Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Saturday, January 12, 2013

Antara sepanduk Demonstrasi KL112








9 comments:

  1. Haram jadah nlogger ni

    ReplyDelete
  2. cam sial paneh miang.

    ReplyDelete
  3. Hang syiok sendiri, ha ha ha... pi tengok sepanduk betoi kat Stadium la kalau nak syiok betoi-betoi, ka ka ka ...

    ReplyDelete
  4. ini petanda pencacai umno dh gerun dgn hkr112....hahahha

    ReplyDelete
  5. hahaha. lawak. comeh pencacai. copek komen memasing. sakit ati ler tuu.

    ReplyDelete
  6. kesiannnnn cai2 Anwar.

    Anwar Ibrahim sedap2 kongkek Samsidar, cai2 pulak kena kerja selamatkan dia.

    Isteri Anwar, Wan Azizah tak kisah. Anak Anwar, Nurul Izzah pun tak kisah. Paling best Azmin Ali rupanya mmg tahu tak kisah Anwar tutoh bininya Samsidar bila2 masa.

    Yang kelakar nyer, pencacai2 Anwar pulak yg susah-susah.

    bodoh kan.

    ReplyDelete
  7. Al Fitnatu Asyaddu Minal Qotli : fitnah itu lebih dasyat dari membunuh, c u in hereafter

    ReplyDelete
  8. Pantet Miang ni blogger Sore Loser, jelous la tu bila pakatan rakyat dapat berhimpun tanpa pengangkutan bas2 percuma.

    ReplyDelete
  9. Bani Melayu Umno@UmPORNOJanuary 13, 2013 at 3:09 AM

    Gambar2 Himpunan Kebangkitan Najibah bini Rosmah takdo pulak ko???
    kah!!!kah!!!kah!!!!

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive