Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, March 26, 2010

Check jari Anwar...


Jangan mare ya peminat Aljub CIFUT...Hanya melawok je!

7 comments:

  1. Celako celako.

    Aku nyer macam sebelah kanak la.

    Nak kene repe jari ni.

    ReplyDelete
  2. Yang aku tahu jari orang yg suka citer pasal liwat dan menyebarkan fitnah liwat dia punya ring dan index fingers pun sama panjang.

    Paneh ko cuba cek jari ko

    ReplyDelete
  3. Salam bro,

    Macam tu ke?

    Tapi kenapa aku bukan gay?

    Muahahahahahah

    riwayat beruk

    Geli betul pada orang yang suka lubang tempat keluar taik cair.

    ReplyDelete
  4. Anon 12:13 AM

    Jari ko mesti sama panjang dengan Al Jub kan sebab bau taik cair sama seperti bau Al Jub.

    Ko baru lepas korek jubor Al Jub lepas tu terus makan.

    Pengotor betul.

    ReplyDelete
  5. Bismilah Hir Rahman Nir Rahom
    Cerita karut marut macam ini pun ekkau nak tonjjolkan. Ekkau cobalah bawa cerita pahit dan pilu yang dihadapi oleh penduduk penduduk di kampung denai pinggiran , kempas, Johor Darul UMNO .Di mana kezaliman pemimpin UMNOBN merobohkan rumah rumah orang melayu johor tanpa belas kasihan dan tiada wang pampasan atau wang ehsan di berikan kepada orang orang melayu johor bila rumah kediaman mereka diroboh dengan rakus pemerintah Johor (UMNOBN ). Ini tidak ekkau bawak cerita karut .Mana letak kemanusiaan ekkau perihal orang orang UMNOBN merobohkan rumah kediaman orang orang Melayu di Johor tanpa di beri pampasan?

    ReplyDelete
  6. @antiKJ

    hahahah...kecenderungan utk menjadi gay tu ada....dgn jari mcm tu....

    @hj jamaluddin....

    yg dipropaganda oleh suhaizan tu?.....bukan tak disediakan rumah baru....saja je buat modal...lgpun hanya 8 keluarga je yg belum pindah....beratus2 yg lain dah pindah dah.....dan ada juga yg tak duduk di situ, tp 'MENYEWAKAN' sahaja rumah kt situ pun sibuk dok demonstrasi....

    dan rasa2nya ini siri ketiga proses perpindahan setinggan.....tp kenapa tang kg satu ni je suhaizan buat bising?.....
    mesti ada sesuatu ni!!...

    http://www.agendabangsa.com/news.php?readmore=36

    ReplyDelete

Blog Archive