapat liputan meluas akibat dari kerjasama dengan zionis anatarabangsa yang menguasai media.

    Di India, umat Islam ramai yang dibunuh, di Sri Lanka, LTTE atau Tamil Elam membunuh orang-orang Islam tetapi tidak di perbesarkan isu tersebut demi menjaga keharmonian kaum dinegara ini.

    Kita harus ingat agenda zionis antarabangsa berkerjasama dengan ekstremis Hindu demi mencapai matlamat mereka iaitu memerangi Islam iaitu musuh utama mereka.

    Tanah Melayu pada suatu kita sebelum ketibaan Islam adalah tanah jajahan Hindu dimana penduduk tanah melayu menganut ugama Hindu. Penganut Hindu masih mempunyai dendam dan berangappan mereka perlu menakluki balik Tanah Melayu untuk menghindukan kembali Tanah Melayu. Tak hairan kalau kita lihat Kuil-kuil tumbuh sepert cendawan sehingga atas desakan MIC kerajaan member perlepasan kepada sami-sami Hindu dari India daripada memerlukan VISA dan Permit Kerja untuk memasuki Negara ini.

    Kalau kita membuat sedikit kajian, walaupun bangsa India adalah golongan minoriti diantara 3 bangsa utama dinegara kita, tetapi mereka mempunyai Parti Politik yang terbanyak seperti MIC, IPF, PPP, Makkal Sakthi, Hindraf dan tak kurang juga memegang jawatan penting sepert Naib Presiden dalam part politik utama sepert DAP, GERAKAN, PKR demi memantapkan kedudukan mereka.

    Senjata utama mereka adalah Media, mereka menguasai stesen-stesn Tv, Radio diseluruh Negara seperti Astro. Dengan menguasi media, amat mudah bagi mereka memainkan perenan LICIK seperti Zionis Yahudi menguasai Media-media Utama di Amerika. Mereka mempunyai pengaruh yang amat besar untuk menentukan hala tuju polisi kerajaan mencapai kejayaan dan mereka juga menjadi “Deciding Factor” menentukan Kejayaan Parti-parti Politik untuk memerintah negara dan akan mengugut mana-mana parti yang memerintah untuk menunaikan tuntutan mereka.

    Satu-satu bangsa kalau mahu dihapuskan atau dijatuhkan adalah dengan cara membinasakan kesucian kaum wanita dari bangsa tersebut ini sesuai dengan ungkapan “Wanita adalah Tunggak atau Tiang Bangsa” runtuh nya wanita runtuhlah bangsa tersebut. Dimasa peperangan di Balkan iaitu antara Serbia dan Bosnia, wanita-wanita Bosnia di “Perkosa” atau dirogol oleh puak Serbia. Maka kaum Bosnia di lanyak dengan zalim dan aib. Wanita Melayu kita amat mudah diperjinakan oleh kaum India di Malaysia dengan penguasaan media oleh mereka, Kaum lelaki India ditonjolkan sebagai lelaki seksi dan intelek. Tiap-tiap minggu akan ditayangkan filem-filem Bolywood disemua saloran Tv dan majallah-majallah hiburan. Kaum Hawa kita amat terpenggaruh dan teruja

    ReplyDelete
  7. part 1

    Bangsa India lebih licik dan lebih mengancam kedudukan bangsa Melayu daripada bangsa Cina. Selama ini kita lebih menganggap bangsa Cina adalah musuh utama kita. Kalau kita kaji dengan teliti bangsa India yang berugama hindu ini amat membenci Islam terutama sekali golongan ekstremis Hindu. Dalam dunia hanya memfokuskan kekejaman ekstremis Islam, golongan ekstremis Hindu ini memgambil kesempatan menyembelih atau membunuh orang Islam tanpa mendapat liputan meluas akibat dari kerjasama dengan zionis anatarabangsa yang menguasai media.

    Di India, umat Islam ramai yang dibunuh, di Sri Lanka, LTTE atau Tamil Elam membunuh orang-orang Islam tetapi tidak di perbesarkan isu tersebut demi menjaga keharmonian kaum dinegara ini.

    Kita harus ingat agenda zionis antarabangsa berkerjasama dengan ekstremis Hindu demi mencapai matlamat mereka iaitu memerangi Islam iaitu musuh utama mereka.

    Tanah Melayu pada suatu kita sebelum ketibaan Islam adalah tanah jajahan Hindu dimana penduduk tanah melayu menganut ugama Hindu. Penganut Hindu masih mempunyai dendam dan berangappan mereka perlu menakluki balik Tanah Melayu untuk menghindukan kembali Tanah Melayu. Tak hairan kalau kita lihat Kuil-kuil tumbuh sepert cendawan sehingga atas desakan MIC kerajaan member perlepasan kepada sami-sami Hindu dari India daripada memerlukan VISA dan Permit Kerja untuk memasuki Negara ini.

    Kalau kita membuat sedikit kajian, walaupun bangsa India adalah golongan minoriti diantara 3 bangsa utama dinegara kita, tetapi mereka mempunyai Parti Politik yang terbanyak seperti MIC, IPF, PPP, Makkal Sakthi, Hindraf dan tak kurang juga memegang jawatan penting sepert Naib Presiden dalam part politik utama sepert DAP, GERAKAN, PKR demi memantapkan kedudukan mereka.

    Senjata utama mereka adalah Media, mereka menguasai stesen-stesn Tv, Radio diseluruh Negara seperti Astro. Dengan menguasi media, amat mudah bagi mereka memainkan perenan LICIK seperti Zionis Yahudi menguasai Media-media Utama di Amerika. Mereka mempunyai pengaruh yang amat besar untuk menentukan hala tuju polisi kerajaan mencapai kejayaan dan mereka juga menjadi “Deciding Factor” menentukan Kejayaan Parti-parti Politik untuk memerintah negara dan akan mengugut mana-mana parti yang memerintah untuk menunaikan tuntutan mereka.

    Satu-satu bangsa kalau mahu dihapuskan atau dijatuhkan adalah dengan cara membinasakan kesucian kaum wanita dari bangsa tersebut ini sesuai dengan ungkapan “Wanita adalah Tunggak atau Tiang Bangsa” runtuh nya wanita runtuhlah bangsa tersebut. Dimasa peperangan di Balkan iaitu antara Serbia dan Bosnia, wanita-wanita Bosnia di “Perkosa” atau dirogol oleh puak Serbia. Maka kaum Bosnia di lanyak dengan zalim dan aib. Wanita Melayu kita amat mudah diperjinakan oleh kaum India di Malaysia dengan penguasaan media oleh mereka, Kaum lelaki India ditonjolkan sebagai lelaki seksi dan intelek. Tiap-tiap minggu akan ditayangkan filem-filem Bolywood disemua saloran Tv dan majallah-majallah hiburan. Kaum Hawa kita amat terpenggaruh dan teruja

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive