Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Friday, December 30, 2011

Super Power Hijackers

Dalam diam-diam dan terang-terang, gerakan Kristian melalui Pengerusinya isytihar bahawa Perkara 153 itu membuli komuniti Bukan Melayu. Gamaknya sudah masuk orang ke-35 yang dikategori sebagai Super Power Hijackers terbitan Freemasonary dan Komunis di Bumi Melayu ini. Daripada 35 orang ini, ada 8 orang Melayu, 15 Kaum Cina, 7 Kaum India + Sikh dan 5 Suku Sarawak & Sabah, yang ditaja secara rasmi dan sulit oleh Zionis melalui Kelab Lions dan Rotary berpangkalan di Detroit.

Markas di Singapura dan bangunan agam mereka di Pulau Pinang berfungsi sebagai Sangkar Pengkaderan Marhaen Freemasonary. Gerakan mereka sudah WAJAR diPALANG, oleh Perisikan Malaysia.

Apa lagi yang hendak ditunggu? Dek kerana lambatnya Parlimen Malaysia selesaikan urusan Akta pengganti kepada ISA, maka Perkara 153 dan Perkara 181 akan dikompang secara LATIH-TUBI oleh mereka!

Inilah tugas BTN dalam soal PEMURNIAAN MAQAM 1 Malaysia pada nazam yang betul dan tepat. BTN sebagai institusi Gerakan Idealisme, Ideologi dan Indoktrinasi Rakyat Raja sudah boleh meletak wacana ilmu dan pelaksanaan tegar yang tekal dan telus sepanjang 2012 hingga 2020.

Kali ini, Super Power Hijackers akan akur kepada Kuasa Mutlak Ketuanan Melayu-Ketuanan Islam iaitu Institusi Raja-Raja Melayu, sesuai dengan Cokmar Pemerintahan Kuasa Negara Melayu. Pak Sedaro cadangkan BTN sembah mengadap DYMM SPBA Tuanku Abdul Halim Muad'zam Shah untuk peroleh RESTU DIRAJA perihal ehwal MENAMATKAN REGIM Komunis, Freemasonary, Syiah, Wahabi dan Khawarij khusus kepada rakyat Raja.

Maka, barulah terjawab Kuasa Melayu PRU-13 dan PRU-14.

1 comment:

  1. Kah..kah..mabuk ka broo..banyak minum arak ka masa krismas. komen la pasal NFC, pasal duit zakat menteri jaga agama baru gempak..ptuihhh..aku ambi bunyi panglima ludah..

    ReplyDelete

Blog Archive