Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Tuesday, January 22, 2013

Tidak Jah...TIDAKKK!!!

Nuar (bukan nama sebenar) berada di sisi ketika Jijah (juga bukan nama sebenar) isterinya sedang nazak. Sebelum meninggal, sempat Jijah berpesan kepada suaminya...

Jijah: Abang! Sebelum saya mati, saya nak abang berjanji sesuatu pada saya.

Nuar: Jah, jangan banyak bercakap...nanti Dr Karpal dan Dr Guan marah.

Jijah: Abang janji dulu...cepat janji!!

Nuar: Yelah..yelah..abang janji. Tapi apa yang Jah mau abang janjikan sebenarnya?

Jijah: Saya nak abang janji lepas saya mati, saya nak abang kahwin dengan Sidar.

Nuar: (Pura-pura terkejut) Isk Jah ni…kan Sidar tu musuh ketat you selama ni? Apa Jah rela abang memperisterikan dia?

Jijah: Saya rela bang...saya rela!! Sebab saya nak dia menderita macam saya 33 tahun hidup bersama abang!

No comments:

Post a Comment

Blog Archive