Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, March 26, 2010

Check jari Anwar...


Jangan mare ya peminat Aljub CIFUT...Hanya melawok je!

7 comments:

  1. Celako celako.

    Aku nyer macam sebelah kanak la.

    Nak kene repe jari ni.

    ReplyDelete
  2. Yang aku tahu jari orang yg suka citer pasal liwat dan menyebarkan fitnah liwat dia punya ring dan index fingers pun sama panjang.

    Paneh ko cuba cek jari ko

    ReplyDelete
  3. Salam bro,

    Macam tu ke?

    Tapi kenapa aku bukan gay?

    Muahahahahahah

    riwayat beruk

    Geli betul pada orang yang suka lubang tempat keluar taik cair.

    ReplyDelete
  4. Anon 12:13 AM

    Jari ko mesti sama panjang dengan Al Jub kan sebab bau taik cair sama seperti bau Al Jub.

    Ko baru lepas korek jubor Al Jub lepas tu terus makan.

    Pengotor betul.

    ReplyDelete
  5. Bismilah Hir Rahman Nir Rahom
    Cerita karut marut macam ini pun ekkau nak tonjjolkan. Ekkau cobalah bawa cerita pahit dan pilu yang dihadapi oleh penduduk penduduk di kampung denai pinggiran , kempas, Johor Darul UMNO .Di mana kezaliman pemimpin UMNOBN merobohkan rumah rumah orang melayu johor tanpa belas kasihan dan tiada wang pampasan atau wang ehsan di berikan kepada orang orang melayu johor bila rumah kediaman mereka diroboh dengan rakus pemerintah Johor (UMNOBN ). Ini tidak ekkau bawak cerita karut .Mana letak kemanusiaan ekkau perihal orang orang UMNOBN merobohkan rumah kediaman orang orang Melayu di Johor tanpa di beri pampasan?

    ReplyDelete
  6. @antiKJ

    hahahah...kecenderungan utk menjadi gay tu ada....dgn jari mcm tu....

    @hj jamaluddin....

    yg dipropaganda oleh suhaizan tu?.....bukan tak disediakan rumah baru....saja je buat modal...lgpun hanya 8 keluarga je yg belum pindah....beratus2 yg lain dah pindah dah.....dan ada juga yg tak duduk di situ, tp 'MENYEWAKAN' sahaja rumah kt situ pun sibuk dok demonstrasi....

    dan rasa2nya ini siri ketiga proses perpindahan setinggan.....tp kenapa tang kg satu ni je suhaizan buat bising?.....
    mesti ada sesuatu ni!!...

    http://www.agendabangsa.com/news.php?readmore=36

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive