Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, August 6, 2010

PANAS...KLIP BERAHI LUNA MAYA

Dipersembahkan...

Ini Maya..


dan ini pulak luna..


Sampai bilakah rakyat kita berterusan dipengaruhi cerita dan gosip artis? Mampukah kita mencapai status negara Islam maju jika rakyat lebih sukakan cerita sensasi berbanding tuntutan agama untuk memperkasakan ilmu dan seterusnya menjadi insan bertamadun?

Saja testing tengok traffic adakah pembaca akan terpengaruh dengan tajuk yang diutarakan. Nak pastikan sama ada anda penyokong BN atau Pembangkang, tapi bila tiba bab nafsu...semuanya sama saja!

7 comments:

  1. joint PR..hampeh tak masuuuuk.
    asyik2 ceramah..hentam orang..
    joint UMNO..peergh...masuuuuuk..
    tengok artis...bila pun gua bole tangkap...

    ReplyDelete
  2. Bro, masuk pasal nak check aje...

    Tengok gambo to mcm Maya Karin aje...Itu yang heran ngape pulak Paneh Miang ni salah bubuh gambo...Itu yang nak pastikan tu...

    Al maklum... Janda muda, ramai peminat...

    ReplyDelete
  3. den pun samo cam isac. hampeh la ko paneh. tekono den.

    ReplyDelete
  4. Bro, saya diarahkah oleh boss saya untuk meneliti kandungan ini, sebab itu saya KENA juga masuk. TQ

    ReplyDelete
  5. kakaka. lawak. kakaka. sama lawak cam penasihat ekonomi selangor yg dibayar singgit tu menambah jumlah rumah urut 1500 semasa zaman bn kepada 8000 rumah urut masa pkr memerintah. kakaka. fdi cuma rm1 juta sepanjang jadi penasihat selangor? itupun dari china utk buka kedai rm2. kakaka. lawak sungguh la pakatan clown. kakaka.

    paneh, traffic mmg tinggi. huhuhu.

    -tom tem bak-

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive