Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Monday, March 1, 2010

Breaking News


Mohd Fairus Khairuddin, the ex Deputy Chief Minister of Penang announced that he is joining UMNO. He said this tonight at the Persatuan Seni Silat Gayong's function that was also attended by the Prime Minister Dato' Sri Mohd Najib Tun Razak. What a blow to PKR and the opposition. What is Brother Anwar Bin Ibrahim's comment on this latest development. I do wonder.

3 comments:

  1. Bakal PM Malaysia telah diketahui.....tentunya bukan Muhyiddin sila klik disini

    ReplyDelete
  2. Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
    Eh! Eh! Eh! Budak ni! Dulu budak ni letak jawatan Timbalan Ketua Menteri 1 Pulau Pinang kerana nak sambung belajar ?( menipu lah tu namanya , lagi seorang melayu menipu rakyat Malaysia ) Top top sambung belajar kat sekolah UMNOBN rupanya.
    Alhamdulilah pihak SPRM telah mengajar kepada Fairus tentang Parti mana yang boleh di selamatkan jika beliau buat benda yang HARAM di sisi ISLAM .Betul lah kata kata DSAI tempoh hari dimana ucapan DSAI silap pilih orang untuk terajui kepimpinan PKR . Budak ni pun satu kalau bicara nak menegakkan Islam kenapa tak lompat kat Parti Islam SeMalaysia (PAS) join dengan TG Nik Aziz.Ini Macam ada ada apa je? Bagaikan ada udang sebalik mee penang je! Mangkok hanyun punya ORANG tapi beliau lebih baik dari YB Kulim.

    ReplyDelete
  3. mangkuk hayun tak hengat si hj jamaludin kek atas ni...

    apa kalau dia sambung belajar tak leh tukar parti ke? ape ke bodoh sgt otak ko ni?

    PAS yang bingai tu pun dia kata nak menegakkan ISLAM? Islam jenis apa yg diperjuangkan pun aku tak tahu...ISLAM PAS maknanya hanya HUDUD...org kelantan dok berbohsia,menagih dadah, pengotor tahap babi dalam lumpur tu yang ko katakan ISLAM? pooooodah....

    alo! lenkali kalo nak komen kasi yang pakai otak sikit la wei...kasi malu saja, title haji bukan main lg...akai tarak!

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive