Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Saturday, January 26, 2013

On Your Mark: Teluk Kemang!

Mano Teluk Kemang ni? Cukup-cukuplah PkR sabotaj Teluk Kemang untuk 5 tahun. Tak joran lagi ko? Ahli Parlimen PkR tak bawa apo-apo pun untuk Parlimen Teluk Kemang..!

Balapan PRU-13 dah siap ko? Nak pukul biar pukul dan simpul mati, Teluk Kemang ialah pusat militer paling strategik sebelah Selat Melaka. Andai masih terpedaya, terkesima dan termakan dakyah penyamun dan pengkhianat nombor wahid negara daripada PkR, PAS dan DAP...

Maka, selamat tinggal bangsaku...siapkan batu nesan untuk menguburi diri sendiri tanpa dikafan dan ditalkinkan.

Mula kerja dari semalam lagi, untuk membina masa depan. Bak bidalan kontemporari "Change your words, you will Change your world!"

12 comments:

  1. PR SEMAKIN MENINGKAT, BN SEMAKIN MERUDUM

    KUALA LUMPUR: Kajian yang dibuat oleh Universiti Malaya menunjukkan sokongan kepada Pakatan terus meningkat dan kini hampir dengan Barisan Nasional.

    Persaingan antara Pakatan Rakyat dengan BN pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) kali ini dijangka paling sengit dalam sejarah politik negara.

    Kajian UMCEDEL menunjukkan, daripada 1409 responden, 42 peratus menjangkakan BN akan menang, 37 peratus pula yakin kemenangan berpihak kepada Pakatan Rakyat manakala 21 peratus tidak pasti.

    Sebelum ini, sokongan untuk Pakatan hanya bermula dengan Pakatan 18%, BN 43% (Disember 2011), Pakatan 21%, BN 49% (April 2012) dan Pakatan 30%, BN 44% (September 2012)

    Yang terbaru, sokongan kepada Pakatan sudah 37% dan BN turun kepada 42% manakala 21% lagi masih atas pagar.

    ReplyDelete
  2. Hasil kajian UMCEDEL menunjukkan bahawa populariti Najib semakin mersosot berbanding dengan populariti Anwar Ibrahim sebagai calon paling layak menjadi Perdana Menteri Malaysia selepas PRU 13.

    DS Najib memperolehi 43%
    DS Anwar Ibrahim memperolehi 42%, DS Abdul Hadi Awang (26%) dan
    TS Muhyidin Yassin (22%).

    Nampak e, UMNO/BN ni, semakin berkotuntang nak kokal kek Putrajaya ni...

    Harapan untuk UMNO dan pencacai menjadi pembangkang negara selopeh PRU 13 akan datang adalah coghah..

    ReplyDelete
  3. Jangan meroyanlah dongan kajian,copek na lupo kajian pihak PR sebolom DUN Swk,apo dah jadi.Kalau lah botul kajian ni apahal DSAI takut nak tanding kat Pmtg Pauh.PR ni riak sibok nak ke Putrajaya,tetapi ado confident ko nak mempertahankan kerusi yang monang pado tahun 2008.Nanti besok yang dikejar tak kesampaian,yang di dalam tangan molopeh,tando-tando dah nampak dah.Kalau responden yg dibuat tu majoritinya orang town,cino pula tu,hasilnya macam tu lah.Den raso yang kepanehan sekarang PR bukan sebaliknyo.

    ReplyDelete
  4. apo punya pencacai Anwar Ibrahim LGBT dengan Haji Hadi pelacur agama ni,kau nakkiro kajian banggang tu, kalau nak kaji,kaji seluruh negara ini pakai universiti yang ramai pembangkang, memanglah dia pilih responden kalangan dia,orang melayu sudah tolah HamPASdan PGAY R

    ReplyDelete
  5. KAH KAH KAH....

    KESIAN DEN NENGOK KAU NI. ANON 9.09 & 10.14 PM

    MACAM OGHANG TERGAMANG BOGHUK NAMPAK E.

    ITU KAJIAN SAINTIFIK WAGHIH HOI...

    KOK TAK BOTUL, BAGI FAKTA LAIN PULAK..

    JANGANLAH MEROYAN EMOSI SAKAN.. PULAK.. SOK, KOK KONO JUAL SOK..

    KAH KAH KAH....

    ReplyDelete
  6. Jang,
    Setakat pilihanraya tak payahlah nak scientifik,orang nak mengundi tak pakai science dah.Apo yang dio fikir adalah hidup selaso.Orang tengok samo ado janji yg dibuat ditepati,org tak tengok kelompok yang penipu bosar,mempersendakan Ugama.Orang dah bagi peluang tapi tidak menguruskan peluang dengan jujur dan ikhlas.Den tak tergamang dengan kajian tapi amat,amat tergamang dengan adanyo orang yang masih bodoh membutatuli menjadi pak angguk kepado puak Cino dan di keldaikan olih penipu bosar[16 Sep].Bertaubatlah.

    ReplyDelete
  7. Puak melayu amno kurang kajian.sedih

    ReplyDelete
  8. Jang,
    Kau ni kalau bukan orang Melayu,agak nyo jelmaan Cino DAP.Tak ado istilah Melayu UMNO ko PAS ko atau PKR.Melayu adalah sejenis bangsa yang amat prihatin dengan adab baik dan bertolak ansur,lemah lembut bahasa dan beragama Islam.Tontang kajian UMCEDEL tu jangan lah risau,kalau kau setuju dengannya den tak halang,suko hati kau lah.Kito pornah berfikiran macam kau dan telah memberi peluang,tapi yang akan datang ni dionya akan berlainan.Kau jangan ingat semuo orang yang komen dalam blog ini ahli UMNO,Paneh bolih comfirm bondo ni.

    ReplyDelete
  9. Waghih den sayang oi.. sapo sobonar yang jadi pak anggok cino sekian lamo ni..

    1. 87% projek kerajaan bagi kek kontraktor melayu umno, tiris ke cino?
    2. Sapo nang bagi kek cino dr gan estet dan hutan kek nilai jadi bandar baru nilai sekarang ni?.
    3. sapo bagi tanah bopuluh ribu ekar genting highland kek Lim goh tong?
    4. sapo bagi bopuluh ribu ekar tanah bukit tinggi kek Vincent Tan?
    5. sapo bagi tapak KLCC pd Ananda Krishnan?
    6. sapo bagi projek air asia kek tony fernandez?
    7. sapo bagi tanah kek Pulau Indah pd PKFZ akhirnya terkarap?
    8. Sapo guno duit RM250 juta duit orang kampung penternak lombu?

    ReplyDelete
  10. Bangang punya orang nogori. Mahathir, presiden UMNO selama 22 tahun kata UMNO dah rosak hingga ke usus. Yang korang ni, ahli pun tidak, tapi masih menyokong UMNO. Memang sah lah, orang nogori bangang bangang belaka.

    ReplyDelete
  11. Tak lah sabangang dengan orang yang mengkafirkan sesama Islam.Bolih jatuh syirik tu.Biarlah kito bangkrap di dunia jangan bangkarap di Akhirat kelak.

    ReplyDelete
  12. kesian den tgk bgso den bgaduh..

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive