Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, March 19, 2010

ANWAR MASUK PARLIMEN UK

Early Day Motion
EDM 1092

MALAYSIA AND ANWAR IBRAHIM
15.03.2010

Corbyn, Jeremy

"That this House recognises Malaysian Opposition Leader Anwar Ibrahim's contribution to promoting democracy in Malaysia and peace and understanding between the Muslim world and the West; is deeply concerned at the charges laid against Anwar Ibrahim and that his current trial flouts international standards of fairness and adherence to the rule of law; notes that this trial resembles the one he faced in 1998 in which the conduct of the judiciary was condemned by Malaysians and by the international community; further notes the renewed exhortations by international human rights organisations including Amnesty International and Human Rights Watch and prominent leaders from Commonwealth nations including the Right honourable Paul Martin of Canada and the Right honourable Michael Danby and 59 other elected representatives of Australia for the Malaysian government to drop the charges against Anwar Ibrahim; and calls on the Malaysian authorities to bring an end to the harassment and persecution of members of the political opposition."

Sumber: Early Day Motions By Details

Kepada penyokong-penyokong Al-Jubburi, saya tuntut untuk anda jelaskan dengan bukti/dalil yang benar tentang perkara-perkara berikut:

1. Apa bentuk DEMOKRASI yang telah berjaya dipromosikan oleh penjilat jubur ni? Do you regard DEMONSTRATION as a sign of democracy?

2. "His current trial flouts international standards of fairness and adherence to the rule of law"...standard antarabangsa yang mana yang sistem kehakiman kita langgar dalam membicarakan isu liwat si bangsat ini?

Saya cuma utarakan dua persoalan di atas sahaja untuk dijawab oleh pihak pembangkang terutama sekali ANWAR IBRAHIM sendiri. Dan dalam menjawab persoalan di atas, jangan cuba-cuba untuk beretorik' kosong tanpa "SUBSTANTIAL VALID EVIDENCES".

Bagi pembaca PM, apakah anda masih tidak sedar betapa C.I.F.U.T. B.A.B.I. ini hanyalah alat yang digunakan oleh Barat untuk melakukan penjajahan bentuk baru dalam negara ini? Apa anda masih belum mampu melihat betapa hinanya lelaki bernama ANWAR IBRAHIM ini sanggup menggadai negara sendiri demi kepentingan sendiri dengan meletakkan dirinya hanya berstatus ALAT dan bukan berstatus PEMIMPIN?

To me, you proved nothing BUT desperation and extreme weakness. My deepest sorrow to you and your blinded followers.

18 comments:

  1. Salam Paneh,

    Kalau UK sayang sangat dengan dia nak ambil terus Anwar jadi rakyat UK silakanlah..Aman sikit Malaysia tanah airku..

    Dengar RPK pun ada situ, yang hari itu hindraf punya leader pun lari kat situ, tak tahulah dah balik di sini atau masih disana, jenis jenis manusia begi baik benar kumpul ramai-ramai kat situ..kita pun rimas dengan kerenah tak habis habis yang tak mendatangkan faedah pada Negara, Bangsa atau Agama. MeMALUkan adalah...

    ReplyDelete
  2. Salam bro,

    Tulah pasal. Kalau UK atau US sayang sangat pada peliwat tu, ambik jer dier jadi wakil rakyat di UK atau US.

    Sibuk nak campurtangan hal ehwal dalaman negara orang.

    Pirah meliwat!


    apa rahsia kematian ayah beruk itam klik sini

    ReplyDelete
  3. My urology specialist said that it is next to impossible to get the phallus to get through the sphincter muscles especially when the partner is non-compliant.

    Well, he must have his tricks apart from using jelly. Being not a pondan, he is enjoying both worlds bisexually.

    Pondan is a Malay/Melanau dilemma for we hardly come across them among Chinese, Indians, Punjabis, or orang asli.

    The other day while on the commuter train from KL Central to Kajang, right standing in front of me was perhaps the most beautiful 'damsel' that I ever seen. He was using size A bra I told my wife.

    I have been theorising about their presence in our society. I have some ideas.

    ReplyDelete
  4. amat baik sekali kalau Peliwat Malaysia ni terus jadi warganegara UK, kurang la sikit makhluk peliwat di Malaysia

    ReplyDelete
  5. Apa perlunya sokongan luar negeri ??

    ReplyDelete
  6. APCO Worldwide dah sokong 1 Malaysia, dia cari bapak dia akhirnya.

    ReplyDelete
  7. dari du;lu sampai sekarang benci umnoMarch 20, 2010 at 4:03 PM

    apa le punya sial nya pengomen2 dan bloger2 y7g menuduh anwar meliwat,kau org nampak ke anwar meliwat,ada ke saksi yg melihat anwar meliwat,sebenarnya tuduhan kau org ni menyebabkan mak bapak kau yg dah mampos masok dalam kubor tu,teruk tersiska di atas dosa2 kau org,apa le punya sial anak2 mcm kau org ni,tentu sekali mak bapak kau org menyesal dapat anak2 mcm kau org ni....atau pun memang mak bapak kau org ni pun perangai2 dia org serupa mcm kau org juga,tu le besar kan anak gunakan duit haram daripada umno....tu yg dapat anak2 perangai pun mcm anak haram....kecik2 kau org ni taknak mampos,bila dah tua nak mampos,liat pulak nyawa tu tak mampos2....memang org yg banyak buat dosa memang susah nak mampos,senang2 aje mulut tu menyebut menggelar dsai tu al juburi..le babi le....kau org ni mamang jenis keturunan sial,sampai ke mampos pun seluruh keturunan kau org ni membawak sial......

    ReplyDelete
  8. Al-Deen-Amin, I beg to differ. The gays are not only found in the Malay world but it is universal, irrespective of Chinese, Indians etc. Go to KL and there are a lot of these places, such example is Frangipani.

    ReplyDelete
  9. Dari dulu sampai sekarang benci UMNo ni seorang yang emosional. Walau buruk manapun Anwar Ibtahim beliau tetap akan menyokong. Ini yang dikatakan sokongan membawa rebah. Bila Anwar kata bukan Islam boleh guna kalimah Allah dia setuju. Bila Anwar kata negara ini bukan melayu yang punya dan India dan Cina yang punya seperti yang dikatakan di Dewan Perniagaan Cina pun beliau setuju. Fanatik sungguh dengan Anwar. Anwar tak nak bersumpah pasal kes Saiful pun beliau ni setuju.

    ReplyDelete
  10. dari du;lu sampai sekarang benci umnoMarch 21, 2010 at 12:18 AM

    nak sumpah apa sebab apa nak bersumpah....mai aku sumpah hang...sial,lahanat,banggang punya babi betul2 punya binatang....lah kah kah....pi mampos le sama hang cibaikia kambelan punya hang....tiuniaseng..niamah lu...kah kah kah

    ReplyDelete
  11. Gays (homos) are of widespread occurrence nowadays especially in the west. He is a gay.

    Gays are usually not transvestites ie. cross-dressers whom we call mak nyah, bapok, pondan. There is another category called orang lembut with feminish behaviour who normally dont' cross-dress.

    Their presence is more in certain races, ethnics than others. By default they are being marginalised in terms of livelihood and acceptance by society. Understanding them may perhaps alleviate their burden of life.

    Culture, upbringing, surroundings play a major role in promoting transvestism. Conjectures:

    1. A family with many boys desirous for a girl, the mother will go the extent of cross-dressing a baby boy and treat him like a girl until he grows up.

    2. Certain roles of former traditional society such as mak andams, dancers, cooks, comedians get special attention and benefits especially during khenduris. There seems to be a niche for feminish (men ) characters to assume such roles.

    3. In a society strongly dependent on physical occupations as means of livehood such as hunting (orang asli), out fishing in the sea, or living at extreme temperatures (cold or hot), or survival (headhunting) feminish characters are cop-outs and forced to assume ceremonial roles.

    4. Being marginalised they group themselves for support thus further enhance collective mannerism. Jobless, many would resort to backlane ways.

    5. On rare occassions feminism of males are caused by genetic disorder of sex chromosomes X and Y.


    PM, sorry for the digression.

    ReplyDelete
  12. Dari dulu sampai skrg benci UMNO... yang ko emosi sngat ni apahal... ke ko salah sorang yang kena jubur dengan anwar... huahuahua... Dah lah bangang.. menyokong ekstrem... apsal... ke dia bela ko zaman dulu2... anwar kaya pun pasal masuk UMNO.. dia yang kenalkan duit haram tu... ke ko pun dah terlibat ni... Berilah komen yang elok skit... ni macam gampang... menyokong tak tentu arah... bukan dia bg ko makan... mak bapak ko juga yang bagi ko makan... Negara aman pun pasal Parti yang ko kutuk tu... dengan keamanan tulah ko membesar dah boleh mencarut2 lagi... kalu tak... mampus keturunan ko nak hidup...

    ReplyDelete
  13. dari du;lu sampai sekarang benci umnoMarch 21, 2010 at 4:47 PM

    apa ko ingat aku makan umno bagi ke....umno tu sapu duit rakyat lagi ada...negara aman se\bab umno ke,tu semua ALLAH SWT yg tentukan,,org melayu ni jenis bangsa yg banggang,umno tipu rakyat pun umno tetap betul juga,mcm kau le jenis manusia yg banggang....org klu dah membesar dgn hasil yg haram hati dia akan buta,otak dia dah mcm taik,perangai dia dah mcm sial,tu le kecik2 tandak mampos...klu kau mampos masa kecik2 dulu,....kurang le sikit org melayu yg khianat pada bangsa nya sendiri....klu dah jenis manusia banggang ...sampai ke mampos pun se banggang2nya...kah kah kah musibat punya manusia banggang

    ReplyDelete
  14. Aku rasa 'benci umno' ni anak yatim piatu. Mak bapak dia tak sempat nak ajar dia cara bercakap (menulis) dengan sopan. Jadi kau orang anggaplah dia ni OKU mental. Cukuplah dia sorang yang OKU mental, kau orang tak perlu ikut sama.

    ReplyDelete
  15. Ya, setuju dengan Suman. Jangan layan orang OKU Mental macam "benci UMNO" tu.

    Saya cuma takut lebih ramai yang berperangai macam "Benci UMNO" dilahirkan oleh puak dan penyokong AI. Tiada lagi manusia senonoh dalam puak2 tu...

    Hatihitam

    ReplyDelete
  16. Dari dulu sampai sekarang benci UMNO... ko bukan anak haram kan.... hahahaha bodoh punya org.. buta macam sial... tak tau bersyukur.. ALlah bagi aman kat negara ni aman sbb rakyat di negara ini tau bersyukur ada pemimpin yang tau membela.. kalu dah pikiran macam "dari dulu" yang macam orang paling bangang... nak buat camna... Bodoh punya orang.. huahuahuahuahua

    ReplyDelete
  17. Negara aman sebab Allah... bukan sebab UMNO... bukan sebab Nik ajis pendusta dan bukan sebb anwar aljuburi...

    ReplyDelete
  18. Apalah nak jadi pada masyarakat Melayu yg dah termakan fitnah Mahadajjal Kitol akhirzaman

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive