Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Monday, June 4, 2012

InsyaAllah...




8 comments:

  1. InsyaAllah. semoga Allah sentiasa mengurniakan taufik dan hidayah kepada insan berdua ini. Kalau Allah nak beri tak ada siapa yang mampu menahannya. bersama-sama lah kita berdoa agar ianya menjadi kenyataan kalau betul la kita ni mengaku benar2 islam. sebab tidak beriman seseorang itu selagi dia tidak mengasihi saudara seagamanya. mendoakan kebaikan sesama saudara seislam adalah murni disisi Allah S.W.T.

    ReplyDelete
  2. apa la. pakai sarban dan janggut baru jadi islam.
    hadis mana dan nas quran mana ni?

    mcm tu picollo@dragon ball tu sempurna la islam nya?

    ReplyDelete
  3. Kalau Rosmah pakai tudung... Kita pun X lah teruk sangat kena bedal dengan blogger Pakatan...

    Memang hakikatnya pakai tudung itu wajib bagi wanita muslim.

    Satu lagi hakitat yang nyata, bila seseorang itu pakai tudung janganlah bulak dia selalu berbohong. Suami ke racun arsenik, suami akan disuntik virus HIV, jam Omega suami ada dalam simpanan, boleh jadi alabi suami walaupun tahu suami menipu dll.

    ReplyDelete
  4. InsyaALLAH... harap sangat ds rosmah tutup aurat :-)

    ReplyDelete
  5. Menutup aurat bukan satu pilihan tapi kewajipan.Sebagaimana firman Allah SWT :
    "Wahai anak Adam, sesungguhnya Kami telah menurunkan kepadamu pakaian untuk menutupi auratmu
    dan pakaian indah untuk perhiasan.
    Dan pakaian takwa itulah yang paling baik.
    Yang demikian itu adalah sebahagian dari tanda-tanda kekuasaan Allah, mudah-mudahan
    mereka selalu ingat". Surah Al.A'araaf (26)
    ____________________

    ReplyDelete
  6. Masalahnya yang patung Hadi & Huda tu...Sblm ni bukan org Pas menentang patung tugu negara ke?...Ni skrg mereka pulak yg sibuk buat patung...Apa cer?...Ikon baru Pas skrg ialah patung...or pepatung...Tapi kok buek campak2 patung tu nanti takpe doh...Jgn pasni buat tugu plak patung Hadi Huda tuh...

    ReplyDelete
  7. Umno boleh buat patung,Pas pun boleh buat jugak....salah ke..

    ReplyDelete
  8. Hahaha. Kalau btul la jadi macam gambar ni paneh, boleh hancur pas dan pkr tak boleh cari makan dah. Nik aziz trus sasauan gaban. Hahaha.

    ReplyDelete

Blog Archive