Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Sunday, January 13, 2013

HKR112: Gambar ni kompom tak keluar media Kerajaan @ Pembangkang

Cerdik tak cai pembangkang ni?

18 comments:

  1. salah channel mamat ni. takdo kono mengono langsung kebangkitan rakyat. yang ko pi cari bakal mertuo yang lotak hantaran tinggi tu wek por?

    ReplyDelete
  2. Tak de duit nak kawin?????Buat la demonstrasi jalanan, lepas tu lu kutip la derma dari PAS, PKR dan DAP apa susah. Bila kerajaan diaorang nak tolong penyokong.

    ReplyDelete
  3. ekau belajar rerajin. kojo bebagus. rajin usoho. duit banyak. hantaran sejuta pun kau bulih bayar punyo. bukan sibuk ikut pembangkang buek demo tak tontu arah.

    ReplyDelete
  4. spesis lalat hijau punya mentaliti.

    ReplyDelete
  5. siapalah penasihat mamat lurus bendul ni,dia ni tau baca ke tidak? siapalah wanita yg bernasib malang dapat bersuamikan mamat ni?

    ReplyDelete
  6. Kenapa kau berduka kenapa kau bersedih kenapa kau tak dak duit kenapa kau tak bekerja.

    ReplyDelete
  7. kahkahkahkahkah...Takbir !!!

    ReplyDelete
  8. hehehehehehehe. lawak la budak ni.

    ReplyDelete
  9. takde duit jangan kawin le..sial,anak sundal punya jantan..puki mak dia senget,sebab tu otak dia senget.

    dah tu salahkan najib pulak.sial.sial.sial.

    ReplyDelete
  10. muka pun macam moron...
    ooo, pembangkang rupanya....patut leee.

    ReplyDelete
  11. HKR112, KL akan dipimpin oleh BHP121, KB !!!!
    Kenapa pilih nombor 112.. kenapa tak pilih 121 sedangkan hari ini 12 hb Januari. Sebabnya adalah ini...

    1. Nama YHWH atau Elohim iaitu nama Tuhan Kristian bersamaan dgn 112. Adakah ianya satu kebetulan? Check web di bawah
    http://www.biblewheel.com/GR/GR_112.php

    2. Mat Sabu, Norma, Bilik 121 Dan Dalang Utama Anwar Ibrahim
    http://www.umno-online.my/?p=39959

    ReplyDelete
  12. Anon 6.31 kat ateh berangan bingai mcm mamat angkat plakad ateh.

    ReplyDelete
  13. Mmg terbukti HKR berjaya sbb dpt menarik minat semua golongan masyarakat meski pun terdapat segelintir insan yg kekurangan. Den nasihat jgn ditertawakan mamat ateh sbb dia ada hak dalam setiap harapan dirinya, jgn jadi org yg terang2 sapu 250 juto tapi terus dirai oleh org sewaktu dgn nya.

    ReplyDelete
  14. nuar banyak gak duit sapu berbillion maso jadi tpm dan menteri kewangan. sponsor usa dgn israel lagi. sobab tu banyak duit buat prk dan demo. kenapo dio tak sponsor hantaran kawin budak tu? pemimpin dok hotel mewah. pencacai dok tepi jalan bawak manilakad. ada ka patut?

    ReplyDelete
  15. Sapo-sapo yg konal mamat nie nasihatkan dia rapa dgn asmin ali, untung2 dio buleh try shamsidar. Janji dia sanggup jilat bontot nuar

    ReplyDelete
  16. Sekali sekala Paneh Miang tunjuk taring, hits melampau-lampau. Impressive.

    ReplyDelete
  17. 'apo kona eiy Jang? ko monong ajoo..oghang ko bule..ekau ke HKR..'(lagu loghat n9 mastura dan?)

    nak kawin tak adak duit..ikut saja PR berpiket..silap2 dapat 'tercium burit' tak kisah ler dapat banyak atau sikit...! bekas2 tok guru punya atau bekas2 anak murid..kalau dah dapat..satu stadium merdeka kau boleh menjerit..tapi sayang..kau tak berapa 'jambu' laa..boss tak suka nak ambik kau jadi 'asst' dia. Melopeh !!

    ReplyDelete
  18. Bani melayu Umno@UmPORNOJanuary 15, 2013 at 1:26 AM

    Ehh!!! Macam konal yo ni,,, Bukan adik Ipar Cik Din ko ni??
    buek2 tak konal plak ko,,,hee,,hee,,

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive