Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Monday, August 23, 2010

KAMI CABAR KERAJAAN MALAYSIA!

Kami bertegas mencabar Kerajaan Malaysia ANDAI berhasrat mengambil tindakan terhadap mana-mana Melayu yang mempersoalkan kaum bukan bumiputra di negara ini, sila ambil tindakan juga terhadap penama berikut:-

i. Ong Tee Keat (mantan Presiden MCA) & Yong Khoon Seng (Naib Presiden Parti Rakyat Bersatu Sarawak (SUPP) yang pernah menuntut agar biasiswa JPA diberikan berdasarkan merit dan bukannya berdasarkan kuota Bumiputra yang sedia termaktub dalam Perkara 153 Perlembagaan Persekutuan.

ii. Namawee yang jelas mengutuk wanita Islam bertudung, menghina azan, menghina Raja-Raja Melayu, menghalau Melayu balik ke hutan dan hidup macam sakai.

iii. Surind Thambi yang pernah menghina Islam dalam blognya.

iv. Wee Ka Siong yang mempersoalkan kontrak sosial dalam Perlembagaan Persekutuan.

v. Chua Soi Lek Kong Kek Khuat yang menuntut kuota perniagaan Melayu dikurangkan serta menghina Islam secara tersirat dalam kenyataannya sebelum ini.

vi- Majlis Peguam Malaysia yang jelas menghina Islam sebagai Agama Persekutuan dengan menganjurkan Forum Memeluk Islam serta pernah memperlekehkan peranan Mahkamah Syariah di Malaysia.

vii. Teresa Kok yang meminta Azan diperlahankan, serta menggantikan tulisan Jawi kepada tulisan berbahasa Cina.

viii. Lau Bee Lan dan Pakiam terhadap percubaan mempersenda umat Islam serta Perkara 3 Perlembagaan Persekutuan dalam kes tuntutan penggunaan kalimah "Allah" dalam Injil.

viiii. DAP Komunis yang jelas memperlekehkan Islam, Melayu & Raja Melayu di negara ini.

x. Akhbar-akhbar berbahasa Cina yang sering menerbitkan kenyataan berbau perkauman yang paling dahsyat dalam sejarah Ketamadunan Malaysia.


Kami sudah fedup dengan sikap lemah, lembik, bacul, dayus KDN dan Kerajaan Persekutuan dalam menangani krisis antara kaum yang tidak pernah berkesudahan sehingga kini. Kami sudah jelak bertolak-ansur dengan sikap bermuka-muka kaum bukan Melayu. Kami sudah hilang sabar dengan spesis kafir harbi yang kurang ajar kepada Pribumi yang telah bermurah hati membenarkan mereka hidup senang lenang di Tanah Melayu selama ini.

Darah Melayu sudah lama menggelegak. Berjuta di luar sana sedang menunggu untuk berpencak. Jangan mengundang geruh jika tidak pasti kesudahannya.



Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Negeri Sembilan, ACP Mohd Zaki Masroh menunjukkan sebahagian daripada pintu cermin dan dinding Surau Taman Pulai Impian, Sikamat di Seremban, yang disimbah dengan cat merah serta botol arak dalam kejadian awal pagi tadi - Foto BERNAMA.

25 comments:

  1. menteri KDn tengah pikir nak bagi amaran ke tak....


    AKU MELAYU RACIST

    ReplyDelete
  2. ALLAHHUAKBAR........!
    ALLAHHUAKBAR...........!
    ALLAHHUAKBAR.............!

    HANCURKAN SEMUA KAFIR HARBI...
    ANWAR IBRAHIM.......
    DAN SELUROH KETURUNAN MEREKA.....

    ALLAHHUAKBAR........!
    ALLAHHUAKBAR...........!
    ALLAHHUAKBAR.............!

    ReplyDelete
  3. kerajaan sekarang memang bodoh..terlalu berlembut!!!memang habis melayu kalau terus macam ni...semua menteri tak boleh harap

    ReplyDelete
  4. nak harap macam mana...sebab
    " sokong membawa rebah"... dulu...pemimpin tak tamak.dan haloba..sekarang sebab ada sokongan..lanyakle sepuasnya.... selagi ada kuasa... salahkan diri sendiri jangan nak salahkan orang lain..

    ReplyDelete
  5. rindukan zaman Tun Mahathir.. dia memang diktator..diktator yang punya otak.

    ReplyDelete
  6. aku pun tak sabar untuk berjuang menentang kaum rasist!

    ReplyDelete
  7. tunggu seruan saja....lama dah bersiap....tak dapat tanduk..telinga akan aku pulas..
    bila2 masa saja sanggup berputih tulang..
    ayuhhh....masa semakin hampir...

    ReplyDelete
  8. kah kah melayu yg sekadar berpencak di blog2.kita tgk..tidak kemana nya suara kalian...kalau benar berhati waja silakan bertandang bersemuka menghadap muka-muka kafir yg kalian benci..tunjuk kan secara bermaruah suara-suara kalian berdepan...xperlu lah kita kembali kpd tragedi 13mei.. nauzubillah.minta jauh kan...terang kpd mereka asal usul mereka,ajar mereka sejarah ketika sekolah dulu,didik mereka bagimana hidup dalam keadaan muhibah dn menghormati bangsa bumiputera..cukup..jgn bak guruh di langit saja...

    ReplyDelete
  9. If you are an avid fitness walker or have been looking for [B][URL=http://www.mbtplus.com/]MBT[/URL][/B] different weight loss methods, than I am sure you have heard of MBT shoes. Also known [B]MBT shoes[/B] as the anti-shoe, it is a range of footwear that helps improve posture, work [U]MBT shoes[/U] a lot of different muscle groups, and aids in burning more calories. But the biggest stumbling block [B]mbt sneakers[/B] for most people when deciding to buy these shoes has [U][B]mbt sneakers[/U][/B] been its price tag of $255. Until recently, only the [U][B]mbt shoes review[/U][/B] affluent and wealthy could afford these sneakers. Now days though, you [U]mbt shoes sale[/U] can get the same quality styles for more than 40% of what people paid for [U]mbt shoes clearance[/U] them just a year ago.

    Buying MBT shoes on clearance is a great way [U][B]footwear etc[/U][/B] to save a bunch of money. Just because they are sold at [B]buy mbt shoes[/B] a discount does not mean it is an imitation or a damaged style. Most of the [U]MBT shoes[/U] models available at clearance prices are [B]mbt discount shoes[/B] just discontinued types that retailers have an abundance of, and are reasonably priced.

    Receiving the anti-shoe at discounted prices is not something that takes very [B]mbt shoes review[/B] long. However, one must implement some simple steps that will help you pinpoint your [B]MBT shoes[/B] selections. One thing you should do first and foremost is [U][B]mbt sneakers[/U][/B] to know your foot size. Go to any retailer and they will properly measure your width and length for [U]MBT[/U] you or just use the chart yourself.

    After you know your size, start looking on [U][B]mbt sneakers[/U][/B] line for some of the best places to buy MBT shoes on the Internet. On the first [B][URL=http://www.mbtplus.com/]footwear etc[/URL][/B] couple pages of Google, you'll find the best on line retailers that sell the anti-shoe, but try adding the words [B]mbt sneakers[/B] clearance, discount, on sale to your normal search of "MBT shoes."

    Whether you need shoes, sandals or boots, you [U]MBT shoes[/U] will be able to find MBT shoe clearance sales on line. There are [B]mbt sneakers[/B] on line retailers that offer a massive selection of the discontinued [U][B]mbt shoes review[/U][/B] styles. This footwear is specially priced because they have [B]mbt shoes review[/B] new MBT styles they are trying to promote.

    ReplyDelete
  10. alahai...kalulah di takdir kan menteri KDN ni jadi Pm satu hari nanti...abis smua hak2 org melayu....

    ReplyDelete
  11. Nude celebs news [url=http://groups.filestube.com/topic/1,8d924817839acff2,view.html] nude shoots[/url] .

    ReplyDelete
  12. Jangan cakap itu macam ,nanti Menteri Amaran dalam Negeri tangkap masuk ISA baru lu tahu.Itu hali dia ada cium itu keris ,lu olang tak takut ke?tapi aku sokong lu punya cakap.Melayu cakap olang kata rasist tetapi kalu lain bangsa cakap sama itu melayu tidak racist..gua pun pening kepala .

    ReplyDelete
  13. umnolah yang memundurkan melayu,
    umnolah parti perkauman,
    bangsa arab mundur kerana asabiyah,
    janganlah kita hancur kerana perkauman.

    ReplyDelete
  14. Kami Orang Asli penduduk asal negara ini terasa kami amat sangat dipinggirkan oleh kerajaan Umno/BN.Hartanah kami dirampas dan tidak setimpal dengan imbuhan atau pampasan yang diberi

    Kami juga diketepikan HAK kami sebagai penduduk asal negara ini untuk bersuara. Pada hal kami lagi dahulu menduduki negara ini.

    Kami berasa seolah-olah bangsa Melayu menjadi Tuan dan kami adalah Hamba.

    Kami berharap kerajaan sekarang harus ditukar dan digantikan dengan kerajaan Pakatan Rakyat yang kami lihat lebih telus terutama nya parti PAS.

    Rata-rata penduduk orang asli amat menyanjungi pemimpin sepert Tok Guru Nik Aziz yang kami lihat lebih ikhlas dan bersih dari rasuah.

    Sekian

    ReplyDelete
  15. paneh, di tmn2 sekitar kajang skrg ni sudah berani keling2 tu ugut perlahankan azan. pastu bila org azan di surau, mereka pakat2 bunyikan loceng kuil dorg kuat2 smpi habis azan. tindakan makin mencabar nampaknya. tp hisham bapuk tu tido nak buat lagu mana.

    ReplyDelete
  16. Bumiputra ada hak untuk maju dalam Negara sendiri...

    Ni macam asyik duk kena gostan tak habis habis...keturunan pendatang dan PATI mai sini tak habis2 nak kikis apa saja harta benda atas Tanah yang bertuah ini...

    Macam ni, asyik duk melayan kerenah mereka, sampai bila kita boleh mara dan maju kehadapan?

    HOI... you are not welcome here if you disturb the peace and harmony of the SONS OF THIS SOIL OF THIS BELOVED COUNTRY!

    Dengan segala hormatnya, dipersilakan pulang kepangkuan Negara asal keturunan kamu dan pi ler mintak balik SEMUA hak hak kamu disana...

    LEMAS

    ReplyDelete
  17. hahaha. paneh ko baca apa hisham pondan cakap ni.

    KUALA LUMPUR, 23 Ogos (Bernama) -- Kerajaan akan bertindak tegas terhadap mana-mana pihak yang cuba mengancam keharmonian dengan cara membangkitkan sensitiviti kaum dan agama, kata Menteri Dalam Negeri Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein.

    Beliau berkata walaupun laporan mengatakan isu tersebut tidak begitu ketara di peringkat bawahan tetapi ia perlu dibendung supaya keselesaan rakyat terjamin.

    "Laporan yang saya terima tidak melihat satu keadaan yang tegang dan membimbangkan, tetapi dalam hal ini, dari dulu lagi saya telah tunjukkan bahawa kita ambil tindakan yang tegas.

    "Saya memang tak suka dan tak akan benarkan perkara-perkara sebegini mengeruhkan keadaan," katanya ketika diminta mengulas kejadian sebuah surau baru di Taman Impian Pulai Impian, Temiang, Seremban yang disimbah cat merah pada awal pagi tadi.

    kakakaka. menteri amaran balik2 ayat sama je. tindakan tegas kat dlm bilik air ko la hisham bapuk. kakaka.

    ReplyDelete
  18. best registry cleaner , A computer program software that scans the Windows Registry and looks for old and ill records.
    registry cleaner , [url=http://jackson28mejia.insanejournal.com/573.html]registry cleaner[/url]
    registry cleaner , [url=http://angela-moonlight.de/forum/profile.php?mode=viewprofile]registry cleaner[/url]
    registry cleaner , [url=http://www.letmebefrank.co.uk/2010/08/hello-my-name-is-ben-need-news/]registry cleaner[/url]
    free registry cleaner , [url=http://www.lift.co.kr/board_free_view.php?viewid=13800]free registry cleaner[/url]
    registry cleaner online , [url=http://www.ibinfadlan.com/fi/modules.php?name=GbookMX]registry cleaner online[/url]
    registry cleaner freeware , [url=http://www.hkbethel.com/custom/master.htm?mode=body]registry cleaner freeware[/url]
    registry cleaner , [url=http://sharilinette.com/phpBB2/profile.php?mode=viewprofile]registry cleaner[/url]
    registry cleaner , [url=http://www.glorianafans.com/index.php?subaction=showcomments]registry cleaner[/url]

    Software usually create Registry entries for temporary data and pointers with other files, but never erase them. In addition, if ringbinders are by hand deleted with the user.
    Registry entries may point to files that do not exist. A Registry cleaner can ahtvniwxnjnjnjnnjaw participate a package of system programs or a stand-alone, registry cleaner freeware software

    ReplyDelete
  19. Paneh Miang pergi lah mandi baru hilang paneh dan miang kau tu. tak tau masa 13 may dulu kau dah ada ke belum.

    ReplyDelete
  20. ko dah mandi junub belum ibnsam? paneh miang nampaknya tu.

    hairan..hairan.

    ReplyDelete
  21. bagi aku hanya keturunan pengecut aje yg takut berjuang. baik jd bapuklah xpayah jd lelaki. bila india, cina kutuk melayu xpe. bila melayu kutuk cina, india kecoh satu dunia. aku nak ketrunan pengecut yg simbah cat tu berhadapan ngan kami umat islam ni jgn jd penakut hanye berani dibelakang je. aku mntk org melayu jgn politikkan isu ni, makin lemak org kafir nnti. pru 13 nnti tolonglah pmimpin melyu jgn jadi bangang bg kawasan majoriti muslim kat org kafir xkiralah UMNO ke PAS. haram mngagkat org kafir jd pmimpin.

    ReplyDelete
  22. Kami sentiasa bersamamu Paneh. Beratus ribu umat Melayu bersedia. Allahuakbar! Ini tanahairku!

    ReplyDelete
  23. Jangan sampai kita jd bangsa dayus...senyap bkn beerti kita setuju dan diam juga bkn berti kita takut...

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive