Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, January 11, 2013

Mano kejantanan kau BAPUK?

Posan kepada Hishamuddin anak Hussein anak Onn anak Jaafar:

1. Kau ni buto!? Pekak? Tuli? Bisu? atau Bangang Bonar?

2. Osah memalukan Nenda Onn bin Jaafar?

Sebab;

1. Biarkan...tengok aja...buatlah...suka hati mak ayah kau...Himpun...Bersih...sebagainya.

2. Lantaklah....kan Polis ada!

3. Dan Peguam Negara makan gaji buta?!

Inilah kesan dan akibat paling dahsyat dalam sejarah Malaysia selepas 16 September 2011. Selepas tanggal 16 September 2011, DAP, Pkr, Pas dan Majlis Peguam makin bermaharajalela melakukan apa saja, asalkan boleh merosak Negara dan Bangsa.

Isu kalimah Allah sampai saat artikel ini di tulis masih tidak selesai dan mungkin tak akan langsung selesai kerana Dasar BACUL dan DAYUS digunakan sebagai pendekatan diplomasi. Apakah Melayu sudah memasuki era diplomasi kufur nikmat dan ilmu!?

Isu seleweng perundangan Islam, menafikan hak-hak Islam atas Negaranya dan Bangsanya terus menjadi tiupan nafiri Freemason, Komunis, dan Syiah termasuk Majlis Peguam?

Apakah Hishamuddin sudah dimakan sumpah "Keris Ganja Seiras Melelar" yang telah dikucup dan dihunus depan seluruh ummah Melayu, kemudian minta maaf kepada kaum pendatang Cina?!

Apakah Hishamuddin sudah lupa perjanjian tua antara almarhum Ayahandanya bersama Ayahanda sepupunya (Tun Hussein bersama Tun Razak)? Atau memang Hisham memang tak tau sebab BENGAP?

Apakah Hishamuddin membela Hantu Raya dan Jembalang Tanah yang mengkaburi segala keputusan berasaskan hak-hak Bangsa Teras ke atas Agamanya dan Tanahairnya?

Setiap malam di setiap Daerah Undi, Pas dan Pkr termasuk anjing belaan mereka DAP akan menyalak, melalak dan memekak demi memecah keheningan malam. Berbalas-balas pantun dan maklumat, biar pun palsu dengan fakta reka cipta Komunis dan Freemason. Namun rakyat dan pengundi mendengar dan melihat benar lagi membenarkan. Sebabnya...

Barisan Nasional - UMNO khasnya tidak menjalankan tarbiyah dan usrah sebagai gerakan dakwah. Dakyah makin berleluasa dan menjadi sumber kekayaan fikiran rakyat Malaysia.

Ingatlah pesanan Sultan Muhammad Al-Fateh kepada armada perangnya..."Andai kita tewas bukan kerana takdir Allah, tetapi kerana kita tidak bersungguh-sungguh mempersiapkan ihsan, roh, jasad, senjata, iman dan takwa kita kepada Allah, kita meletak kudrat dan iradat pada kedudukan paling tinggi hanya kerana Allah, maka InsyaAllah Allah jua memenangkan kita, andai kita menang. Marilah sahabatku sekalian, kita bermunajat dan bertawassul kepada Allah moga, hari ini kita diberikan ilham menempa kemenangan. Kita sudah persiapkan seluruhnya, hanya Allah Kuasa Mutlak menentukanNya."

Soalnya...Komunis, Syiah dan Freemason dah tahap GABAN ni...tak kan Hisham masih mahu MEMONDANKAN diri selamanya?!

13 comments:

  1. Bangang la ko paneh, hishamudin anak husin dah sedo, BN nak karam, baik dia standby kasi can pada bakal pemerintah baru. Dia transform jadi katak, yg penting dia selamat, pegi mampos la dgn sepupu yg tak guna. Tu pun ko tak nampak paneh, jadi yg buto, pekak, bisu dan bahalul, tu ko lah paneh, bebal sampai mampos.

    ReplyDelete
  2. Memang bangang... Kan dah lulus dalam parlimen (yang luluskan pun MP bangang BN cam Kau) perhimpunan boleh dilakukan kalau mendapat kebenaran polis...

    ReplyDelete
  3. Soba dan bawak botonang Paneh..,
    Kerajaan tidak berada dalam situasi yang kukuh maso ni.

    Tak lamo laie doh, lopeh PRU13 sok bilo dapek mandat 2/3 taulah kerajaan nak menjaga kedaulatan undang-undang ni nanti.

    Nia, kito mengalahlah dulu aa.. yo..

    ReplyDelete
  4. Den pun hairan apo dibuet eh Menteri Kementerian Dalam Negeri..duduk melopong makan gaji buat ko?Jangan lah jadi macam zizan kodah kono ugut ngan persatuan cino mengigil kaki eh ...apo hisyammudin pun nak kono buat gitu ko oleh org melayu...Elolah akta I.S.A diadokan semula..kau cakaplah kat najib nak dapat bala ke atau nak dapat pahala..?Kalau cina tu x mampuh kito org melayu yg mampuh..dikojo dek cino laknat tu

    ReplyDelete
  5. Penyokong tegar sendiri panggil menteri mereka bangang & BAPUK... Aku tak kata, tapi Paneh Miang yang cakap...

    ReplyDelete
  6. Hahaha... Paneh Miang lagi BAPUK... Cakap degar-degar dalam alam cyber. Pegi lagi kat stadium esok, & bawak sepanduk protest himpunan tu kat depan pintu stadium. Ada berani ke atau BAPUK....

    ReplyDelete
  7. Balaci hisham atas ni dah marah sebab bos dia dipanggil bapuk. Kakakakaka...ke hisham sendiri yg komen. Kakakakaka...dasar pondan punya menteri kdn.

    ReplyDelete
  8. Bangang ka anon suruh paneh miang pegi protes. Yang menteri ko yg pondan dan bangang tal tau guna undang2 dan kuasa yg ada apa guna jadi menteri kdn? Baik mansuh je suma undang2 tu suma. Sbb tu la pembangkang naik tocang sbb yg pegang kuasa bangang tak tau guna kuasa. Dari bersih, 112 sampai la ke kalimah Allah, semua kena pijak dan dibodoh2kan pembangkang. Sampai bila? Mana la tak org panggil pondan. Anggota polis sendiri pun menyampah dgn menteri kdn...cuma tak terucap berdepan je.

    ReplyDelete
  9. Selagi dia jadi Menteri atau dalam kabinet, sampai mati aku tak akan pergi mengundi....

    Dah meluat dengan perangai orang yang TAK PERNAH SUSAH.
    Apa kelebehan dia..????!!!

    Oleh kerana bapa dan datuk nya orang UMNO,semesti kah dia diberi peluang untuk jadi pemimimpin!!!???

    Kalau bolih buat kerja TAKPE..dah bermacam Jawatan Menteri,tapi apa yang HASILNYA?.

    MENYUSAHKAN orang yang susah..

    ReplyDelete
  10. Den nak posan kek Pencacai2 Pembangkang ni yg confident bona kato BN nak karam ni, kepalo hotak kau lah, kau ingek Org BN dan UMNO ni tunggul kayu ko,duduk yor nengok kerajaan tumbang..Kito tunggu semboyan P.Rayo yor ni, dah bertiup sok..MAMPUIH kau sumo kito kojo kan, den pun dah hangin bona ni nengok Wali-Wali Setan PAS ni sanggup menjual Kalimah ALLAH kek org kristian ni...Mmg CILAKO lah!!

    ReplyDelete
  11. Bani Melayu Umno@UmPORNOJanuary 12, 2013 at 4:03 AM

    Apo masalah eh! pulak ni,,,kocut bonar lak Tolo kau Cicit Kamat@Towkey Minyak Gamat?Biarlah diorang berhimpun,,esok2 kito buek la pulak Himpunan jasa di konang ko,,Himpunan Rakyat kono Koncing pulak ko,,,apo macam?Kito lawan tengok sapo lg ramai,,,setuju?
    Kah!!!Kah!!!Kah!!!

    ReplyDelete
  12. Nenda dia pon sama..jadi anjing british..2x5 je.cuba ko tengok balik peranan onn masa british jajah dulu.balaci british turun ke cucu..elok bonar la tu..nyampah I nyahhh..

    ReplyDelete
  13. Hai waghih cicit kamat. Relekla bro. Kito ni bukan zaman kuno laie. Demokrasi kito dah semakin maju. Inipun jaso bosar BN. Cumo adat dunio sentiaso berubah. Bertarunglah cara demokrasi. Kok BN botul2 handal bueklah himpunan lobih bosar dari PR pulak. Janganlah asyik nak pakai rotan, tangkap, gari, siksa, ISA dsb. Berbahas berhujahlah dgn ilmu. Janganlah guno emosi. Orang yang murah, nanti copek kono jual. Itu kato P.Ramlee. hehe..

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive