Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Monday, December 15, 2008

SI LUNCAI DENGAN LABUNYA

Duo ari yang lopeh Perak mengumumkan bahawo exco eh nak guno toyota camry, ari nia Kodah plak dio nak ngikut jojak langkah sedaro puppet eh tu nak ngaso bawak camry jugak, itu pun taun dopan kok ado rezeki. Alasan eh, cam biasolah, nak jimatkan duit rakyat.

Si lucai nak torjun ngan labu eh, biarkan, biarkan.

Sekali lagi Atok nak tanyo kek Zizan tu, dulu sibuk ngugut kerajaan persekutuan bori bantuan, kalau tidak nak tobang balak kek tanah rezab tu. Minggu lopeh dio sekali lagi mengugut nak tobang sobab eh kerajaan Kodah dah tak cukup duit.

Tup-tup ari ni dio nak boli TOYOTA CAMRY, keto nasional tak cukup standard nak dilotakkan buntut-buntut dio orang tu.

Tulah, jangan sibuk nak mecari silap orang, dulu tuduh orang tu membazir, tuduh orang ni menipu. Bolum cukup setahun memerintah pakso orang lain bantu dio, ugut orang bori dio duit, peh tu berangan macam orang kayo. Daripado kau berangan nak boli camry tu, lobih baik hang turun padang bawak sabit, tolong orang kampung hang tebaih rumput dan lalang tu, taklah ramai orang kena chikukunya. tanam pokok ciku boleh gak dimakan.

~KERONAI~

No comments:

Post a Comment

Blog Archive