Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Saturday, December 31, 2011

JOM 901

Alangkah baiknya Anwar Ibrahim heret rakyat ke jalanan dan berarak mengandar sepanduk demonstrasi pada 9 Januari 2012 kelak.

Alangkah baiknya Anwar Ibrahim seret pemikiran rakyat ke penjara Freemasonary yang disenangi oleh AlGore dan sekutunya di Singapura pada 9 Januari 2012 kelak.

Alangkah pintarnya Anwar Ibrahim songsangi lebih ramai rakyat Raja, anak-anak kecil, ibu tua dan bapa uzur ke simpang songsang atas nama Plural dan Liberal pada 9 Januari 2012 kelak.

Inilah pengisian Manifesto PRU-13 Anwar Ibrahim melalui kultus PKR+DAP=PAS yang tidak disenangi oleh Hassan Ali dan Nasaruddin Isa.

Inilah pendekatan Buku JingGAY tawaran PKR+DAP+PAS=Pengurus Orientalis Sekularis Zionis, yang menjadi bahan dakwah dan tarbiyah pasukan siasah BUKAN BN.

Jom 901 bakal menjadi Modal Pokok Politik 2012 sebagai kayu ujian kepada Kuasa-Kuasa Polis, Kuasa-kuasa Darurat, Kuasa-Kuasa ketiadaan ISA, Kuasa YB Menteri Dalam Negeri dan Kuasa YAB Perdana Menteri.

Beberapa tempat di Kuala Lumpur dan Selangor, pasukan Cawangan Khas PDRM mendapati markas Jom 901 sedang menabur pekeliling JIHAD mereka. JIHAD kezaliman yang direkayasa oleh Freemasonary dan Komunis melalui PKR+DAP+PAS.

Tahniah Anwar Ibrahim kerana TERUS-TERUSAN MENJADI BANJINGAN DAN BARONGAN Zionis.

1 comment:

  1. Apalah salah penyokong DSAI hanya ajak rakyat menyaksikan berita paling penting dalam sejarah Msia moden. Kalau dulu kenyataan drebar diibaratkan oleh arwah sebagai hard as rock of Gibraltar kali ini mungkin kita berpeluang mendengar budak mintak biasiswa hard as Dildo Plastic kah kah kah.

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive