Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Monday, December 19, 2011

Anwar 'Kencing' Mahasiswa




Ini hanya cubaan terbaru Anwar untuk menipu golongan mahasiswa saja. Anwar tahu pada 1997/98 mahasiswa yang berada di IPT hari ini, ketika itu masih belajar di sekolah rendah, masih syok bermain dengan kengkawan, selalu kena leter dengan mak ayah sebab malas baca buku; dan yang paling penting masa tu mereka tak ambil pot pun senario yang berlaku dalam negara.

Jadi mahasiswa hari ini mudah saja diperdaya, ditipu dengan penyelewengan info oleh Anwar dengan niat menonjolkan dirinya saja yang bagus, baik, alim bla bla bla...dan orang lain semua bungko belaka. Lagipun mahasiswa hari ini bukan kenal pun siapa Anwar sebelum 1998. Dah besar panjang tetiba saja nak sokong Al-Juburi...heh!

Anwar cuba nak potray dirinya hebat di kalangan mahasiswa yang masih mentah dalam percaturan politik. Dia tahu golongan dewasa pada 1998 sukar untuk diperdayakan kini, jadi sasaran mudah ialah golongan mahasiswa hari ini yang masih belum kenal siapa dirinya, yang boleh diperalat untuk berdemo di jalanraya, yang boleh ditunggang bila-bila masa.

Pemilik Ijazah Am Pengajian Melayu yang hanya grad selepas 5 tahun dengan pointer bawah 2, sonang-sonang yor tipu mahasiswa zaman IT masa kini?...Apo barang!!

7 comments:

  1. http://novandri.blogspot.com/2011/12/bongkar-dokumen-anwar-ibrahim-puji.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+novandri+(MINDA+INTELEK+MELAYU)

    ReplyDelete
  2. standard la...memula dulu 1997-1998 kes mohon dana dari IMF tp Tun masa tuh taknak dengar ckp eh,kalau tak dapat la peliwat tegar negara nih komisyen...then kes liwat I 1999, terus bungkus...then reformasi la si bodoh si bodoh di jalanan tapi 2004 menang besar pulak BN...2008 still BN menang...2009 kato eh ado org nak melompat parti, Yang DiPertuan Agong & Panglima Angkatan Tentera sokong dia...alih2 takdo apo pun...2011 kes liwat II & China Doll...dia sedap sorang abis org lain seme dia libatkan...bodoh punya Bro Anuwar Bin Ibrahim nih...


    -Ahli PAS Seumur Hidup-

    ReplyDelete
  3. blog ne mcm menarik dibaca musangberbuluayam.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Hina nya pak tuo yg dituduh berbohong diakhir hujung usia. Penyataan pinjaman dr. bank dunia nyata msia ambil walaupun setelah DSAI dipecat. Itulah jgn memfitnah org aleh2 diri sendiri yg satu Msia dah tahu kuang kuang kuang mahaputaqbelit.

    ReplyDelete
  5. pinjaman 1992 hingga 1998 dan mac 1999 siapa yang jadi menteri kewangan masa tu? pinjaman yg lulus 1999 dah tentu mohon sebelum tu oleh menteri kwgn 1998, sbb nk tggu kelulusan mesti lama. skrg tiba2 ada pulak dokumen dikeluar bank dunia. apa beza imf dan bank dunia. malaysia tolak imf tapi pernah pinjam bank dunia dan dah habis bayar pun lama dah, semata2 utk rakyat - edu, health. good job. ada ke negara di dunia ni yg tak meminjam di bank dunia?

    ReplyDelete
  6. patut la tdm last2 salam dgn George Soros. Salam ada makna tuu, KUNUN2 benci spekulator yahudi!

    ReplyDelete
  7. Patutla salam dgn George Soros Padukang betui

    ReplyDelete

Blog Archive