Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Friday, December 2, 2011

Apa tafsirannya...

5 comments:

  1. mahathir suka rm? atau rosmah cuba ngorat mahathir? tok him tak pernah lekang drpd mahathir dan selalu ikut mahathir sampai luar negara? hasmah jeles tgk mutiara leher rosmah lebih besar dari dia? atau jeles sebab rambut rosmah lebih asli? huh. banyak tul tafsiran.

    banyak sangat persepsi pun boleh masuk kategori ngumpat juga.

    ReplyDelete
  2. Saya suka gambar ini . . .

    Taksiran saya yang baik2 dan positif saja.

    Rapatkan saf . . .

    ReplyDelete
  3. belakang tabir
    --------------

    don't worry tun, you tolong I-Itolong u

    [translasi- esok kita upgred mukreejee jadi menteri

    tun mesti sokong kami , ok?

    Tun: ok ok

    depan orang ramai
    -----------------

    rm: tun baik kah?

    semua ok?

    sihat ?

    kkk

    ReplyDelete
  4. line up RM ,Tun tegur...tangan bergerak utk memujuk..itu semua fitnah

    ReplyDelete
  5. Tun M:hang jaga la negara nie ikut acuan hang,saya dah tak larat nak tegur, lagu mana lg, demi parti dan negara.Hang enjoy la no..saya nak pi jauh2 tempat line clear.RM:Mengalah jugak Tun kat saya ya.Lni lah tangan wanita yg boleh mengoncangkan malaysia

    ReplyDelete

Blog Archive