Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Saturday, December 31, 2011

JOM 901

Alangkah baiknya Anwar Ibrahim heret rakyat ke jalanan dan berarak mengandar sepanduk demonstrasi pada 9 Januari 2012 kelak.

Alangkah baiknya Anwar Ibrahim seret pemikiran rakyat ke penjara Freemasonary yang disenangi oleh AlGore dan sekutunya di Singapura pada 9 Januari 2012 kelak.

Alangkah pintarnya Anwar Ibrahim songsangi lebih ramai rakyat Raja, anak-anak kecil, ibu tua dan bapa uzur ke simpang songsang atas nama Plural dan Liberal pada 9 Januari 2012 kelak.

Inilah pengisian Manifesto PRU-13 Anwar Ibrahim melalui kultus PKR+DAP=PAS yang tidak disenangi oleh Hassan Ali dan Nasaruddin Isa.

Inilah pendekatan Buku JingGAY tawaran PKR+DAP+PAS=Pengurus Orientalis Sekularis Zionis, yang menjadi bahan dakwah dan tarbiyah pasukan siasah BUKAN BN.

Jom 901 bakal menjadi Modal Pokok Politik 2012 sebagai kayu ujian kepada Kuasa-Kuasa Polis, Kuasa-kuasa Darurat, Kuasa-Kuasa ketiadaan ISA, Kuasa YB Menteri Dalam Negeri dan Kuasa YAB Perdana Menteri.

Beberapa tempat di Kuala Lumpur dan Selangor, pasukan Cawangan Khas PDRM mendapati markas Jom 901 sedang menabur pekeliling JIHAD mereka. JIHAD kezaliman yang direkayasa oleh Freemasonary dan Komunis melalui PKR+DAP+PAS.

Tahniah Anwar Ibrahim kerana TERUS-TERUSAN MENJADI BANJINGAN DAN BARONGAN Zionis.

1 comment:

  1. Apalah salah penyokong DSAI hanya ajak rakyat menyaksikan berita paling penting dalam sejarah Msia moden. Kalau dulu kenyataan drebar diibaratkan oleh arwah sebagai hard as rock of Gibraltar kali ini mungkin kita berpeluang mendengar budak mintak biasiswa hard as Dildo Plastic kah kah kah.

    ReplyDelete

Blog Archive