Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Thursday, December 25, 2008

Jom Liwat..

Ahli Parlimen Kapar, S Manikavasagam menyatakan bahawa undang-undang sodomi dipelopori oleh British colonial dan ia bertentangan dengan human rights (baca hujah beliau disini). Justeru beliau kini mendesak kerajaan dimana sahaja agar turut serta mengamalkan international human rights standards dan tidak lagi mengguna pakai undang-undang British yang mengharamkan sodomi semasa zaman penjajahan. Brader Anwar Bin Ibrahim pasti tersenyum penuh makna bila baca ni. Ataupun Anwar sendiri yang suruh S Manikavasagam bangkitkan isu ni? Manalah tau kan? kan? kan? Ho Ho Ho...!

7 comments:

  1. kita tak tau mani ini ada suhabat sama anwar atau tidak, tapi itu dr chua yang buat oral seks, (sepatutnya salah di sisi undang undang), tidak dibawa ke mahkamah...

    ReplyDelete
  2. negara kita, ada tgk ke video chua buat oral seks?

    tak pasti la salah atau tidak chua dr sudut undang2. tapi kalo chua tu muslim memang la salah dari sudut undang2 syariah. undang2 sivil tak pasti.

    pakar undang2 boleh tlg confirmkan?

    ReplyDelete
  3. tak lak video lah...tapi banyak bloggers comment mengapa dia tak dibawa pergi mahkamah...
    kita bukan pakar undang2, takut juga nanti cakap salah, kita yang kena dibawa pergi mahkamah... :p

    ReplyDelete
  4. orang2 paneh ni yang sakit hati sangat dengan anwar ni kenapa.Dia ader hutang dengan ko ke? Tunggu aje lah keputusan mahkamah nanti...Dulu mahkamah juga yang lepaskan dia dan kata dia tak bersalah...apa lagi masalah korang ni? Takut PR ambil alih ke? Kalau takut keluar la cari negara lain yang boleh tolong dan terima korang tuh!!!Bengong!!!

    ReplyDelete
  5. apa chua buat mungkin salah dr segi legal. tapi for sure moraly wrong. ada org buat report ke pasal salah laku chua ni? kalo da yg report mgkn polis susah nak ambil tindakan sbb skrg dia dah jadi timb presiden mca. presiden mca la kena bertindak.

    anwar selamanya ni pun apasal ko suka sgt ngan nuar tu? ko pun pengamal liwatun jugak ke? ada ke suruh org lain kluar cari negara lain. kalo penulis blog ni takut xkn la dia tulis kot. dia berani la dia tulis.

    ReplyDelete
  6. oral sek, salah ko, tak salah ko, sumo tak ponting..janji sodap!!!

    ReplyDelete
  7. oi cipet...ko kalo nak melucah poi blog lain la wei...bengong!!!

    ReplyDelete

Blog Archive