Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Thursday, March 31, 2011

Hahaha.. B.A.B.I.

A very good point indeed from my friend Papa Gomo. Excerpt from his blog.

Anwar bin Ibrahim, Dato Eskay sampaikan salam dan ingin bertanyakan soalan. 5 Soalan yang di pinta untuk Anwar Ibrahim jawap:

Dalam tempoh Dua Tahun ini berapa kali Anwar Ibrahim ke Thailand?

Siapa yang menyambut Anwar Ibrahim apabila sampai di Thailand?

Siapa yang menempah bilik hotel untuk Anwar Ibrahim?

Siapa yang menjelaskan bil bayaran segala pakej di Thailand?

Sepanjang masa di Thailand siapa yang bersama Anwar?

“You pi tanya dia...tengok apa dia jawab,”kata Eskay sambil mengakui beliaulah orangnya.

so Anwar Ibrahim jangan cakap banyak kerana Dato Eskay tak berniat nak mendedahkan hal hal lain. Namun jika Anwar Ibrahim nak cuba berlawan maka cerita lain yang berlaku di Thailand akan di buka bagi rakyat mengetahui nya.

Namun katanya jika Anwar cakap banyak beliau akan ‘ membuka a can of worms’ (mendedahkan pekung) di Thailand pula.

Boleh Anwar Ibrahim tunjukkan Pasportnya kepada media dan rakyat bagi menafikan kenyataan Dato Eskay?

DI BAWAH INI PETIKAN BLOG KICKDEFELLA

"Suatu masa, Anwar duduk di kediaman rasminya sewaktu jadi Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan, Anwar kehilangan wang tunai berjumlah RM200,000 di rumah tersebut….” Eskay memulakan cerita.

Eskay mendakwa Anwar kemudian mengajaknya ke rumah untuk melihat tempat wang itu disimpan dan hilang. Ketika di rumah tersebut, Eskay terlihat Sukma di dalam sebuah bilik bersebelahan dengan bilik tidur Anwar.

"Saya tanya dia, siapa tu… Anwar kata oh itu adik angkat saya…" tambah Eskay yang mendakwa dia curiga kenapa bukan anak-anak Anwar yang tinggal dibilik sebelah Anwar, sebaliknya, apa istimewa seorang lelaki dewasa yang ‘lembut’ itu untuk diberi bilik betul-betul disebelah bilik tuan rumah.

"You like him?" tanya Anwar. "Please, I am straight" kata Eskay dan menurutnya, Anwar juga segera menepuk tangan ke dadanya dan berkata, "I pun straight tau…."

"Selepas itu Anwar seolah-olah mahu buktikan bahawa dia memang straight dan ajak saya pergi berhibur…" itulah penjelasan Eskay bagi menceritakan bagaimana Anwar sering meminta dia ikut serta dan kemudiannya mengendalikan perempuan-perempuan untuk Anwar.

Lagi selanjutnya sila ke Blog Kickdefella.

Psssttt...habis lah lu Nuar, juak pakatan nak jilat nuar lagi?

Well, what is Brother Anwar Bin Ibrahim's next move..?

4 comments:

  1. Passport anwar tak payah cop. Eskay consulat thai seludup anwar masuk tanpa paspot. Kalau kita ada geng imigresen kat sempadan pun kita boleh masuk cara haram jgk..

    ReplyDelete
  2. Boleh padam mcm Altantuya

    ReplyDelete
  3. lawak akhir zaman 3 bangkai tua

    ReplyDelete
  4. Three Stooges nak cover line spt House Of PR kata minum Malt padahal perut melabuh macam langgak Todi.

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive