Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Monday, August 30, 2010

Bilo Rakyat RAJA Dayus! Siri 2

Pak Sedaro golak bosar, melihat begitu lombab kito ambil tindakan undang-undang ke atas manusia budak Thiong Hua, yang kobar berada di Muar. Dulu, maso budak gampang ini persenda Lagu Negaraku, kito bori MUKO.

Lopeh tu, dio buek laie. Kali ini, dah masuk kali ketigo. Apokah PDRM dan Jabatan Peguam Negara, tak roti atau takut melaksanakan tindakan perundangan berasas Perlembagaan Persekutuan. Orang macam ini, tidak layak menjadi rakyat? Hukuman buang daerah dan negeri tiada nilai bagi dia. Buang kewarganegaraan BARU setimpal. DiHARAMkan memijak kaki, ke bumi Melayu ini, selagi ado bulan dan bintang.

Budak Cino montah ini ialah spesis yang terkantoi. Ramai lagi spesis budak macam ni, dari kalangan budak Cino, Koling dan Melayu derhaka. Browse you tube, ado pasai budak pompuan mengajuk zikir dengan menDHIKIR BARATkan, zikir ini. Budak ini, kalau ikut bunyi slaga, ialah budak Kelantan. Ini juga pengkhianat, lagi bosar bodobah. Sobab kianat kepada AGAMA.

Kalau ikut, kaedah dan tertib beragama. Kumpulan manusia ini sudah masuk kalangan fasiq. Golongan yang mengaku Islam dalam masa yang sama mempersenda dan mempermain kalimah-kalimah suci sebagai bahan lelucon. Apakah ini mercu tanda MERDEKA? Bumi merdeka 53 tahun, apakah pelajaran di sekolah atau pelajaran di rumah, merupakan silibus songsang?

Menjelang berakhirnya Ramadhan, akan lebih banyak peristiwa yang jelek dan menjengkel kepada rakyat Raja. Mengapa? Apakah yang mengizinkan semua ini berlaku? Siapakah yang memberi nafas kepada semua bala' ini? Bala' paling besar dan bahaya ialah KERACUNAN MODUS FIKIRAN!

Inilah musuh nombor WAHID. Minda rakyat mengalami trauma keracunan dan virus yang sedang berkembang biak. Waspadalah rakyat Raja, banyaklah wirid dan berzikir kepada Allah yang Maha Besar. Bacalah surah Ar-Rahman, moga jiwa kalian sihat, waras dan bijaksana.

4 comments:

  1. Rakyat dayus ekau bising, pemimpin dayus ekau diam. NAMEWEE sampai hari hidup bebas. Kunun nak siasat, takut2 jadi siasatan mcm kes pembayaran 790 juta kpd syt Hong Kong Frilsham yg tak ujud. Lu pikirlah sendiri. De3n melayu pure tak mudah lupo mcm melayu campur Malabari.

    ReplyDelete
  2. Anon 1307, rakyat dayus melahirkan PEMIMPIN dayus. Kau kono INGAT "statement tu". Jadi kalau anak-anak BIADAP, maknanya MAK AYAH dio samo BIADAP.

    Posan orang tuo "Nak kayo adab, rumahlah maqam ABAD, nak bosar kuaso, rakyatlah maqam ADAT"

    ReplyDelete
  3. Syukur berkat perjuangan UMNO berkuasa selama 53 tahun, pegangan saham Melayu dan Bumiputra dari 54 Billion meleset hingga 2 Billion. Tom Tom Bak yersenyum bingai.

    ReplyDelete
  4. Mano budak Cino tu tak bosa kopalo sobab Molayu samo Molayu asyik bertolagah yo. Kito cerito pasal cino namewee tu, tapi kau orang cerito hal lain. Patut kito samo-samo kojoan budak biadap tu. Ini cerito lain dibuek nyo. Ini yo dah menunjukkan melayu tu tak sopakat. Inilah kolomahan kito. Macam ni mampuih lah.

    ReplyDelete

Blog Archive