Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Wednesday, March 16, 2011

Seks Liar Jantan Y

Orang Utan jantan dan betina meransang dirinya dengan alat seks yang dibuat daripada daun atau ranting. Orang Utan betina juga menarik perhatian pasangannya dengan bergayut pada dahan di atas kepala si jantan untuk menayangkan alat kelaminnya kepada si jantan.

Lalat mata bertangkai atau stalk eyed-fly betina, melakukan hubungan seksual dengan banyak pasangan dan paling tertarik dengan jantan yang tangkai matanya amat panjang sehingga matanya kelihatan terpisah jauh berbanding panjang badannya.

Acara persetubuhan tapir dimulakan dengan pasangan terbabit saling mengelilingi dengan hidung dihala ke buntut pasangan sambil menggigit-gigit kaki dan bahagian bawah buntut pasangan. Perbuatan ini biasanya diiringi dengus dan bunyi klik, selain cicip dan siul nyaring. Persetubuhan dilakukan di atas tanah atau dalam air.

Permainan seks Jantan Y pula bermula dengan mengarahkan pasangan sesama jantannya supaya datang ke kondo membawa fail untuk membincangkan jadual kerja di meja makan dan seterusnya bertanyakan soalan "Can I fuck you today?". Apabila pasangannya enggan, maka Jantan Y dengan bengisnya berkata, "What?" dan terus mengarahkan pasangannya untuk membersihkan diri di bilik air, menutup lampu dan langsir bilik tidur utama, memeluk, mencium serta meminta pasangan melakukan blowjob. Persetubuhan dilakukan dengan menggunakan KY Jelly di atas lantai beralaskan tuala. Setelah selesai, Jantan Y akan makan karipap sambil bertanya kepada pasangannya "Are you okay"? Kemudian, Jantan Y akan lari ke kedutaan Turki sambil mengatakan ada orang nak membunuhnya, sebelum menuduh itu semua konspirasi dan pengikut Jantan Y yang bingai akan meraikannya dengan melakukan demonstrasi reformasi. Kebiasaannya, Jantan Y tidak akan bermubahalah kerana didorong sifat kehaiwanannya serta enggan memberi DNA secara rela.

Demikianlah sedikit info mengenai tabiat haiwan...

2 comments:

  1. Pergghh !!! Dan perbezaan haiwan2 ini adalah seperti berikut:-

    Haiwan2 ciptaan Tuhan lebih mulia tidak pernah sesekali tutoh lubang bontot pasangan nya apatah lagi yang sama sejenisnya.

    Tetapi Haiwan "Anugerah Tuhan" lebih haiwan dari haiwan2 ciptaan Tuhan. Paling di gemarinya menutoh lubang bontot sesama sejenisnya.

    Kah ! KAh ! Kah !

    ReplyDelete
  2. Ko memang puki mmak wahai anu war al juburi ..

    Tapi ko dengan selamba bercakap macamlah ko tu benar benar difitnah dan ditohmah ..

    Sebenarnya engkolah sivaji paling cilaka ..

    Al Alamah As Sheikh Sivaji Anu War Berahi Al Juburi puki mak !!!

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive