Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Thursday, November 3, 2011

Seksualiti Merdeka 2011

Telahan Pak Sedaro 27 bulan yang lalu tepat, bahawa suatu hari yang aman dan hening, akan wujud gerombolan manusia persundalan yang menghina Bumi Melayu secara terbuka.

Inilah kesannya bila mana begitu "pre-mature" pengumuman melebur Akta 82 iaitu ISA. Tanpa ISA, inilah kesan sampingan yang didalang oleh paria bernama Ambiga.

Majlis Perajaan Kesultanan Perak sudah boleh mengguna VETO Sultan Perak untuk melucutkan darjah kebesaran Dato' daripada Ambiga.

Majlis Raja-Raja Melayu sudah layak melunaskan hutang VETO kepada Ambiga dan kepala-kepala barua yang bersekongkol dengan Gerakan Seksualiti Merdeka 2011, ini. Lucut kerakyatan mereka. Mereka ini tidak taat kepada Perlembagaan Persekutuan. Mereka telah mencemar tamadun Bangsa berteraskan 5 prinsip Rukunegara.

Gunakan Kuasa VETO selagi mana ia belum menghancurkan nikmat bersyukur dan bernegara. Gamaknya, agenda Freemasonary dan Komunis sudah membarah dalam kepala hotak rakyat Malaysia.

Apakah hendak ditunggu, sehingga Allah menterbalikkan Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, seperti yang dialami oleh rakyat Nabi Lut!

10 comments:

  1. Assalam bro

    KL tu bekas lombong... kalau ALLAH murka dan terbalikan jadi lubang besar tu... Kesempatan yang digunakan ketika ISA dikuburkan sebelum Undang2 pengantinya digubal? Bijak betul pemimpin politik orang Melayu ni....

    ReplyDelete
  2. huiyoooooo...kasyaf la pak sedaro nih.

    ReplyDelete
  3. Kategori 1: Lelaki suka lelaki
    Kategori 2: Perempuan suka perempuan
    Kategori 3: Lelaki suka lelaki dan perempuan
    Kategori 4: Perempuan suka perempuan dan lelaki

    Kategori 5: Pemberi dan penerima rasuah
    Kategori 6: mencuri harta rakyat

    Sekurang2nya Kategori 1-4 tidak menzalimi orang lain melainkan diri sendiri.

    Hisap rokok hingga dapat cancer pun menzalimi diri sendiri,
    Makan banyak hingga jadi obese pun menzalimi diri sendiri

    Kalau masuk neraka pun, dia orang yang masuk,it is none of your business.
    Anyway, kalau bukan islam dah memang masuk neraka pun (gay atau tidak)

    ReplyDelete
  4. huiyoooooo...liberal sungguh pemikiran anon 1146 nih.

    ReplyDelete
  5. emmm ntah2 pihak penganjur n yang menyokong 2 pun terlibat same ngan perkara songsang (gay,lesbian) ni... sebab tu diorang sokong je..

    ReplyDelete
  6. Amatlah malang bagi orang ''Melayu/Islam, Malaysian amnya'', kerana melihat sudut scop program ''seksualiti Merdeka 2011'' pada jarak dekat lagi terpencil dari keseluruhan intipati yang tersirat.

    Umum mengetahui tujuan asal Ambiga mengadakan program himpunan/pameran ideologi homosexsualitas dengan pembelaan hak asasi kemanusiaan sebagai landasan perjuagan, adalah semata-mata untuk manarik undi golongan muda ''quer/homosexsual'' di malaysia, yang semangkin ramai jumlahnya ketika ini, kepada arus gelombang perjuangan politik penambah kesuaraan bagi pihak pembangkang.

    Mereka ngo dan pembangkang faham benar dan sedia maklum sangat akan tentangan dari pihak kerajaan dan majoriti Malaysian akan masalah ini, lantaran itu, ini dapat di tonjolkan sebagai penentangan kepada hak-kemanusiaan untuk golongan ''queer'' di Malaysia dan amnya di dunia.

    Yang menang sorak di sini adalah puak pembangkang kerana jerat yang di labuh sudah mengenai sasarannya, iaitu kerajaan dan sekutunya, terhakis sudah sokongan undi dari puak queer yang kian meningkat ini, kerana adanya paksi yang sudi melingdungi dan sedia memberi keterbukaan penerimaan di atas perjuangan ''homoseksualitas'' di Malaysia amnya.

    Soalnya di sini? Adakah Najib dengan justifikasi liberalnya akan Berseiringan di dalam perarakan nada paluan seirama bersama Ambiga/ngo? Kerana tidak mahu dilihat sebagai keterbelakangan di dalam mengolah implementasi polisi kerajaan di bawah pentadbiran Najib?

    Saya yakin Najib tidak akan bertindak ''affirmative action'' atau masuk campur dalam hal ini sekembalinya nanti.

    Yang menjadi pencacai asakan''as always'', adalah rakyak malaysia yang perihatin.


    INVINCIBLE ASIA.

    ReplyDelete
  7. someone said --->> Kalau masuk neraka pun, dia orang yang masuk,it is none of your business.
    Anyway, kalau bukan islam dah memang masuk neraka pun (gay atau tidak).
    Namun, masalahnya disini, kita hidup bermasyarakat. jika kita tak mencegah sumbang mahram/ dosa disekeliling kita, kita pun akan terima tempiasnya. jika azab Tuhan datang pada mereka seperti tsunami, kan ke kita pun terkena. kalau kita tak mencegah semua ni, maka kita bukanlah sebaik-baik hamba.

    ReplyDelete
  8. cuma orang2 yang tak bermaruah je yang sokong program bodoh nie... mereka ni tak layak duduk Malaysia!!! bagus lagi duduk kat kandang babi.. tapi pasti babi pun tak sanggup nak terima mereka ni. sebab mereka ni setaraf dengan najis. benda haram nak dihalalkan.... jangan nak malukan negara dengan konsep2 yang bodoh dan tak bermoral! kepada mereka yang terlibat, berhentilah menjadi najis... masih belum terlambat nak jadi manusia dan bertaubat. sampai bila-bila pun Malaysia takkan pernah terima najis-najis jijik ni!!!

    ReplyDelete
  9. apa komen jais mais?

    takkan mofti perak sonyap ajo?

    common- buatlah bising sikit?

    Mano poi si rais anak atim? sonyap

    atau ada masalah personal yang tarik
    perhatiannya?


    malang , malang malang


    mari kita samo tadah tangan mintak

    Allah bagi laknat pada mereka pada hari mereka berkumpul!!!!

    mintak lah ujan bosi/meteorite /bosi buruk jatuh dari langit atas mereka.

    Aminkan doa ini ramai ramai

    3k

    ReplyDelete
  10. Rupanya seksualiti merdeka ni "DAH LAMA DAH" tapi dinaungi oleh anak peminpin besar ngok, perkara ini disenyapkan. Nasib baik jaman internet jika tidak melayu terus di jual air liur simahaputaqshit tu.

    ReplyDelete

Blog Archive