Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Thursday, March 31, 2011

SAWAN B.A.B.I.

Makin lamo hidup, makan meroyan B.A.B.I., sadis melihat riwayat politik songsang dan bahana selera so sial yang menjadi sarapan, kudapan, lunch, hi-tea dan dinner, rangkaian kenalan dan perayu simpati Anwar Ibrahim.

Pak Sedaro dok kiro, boleh terlingkup Gunung Nuang dek penangan dan selera Anwar Ibrahim.

Gamaknya, pengikut subjudis dan ahli judis yang bersekongkol dan bersenggama dengan tabiat luar jangka, makin bobrok dan apakah ini gerangan penyakit yang ditayang oleh Raja Azmi dalam Anu dalam botol?

Trio melaun telah meranapkan dan buat PM dan TPM kelam kabut menjawab soalan bodoh SPM bertalu-talu daripada reporter yang nak lakukan suratkhabar.

Inilah strategi politiking paling bahalol dan kurap kepada UMNO.

Sesunguhnya ANWAR tiada dalam kamus politik umat Melayu lagi. Dia sudah lenyap, kuburnya sudah bernisan, liang lahatnya sudah tersemat dan tersurat.

Apakah mandrem B.A.B.I. begitu sekali kuat, hingga Sarawak bakal korban?

Apakah mandrem PAS akan menjadi hakikat dan kebenaran, bila mana Nik Aziz sebenarnya seorang ahli UMNO yang sah sejak 1965 dan akan terbongkar secara tidak sengaja oleh dirinya yang hampir nyanyuk?

Apakah Hasan Ali yang lama terkenan dek sawan Anwar bakal menerajui kerusi YAB Dato' Menteri Besar Selangor kerana Khalid gagap sudah dimurkai oleh DYMM Sultan Selangor?

Apakah trio Naib Presiden UMNO akan kekal atau akan dilanggar garuda selepas Jun 2012?

Trio Perak, Sabah dan Johor tidak ideal kepada UMNO. Trio yang relevan ialah Johor, Johor dan Johor atau Trio Johor, Kedah dan Pahang.

Jangan dilawan B.A.B.I. kerana akan lebih ramai tersampar dek sawan mautnya. Yang sedihnya, rakyat Raja kembali tertipu oleh si Penipu yang besar bedebahnya.

2 comments:

  1. rakyat raja? haktuihh..umno je yg iktiraf raja gopal ni.

    ReplyDelete
  2. peminat pm tapi bukan ckMarch 31, 2011 at 3:16 PM

    aku rasa penulis kena terangkan dulu apa maksud rakyat raja kerna aku tengok penulis ni selalu tulis rakyat raja..rakyat raja tapi org yg membacanya tak faham apa maksud. penyudahnya kena maki la dengan orang yg rendah ilmunya macam anon di atas ni. jangan ingat semua org akan faham dengan apa yang awak tulis. tidak guna menyampaikan ilmu yg hanya awak sendiri saja yang faham. ego mahu menunjukkan pada orang yang awak kononnya berilmu tapi hakikatnya tiada satupun yang penulis sampaikan telah lekat di hati pembaca. fikirlah.

    ReplyDelete

Blog Archive