Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Monday, March 1, 2010

Breaking News


Mohd Fairus Khairuddin, the ex Deputy Chief Minister of Penang announced that he is joining UMNO. He said this tonight at the Persatuan Seni Silat Gayong's function that was also attended by the Prime Minister Dato' Sri Mohd Najib Tun Razak. What a blow to PKR and the opposition. What is Brother Anwar Bin Ibrahim's comment on this latest development. I do wonder.

3 comments:

  1. Bakal PM Malaysia telah diketahui.....tentunya bukan Muhyiddin sila klik disini

    ReplyDelete
  2. Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
    Eh! Eh! Eh! Budak ni! Dulu budak ni letak jawatan Timbalan Ketua Menteri 1 Pulau Pinang kerana nak sambung belajar ?( menipu lah tu namanya , lagi seorang melayu menipu rakyat Malaysia ) Top top sambung belajar kat sekolah UMNOBN rupanya.
    Alhamdulilah pihak SPRM telah mengajar kepada Fairus tentang Parti mana yang boleh di selamatkan jika beliau buat benda yang HARAM di sisi ISLAM .Betul lah kata kata DSAI tempoh hari dimana ucapan DSAI silap pilih orang untuk terajui kepimpinan PKR . Budak ni pun satu kalau bicara nak menegakkan Islam kenapa tak lompat kat Parti Islam SeMalaysia (PAS) join dengan TG Nik Aziz.Ini Macam ada ada apa je? Bagaikan ada udang sebalik mee penang je! Mangkok hanyun punya ORANG tapi beliau lebih baik dari YB Kulim.

    ReplyDelete
  3. mangkuk hayun tak hengat si hj jamaludin kek atas ni...

    apa kalau dia sambung belajar tak leh tukar parti ke? ape ke bodoh sgt otak ko ni?

    PAS yang bingai tu pun dia kata nak menegakkan ISLAM? Islam jenis apa yg diperjuangkan pun aku tak tahu...ISLAM PAS maknanya hanya HUDUD...org kelantan dok berbohsia,menagih dadah, pengotor tahap babi dalam lumpur tu yang ko katakan ISLAM? pooooodah....

    alo! lenkali kalo nak komen kasi yang pakai otak sikit la wei...kasi malu saja, title haji bukan main lg...akai tarak!

    ReplyDelete

Blog Archive