Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Wednesday, December 14, 2011

Pasca Kehancuran PAS

Pas kini di ambang kemusnahan fizikal politiking dan politiknya. Ternyata apabila tersingkirnya Hassan Ali, Nasaruddin Isa serta 25 orang lagi Otai Pas, telah melebarkan lagi pengaruh Syiah dan Khawarij Moden yang menjadi Dulang Rezeki Politik Pas masa kini.

Selangor akan terus dihurung oleh Komunis melalui DAP dan Freemasonary melalui PKR. Bapak Anwar Bin Ibrahim sebagai De facto leader PKR sedang mencanai muka-muka yang boleh disumbang-seleweng kepada proses pemusnahan Demokrasi Berparlimen Raja Berperlembagaan di Malaysia pada PRU-13.

DAP sedang berkumpul di Hotel Raffles Station, Singapura untuk beralaqi dengan De Facto Leadernya di Pulau Singa. Mereka sedang kaji bagaimana lagi kaedah berkesan yang boleh memuntahkan darah airmata anak Melayu di Tanah Melayu bernama Malaysia.

Pas sedang sibuk bermuzakarah di PUTIK untuk memutuskan calon-calon Syiah, Wahabi dan Khawarij yang boleh memimpin Pas Jahiliyyah Moden. Pak Sedaro difahamkan oleh risikan Pas di PUTIK, bahawa banyak kejutan akan dilakukan oleh Pas, antaranya meletakkan calon Cina & Kalinga yang bersimpati kepada Pas di kerusi DUN dan Parlimen.

Pas sedang menuntut kerusi sebanyak 97 buah, manakala DAP sedang guat melobi lebih ramai bekas Tentera berfahaman Komunis dan Zionis untuk bersatu dalam DAP. Nampaknya PRU kali ini ialah pertembungan ideologi Komunis, Freemasonary, Syiah dan Khawarij Moden yang bakal berhadapan dengan 1Malaysia. PRU ke-13 bukan lagi sengketa parti UMNO lawan Pas atau PKR atau DAP. PRU-13 ialah perang umpama Perang Mu'tah dan Perang Khandaq yang melibatkan kekuatan ideologi tegar masing-masing.

Andai UMNO dan pemimpinnya masih guringan, maka tidak mustahil mereka bakal ditelanjang dalam keadaan paling memalukan. Pasca JIHAD kini bermula...

3 comments:

  1. UMNO = Harimau Muda lwn PAS = Baharin, cam tu lah lobih kurang. Mendahului 2 0. Lopeh tu sorang pemain Baharin kono buang padang lak. kesudahan eh......... dobuiih.

    ReplyDelete
  2. setiap kali gerhana bulan, makin teruk pas......

    ReplyDelete
  3. Dear Ipin Siliau

    yer ker macam tu? sengal tu, bahrain ari suka menggasak, main hentam kromo, ganazzzzz, kasar gila macam tak reti semangat kesukanan, dihentam terajang harimau muda tu... macam tu ke pula PAS ni? uiiiihhhh, dasyat? tak berani aku nak sokong PAS kalu lagu tu!

    ReplyDelete

Blog Archive