Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Tuesday, March 29, 2011

Saudara boleh atur 100 pelacur...

Teringat kata-kata Lelaki Y kepada Dr. Mahathir di JPM sebelum beliau dipecat sebagai Timbalan Perdana Menteri pada 2 September 1998. Jerit Lelaki Y kepada Dr. Mahathir ketika itu...

"Saudara boleh atur 100 pelacur dan saya akan katakan saya tidak bersalah!"

Tapi kini ada pula video seks berdurasi 19 minit yang dilapor lakonan sendiri Lelaki Y bersama seorang pelacur cina. Cuma satu saja masalah...perut pelakon porno itu buncit dan kononnya tidak serupa dengan Lelaki Y.

Huh...apa ada hal dengan perut buncit. Selain petua orang dolu-dolu menyapu perut yang buncit dengan campuran limau nipis+kapur sirih; makan Phytolacca Americana 3 in 1 pun boleh juga menyelesaikan masalah perut buncit dengan cepat. Tak caya? Baca testimoni di bawah ini;

"Setelah menggunakan Phytolacca Americana 3 in 1 selama seminggu, badan saya turun 3 kg. Bestlah, sebelum ini susah sangat nak turun. Bila makan phytolacca ni, saya tidak berdiet sangat tapi tetap turun juga. Dulu ada ambil sejenis JUS tapi kena ikut diet. Tak tahan rasanya. hasilnya turun naik. Ini masuk minggu kedua harap dapat turun lagi 2 kg. Insyallah", Azirah Mahmud – Seremban.

"Sejak makan Phytolacca Amercina ini, saya kurang bernafsu sikit nak makan benda yang manis. Minggu kedua makan benda ini, pergi jalan-jalan ke shopping complex, nampak timbang, saya terus timbang. Terkejut juga turun hampir 5 kg. Padahal saya tak pantang makan langsung. Yang bagus phytolacca ini dia tak de kesan buang2 air lah. Cuma senang aje nak buang air. Bukan cirit. Nanti Azhaan simpakan saya stok 2 kotak. Cukup bulan nak order lagi", Hazman Ahmad – Johor.

Persoalannya, adegan seks dengan pelacur dikhabarkan berlaku pada 21 Februari, dan video pula didedahkan oleh geng trio pada 21 Mac. Hampir sebulan tempohnya, confirm sempat nak kempiskan perut yang buncit...kan..kan..kan? Lagipun ramai orang sekarang update twitter dan facebook pakai smartphone jer; sambil 'main' pun bulih update...kan..kan..kan?

Just wondering...

11 comments:

  1. smpi camtu skali nk cara nk menghalalkan fitnah org..hahaaa.. good job PM.ini baru lah UMNo..sy sokong saudara.mari kita fitnah lg..mari marii.

    ReplyDelete
  2. bila kita boleh dapat tgk bideo tu? biar rakyat semua yg menilai.

    apa2 pun kita tggu laporan pasukan khas yang siasat benda ni.

    aku pun sama macam kau paneh. wondering...

    ReplyDelete
  3. haiya lu mana pigi paneh manyak lama tarak update ini blog. wa ingat lu olang suma sula maput. ingat solah tobat tamau bikin ini celita seks. tapi sikalang lu bikin panas lagi ini macam ka? haiya paneh. lu olang penulis umngok talak kelija lain ka? luluk liam liam saja la paneh macam itu suma writer lalam ini blog yang sudah insap abis idea macam itu cicit kumut, islah, che din, kepunai, nelaca tu suma. lu ikut macam lu punya geng la paneh diam tanda tobat. ar see.

    wee meng tat

    ReplyDelete
  4. bro, kadang2 org mmg cuma nak take credit tp kurang nak take responsibility. teruskan perjuangan bro. i could say you're a smart man but please don't give up easily.

    -tom tem bak-

    ReplyDelete
  5. wa tataksaba mau tingok itu binio ma.cikalang kasi la.ayoo dato t,apa pasat lu ttatak bagi youtube.gua butut-butut banyak malah u olang.banyak cilaka



    kong ket kuat
    joseh

    ReplyDelete
  6. Tom Cruise a/l Tom yamMarch 29, 2011 at 6:57 PM

    Wah handal anuar, dituduh
    liwat drebar, Azizan, main bini orang(isteri azmin), liwat sahabat Pakistan sambil cukor bulu kaki,meliwat saifool sekarang main pelacur cina pulak..
    Mungkin lepas ini dituduh pulak tibai bontot lembu.

    Punca, pasal anwar anti-umno

    Kalau anwar masih ahli umno, rogol amah ke, raba bontot pelayan hotel ke, rogol budak bawah umur ke semuanya okay bro..

    Kepada pencacai umno, renung-renung lah..

    ReplyDelete
  7. Salam...melayu memang satu bangsa yang paling bodoh di dunia ini...aku sangat malu mengaku melayu...!! Tapi aku berbangga beragama islam...!!

    ReplyDelete
  8. perut dia buncit sama macam perut lu lah brader.. baik lu makan itu phytolacca.. kah kah kah kah umno IQ standard lembu

    ReplyDelete
  9. Ramai betul penyokong Anwar meminati PANEH MIANG. Tahniah PM!!

    Penyokong ANWAR IBRAHIM ni telah tertutup MATA, HATI dan PEMIKIRAN mereka. Kesian, satu habuk hasil pun mereka tak dapat dari ANWAR. Yang mereka nikmati dari UMNO. Bumi yang dipijak pun hasil titik peluh UMNO sejak mereka lahir atau belum lahir lagi,..

    TETAPI..?

    Anwar dipuja, Anwar dipercaya..

    Ya Allah, janganlah kau tutup mindaku pada kebenaran. Amatlah pahit dan rugi jika hidup kami terus dalam kegelapan pada kebenaran.

    ReplyDelete
  10. Anon 6.51

    Apa bangang betul
    Bumi ini adalah bumi Allah dan bukan bumi hasil titik peluh umno
    Umno hanya diamanahkan oleh rakyat untuk mentadbir negara.

    Kalau dah taksub dengan umno, kau sembah jer umno.

    Bukan pengkomen-pengkomen disni menyebelahi Anwar.

    Tetapi tuduhan-tuduhan yang dilemparkan kepada umno satu pun belum ada kesahihannya.

    Fitnah sodomy 1 pun dibuang kes

    dituduh meliwat, berzina dengan isteri orang, berzina dengan pelacur, agen zionis dan kita tunggu pula apa seterusnya mungkin benar kata tom cruise, lepas ni fitnah pula main bontot lembu.
    alat umno seperti utusan meloya, rtm, tv3, tanpa segan silu menceritakan keaiban orang sungguh menjijikan

    Sekarang memang umno berkuasa,
    Tunggu sehingga malaikat izrail menjemput kita baru lah kita sedar betapa besarnya dosa fitnah.

    Sekiranya benar dosa dilakukan anwar, apakah hak kita untuk mengaibkankan hamba Allah itu sendiri

    Adakah pemimpin umno itu sendiri maksum? bersih tanpa rasuah?

    ReplyDelete

Blog Archive