Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Tuesday, March 22, 2011

Datuk T ke Ezam punya jalan cerita?

Anwar: I'm not the man

PETALING JAYA: Datuk Seri Anwar Ibrahim has vehemently denied that he is the man in the sex video, saying that this was a “scurrilous attack” on him.

"I categorically deny it," said the Opposition Leader.

Anwar said he had been told that the man in the video looked similar to him but with a larger tummy. - The Star.

Membaca tajuk-tajuk berita akhbar hari ini, semuanya menceritakan tentang Datuk T dan video lucah yang disensasikan. Apakah benar ianya dilakonkan oleh Manusia Anugerah Tuhan yang 'maksum' itu?

Pada hemat dan pandangan Ese lah,

1. Konspirasi terancang CIA dan Yahudi yang ada dalam Parti Kencing Rakyat untuk melarikan isu Manusia Anugerah Tuhan, Bro Anuwar Bin Ibrahim daripada terus di desak untuk memberikan DNA bagi pembuktian identiti Lelaki Y.

2. Bro Anuwar Bin Ibrahim sangat terdesak untuk mempertahankan dirinya atas kebenaran DNA Lelaki Y yang ada dalam dubur mangsanya.

3. Supaya rakyat atas pagar yang kurang membaca dan kurang pula berfikir seperti pengikut setia Bro Anuwar Bin Ibrahim, terpesong perhatian pada kes liwat-liwatan itu.

4. Supaya rakyat fikir Bro Anuwar Bin Ibrahim adalah 'straight' dan bukan sebagaimana didakwa mangsa liwatnya.

5. Pilihanraya Sarawak dah dekat sangat, Parti Kencing Rakyat sangat terdesak apatah lagi DAP semakin mendesak untuk lebih kerusi parlimen sebagai habuan mereka.

6. Bro Anuwar Bin Ibrahim mesti glamerkan dirinya supaya rakyat kesian padanya.

Bak pegangan Bro Anuwar Bin Ibrahim, "If we can't convince them, we confuse them."

Jadi rakyat kena fikirkan perkara ini. Baca juga apa komentar Khalid Gagap dalam suratkhabar. Too suspicious. Ese tak rasa akan jadi kes pada porn actor yang dikhabarkan lakonan Bro Anuwar Bin Ibrahim, selain sahabt sepornonya Chua Soi Lek yang bangang tuh.

Kesimpulannya, pergi jahanam la Bro Anuwar Bin Ibrahim serta geng sekuncunya yang tak habis-habis nak merosakkan negara semata-mata nak jadi PM!!!

12 comments:

  1. Patutla rakyat selalu kompius.if we cant convince them,we confuse them yang jadi pegangan Jubr tuh.khoitttttt tuih...

    -Anti Liwat Tegar-

    ReplyDelete
  2. Nice sharing.Find latest Jobs in Asia,Europe,Africa & Gulf and all over the world at

    http://toppakjobs.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Salam bro PM.
    Ezam ?????
    Nampaknya pemikiran kita sehaluan.
    Teruskan..

    ReplyDelete
  4. Balek-balek anwar...
    Takut yang amat sangat terhadap anwar. Video ziana zain kat PD dengan dia tu nak tengok?

    ReplyDelete
  5. hahaha...fitnah mefitnah ni laa nak kasi rosak umat....yang UMNO,PR,ATAS pagar rentikan laa benda2 ni....menjijikkan n malu sgt2...dh jadi trend kat malaysia ni kerja politician memfitnah jaa.....insaf la semua....politician patut buat kerja...bnyk kerja kena buat...kalau asyik sibuk fitnah sana fitna sini....xlama lg kerja x siap,negara hancur....kena pegang pada Al-Quran....fitnah rosakkan umat...yang bnyk fitnah ni MELAYU la....kaum aku sendiri....dunia akhir zaman camni laa....so sedar laa semua....kalu xda bukti jgn sibuk sgt percaya...ni la kalu prinsip hidup dah lari dari prinsip Islam...semua buat kerja ikut nafsu...x ikut akal fikiran yang waras....bodoh betol!!!

    ReplyDelete
  6. Aku percaya yang isu video ni sebenarnya diversion saja. Sampai nak buat PC apahal. Teruskan usaha untuk mendesak CIFUT ni bagi DNA dia. Jangan terpengaruh.

    akuantipr.

    ReplyDelete
  7. akuantipr adalah pencacai kelas pertama.
    jenis manusia yang suka mendengar fitnah yang melebihi mahkamah dan undang2.

    ReplyDelete
  8. sokong!!pedulikkan cite nih.ini sekadar nak mengabui mata rakyat dr terus mendesak utk penyerahan DNA Lelaki Y yang bangsat tuh. what the hell anuwar cifut...

    -Ahli Pas Seumur Hidup-

    ReplyDelete
  9. UMNGOK DAH XDE MODAL. ASIK NAK FITNAH. APA LAH KORANG NAK SOKONG PERASUAH DAN PEMBUNUH JADI PM. PANEH MIANG DAH BUNCIT MAKAN DUIT HARAM SOKONG LA BN .

    ReplyDelete
  10. buncit mkn duit haram atau sakit dubur kena liwat?pemimpin peliwat ke jadi pilihan?khoiiiiitttt tuihhhh...xnak den doh...

    -Ahli Pas Seumur Hidup-

    ReplyDelete
  11. Hoi sedaro "Lipas sekor yang hidup"

    kau ni memang bangang . Sebangang-bangangnyo.
    mahkamah kato tak payah bagi DNA anuar..salah sogi undang-undang.

    Rahim kato dio yang dalang video lucah..

    Sekarang lu nak cakap apo?

    -Dulu umno sekarang hino-

    ReplyDelete
  12. dah tau dah...bila tak bagi DNA,nanti 3 barang bukti kapal poosing tuh akan kata tak relevan coz amik tanpa ikut prosedur.DNA la kalau berani?apo takut sangat wahai Jantan Y?

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive