Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, December 16, 2011

Sketsa Peliwat Negara

Dari dalam penjara Al-Juburi tweet
Di luar penjara Ass Min retweet
PKR, DAP, PAS akan bebaskannya
Walau dari dalam ‘tembok kezaliman penjara’ kata mereka

Kebebasan dan hak asasi jadi modal mereka
Minta sokongan dari negara Amerika
Jadi pak warden kena waspada
Jangan bagi muka kepada si petualang negara

Apa-apa jua bentuk kemudahan perhubungan media
Apa lagi jika banduan jambu dalam penjara
Sisihkan dari Al-Juburi akan kesemuanya
Biar dia sorang-sorang tak boleh jenguk dunia

Itulah hukuman yang setimpal untuknya
Kalau nak hantar kuih pun kena tutup mata & telinga
Takut terpukau ayat dan janji durjana
Jika terlepas bikin aniaya kepada semua

Anak bini bukan dia kira
Yang penting ‘Akulah PM ke-7′ katanya
Biar dia dalam penjara selama-lamanya
Agar Malaysia aman, makmur sejahtera.


Sumber sini.

8 comments:

  1. Yoko Ono marah ke...?

    akuantiPAKATAN.

    ReplyDelete
  2. kepala butuh lu aman. ko tengok sendiri camne penyelewangan BN. dh depan mata.ko ada tgk tindakan utk diorg? dah betul2 parah malaysia ni di bwh BN. anwar tak berapa penting dlm perjuangan ABU, jgn pntg dia dh bangkit2 emosi rakyat utk melawan BN bangsat ni even dia dh mati. sorry la bro, benih kebencian BN dh di tabur merata. dah tumbuh subur merata. tggu je saat dia merebak..

    ReplyDelete
  3. Merana kah hidup di Msia ni bro? Teruk sangat kah BN? Apakah tak da lansung jasa Kerajaan BN selama ini? Sapo2 MELAYU yang ponah keje di bawah syarikat CINA taulah mcmna... sendiri mau ingat lah...

    ReplyDelete
  4. Bg Denan, BN OK KE Cubo ekau poie Senanti Bandar Diraja 1 Malaysia, ekau bulih ikut jalan Parit,Tg Ipoh atau ikut Senaling ko Senanti agak-agak menureh tak peminpin di kawasan setempat kiro-kiro dalam kategori BUNGKO. apo nak dikato dah setongah abad bolum ponah pembangkang monang di Kwsn Dun Seri Menanti tak ado apo yang bulih dibanggokan kek untuk ditunjukan pado anak cucu. osah malang eh Rakyat Rajo ketinggalan serbo sorobi Dulu kini selamo eh kono kelentong sampai ko anak cucu cicit

    ReplyDelete
  5. Tertinggal sotong rmh tunang, lopeh balun kot. Ngorat DPP muka sotong. CGPA 1.5 Jobo lembab tp ado buasir. Tak berak 2 hari tp tak mandi hadas terus sembahyang jumaat. dr kata tak ada tusukan tp dia kato ada dildo plasti tusuk sdp. Pasti ini saksi akan dikatakan saksi wibawa spt drebar dulu yg dikatakan spt rock of Gibraltar. Dapek saham la lu org yg cayo cerito ni dari mahadajjal akhir zaman. $$$

    ReplyDelete
  6. anuar memang pantat dan haramjadah.maso kocik dulu xmau mampos dah ler sampi tua nyusahkan orang.harrrrrrrkkkkkkkk ptuih.......................babi,gampang sial,setan.

    ReplyDelete
  7. oRang kAmpong.. elok jugak Haji Anwar tu tak mampos.. sekurang-kurangnya kita buleh mengenali salah satu peribadi manusia yang menjadi pengkhianat bangsa sendiri..

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive