Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Wednesday, March 16, 2011

Seks Liar Jantan Y

Orang Utan jantan dan betina meransang dirinya dengan alat seks yang dibuat daripada daun atau ranting. Orang Utan betina juga menarik perhatian pasangannya dengan bergayut pada dahan di atas kepala si jantan untuk menayangkan alat kelaminnya kepada si jantan.

Lalat mata bertangkai atau stalk eyed-fly betina, melakukan hubungan seksual dengan banyak pasangan dan paling tertarik dengan jantan yang tangkai matanya amat panjang sehingga matanya kelihatan terpisah jauh berbanding panjang badannya.

Acara persetubuhan tapir dimulakan dengan pasangan terbabit saling mengelilingi dengan hidung dihala ke buntut pasangan sambil menggigit-gigit kaki dan bahagian bawah buntut pasangan. Perbuatan ini biasanya diiringi dengus dan bunyi klik, selain cicip dan siul nyaring. Persetubuhan dilakukan di atas tanah atau dalam air.

Permainan seks Jantan Y pula bermula dengan mengarahkan pasangan sesama jantannya supaya datang ke kondo membawa fail untuk membincangkan jadual kerja di meja makan dan seterusnya bertanyakan soalan "Can I fuck you today?". Apabila pasangannya enggan, maka Jantan Y dengan bengisnya berkata, "What?" dan terus mengarahkan pasangannya untuk membersihkan diri di bilik air, menutup lampu dan langsir bilik tidur utama, memeluk, mencium serta meminta pasangan melakukan blowjob. Persetubuhan dilakukan dengan menggunakan KY Jelly di atas lantai beralaskan tuala. Setelah selesai, Jantan Y akan makan karipap sambil bertanya kepada pasangannya "Are you okay"? Kemudian, Jantan Y akan lari ke kedutaan Turki sambil mengatakan ada orang nak membunuhnya, sebelum menuduh itu semua konspirasi dan pengikut Jantan Y yang bingai akan meraikannya dengan melakukan demonstrasi reformasi. Kebiasaannya, Jantan Y tidak akan bermubahalah kerana didorong sifat kehaiwanannya serta enggan memberi DNA secara rela.

Demikianlah sedikit info mengenai tabiat haiwan...

2 comments:

  1. Pergghh !!! Dan perbezaan haiwan2 ini adalah seperti berikut:-

    Haiwan2 ciptaan Tuhan lebih mulia tidak pernah sesekali tutoh lubang bontot pasangan nya apatah lagi yang sama sejenisnya.

    Tetapi Haiwan "Anugerah Tuhan" lebih haiwan dari haiwan2 ciptaan Tuhan. Paling di gemarinya menutoh lubang bontot sesama sejenisnya.

    Kah ! KAh ! Kah !

    ReplyDelete
  2. Ko memang puki mmak wahai anu war al juburi ..

    Tapi ko dengan selamba bercakap macamlah ko tu benar benar difitnah dan ditohmah ..

    Sebenarnya engkolah sivaji paling cilaka ..

    Al Alamah As Sheikh Sivaji Anu War Berahi Al Juburi puki mak !!!

    ReplyDelete

Blog Archive