Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Monday, May 18, 2009

Perhimpunan Liwat 1 Julai

Dalam siri ceramah pemimpin pembangkang akhir-akhir ini, mereka telah menyeru orang ramai untuk bersama mereka berkumpul mengadakan perhimpunan / demonstrasi pada 1 Julai 2009 yang bersamaan tarikh bermulanya perbicaraan kes liwat Bro Anwar Bin Ibrahim.

Kononnya rakyat diminta berkumpul di mahkamah pada tarikh berkenaan semata-mata untuk menunjukkan rasa simpati mereka kepada Bro Anwar Bin Ibrahim serta menunjukkan protes terhadap sistem kehakiman negara ini.

Rasanya pihak berkuasa sudah tahu mengenai gerakan ini. Tujuan sebenar penyokong Bro Anwar Bin Ibrahim ingin berdemonstrasi hanyalah untuk menghalang proses perbincaraan kes liwat itu daripada berjalan mengikut jadual. Pelbagai kaedah dan cara akan digunakan bagi menghalang kes itu dibicarakan kerana Bro Anwar Bin Ibrahim sudah semakin terdesak. Bukti yang akan dibentangkan dalam kes liwat itu bakal 'menjerut' Bro Anwar Bin Ibrahim hingga beliau pasti kembali mengadu sakit tengkuk dan pinggang. Masa untuk melapor diri ke Kamunting atau Sungai Buluh sudah semakin hampir dan Bro Anwar Bin Ibrahim sudah semakin kecut ***nya.

Pembangkang pasti akan melakukan apa saja bagi menyelamatkan bosnya itu. Mereka tiada perasaan simpati langsung pada mangsa liwat yang telah dirobek juburnya sesuka hati oleh Al-Juburi.

Walaupun dalam siri ceramah pembangkang turut diadakan pungutan derma kerana kononnya kedudukan kewangan yang tidak stabil, tapi percayalah bahawa demontrasi yang bakal diadakan pada 1 Julai nanti pasti ada penajanya. Mana datang duit yang banyak itu untuk mengumpul orang ramai berdemonstrasi? Hanya pembangkang dan keluarga pembangkang sahaja yang tahu jawapannya...

22 comments:

  1. Yang hang dok membebel macam Najib dok mimpi hantu Altantuya buat apa?

    Kan lebih baik baca doa,minta Melasia ni aman damai.

    ReplyDelete
  2. Doa tanpa usaha takkan berjaya sheikh oi.

    ReplyDelete
  3. Wow...Paneh Miang lebih hebat dari Nujun Pak Belalang. Semua rahsia dari langit ke7 dia dah ketahui.Ini boleh kalah hantu dan syaitan.

    ReplyDelete
  4. Handal boto ilmu nujum ekau ni paneh miang..kiro dah masuk tahap gaban tuu.. samo-samo laa menabur fitnah.. nt bleh copek skit masuk nerako.. kuiikuii..politik... politik.. takdo yang semonggah.. sebonar eeerrr smuo samo yo tu.. 2x5..

    ReplyDelete
  5. SI Aljuburi sudah jadi cacing kepanasan. Orang yg bersalah memang mcm itu, tapi dia aktorrr drama Tamil no. 1, bmacam alasan akan dibuat, nyawa terancam, pinggang sakit, tengkong tkehel, nenek nak cukur jambut, kucing nak beranak, apa saja yg tak terpikir oleh manusia. Wang haram kejadah yg dia terima dari zionist yahudi amerika terlalu bnayak tak habis dmakan. Sesiapa yg sanggup menjilat pelir dia dan DAP, berapa je sanggup dia bayarrr. Dengan cara melaga lagakan sesama bangsa kita dan juga hura hara dalam negeri akan dia buat untuk membuat maruah bangsa melayu dan negara dalam kancah praok peranda. Yg penting dia bebas membuat apa saja, nafsu serakah membuas tak kira bangsa atau negara. Orang Melayu dan negara yg akan dibahamnya. Ini lah Dajjal moderan Al Juburi namanya. Kesian orang melayu kita...Jbon7

    ReplyDelete
  6. MAK OIIIIIIII BANYAK NYO DUIT PANEH HOIIIIII SEBILIK MANO KAU AMBIK GAMBAR TU...KAT GUMAH BRO ANU KO.....

    ReplyDelete
  7. Road Safety ad: "Biar liwat asalkan selamat"

    Tourism ad: "2009 Tahun Meliwat Malaysia"

    AirAsia ad: "Now everyone can liwat"

    ReplyDelete
  8. "Reformasi!" "Reformasi!" "Bontot Kasi!" "Bontot Kasi"

    ReplyDelete
  9. lu pikir la guna akal..
    betul ke yang kena tu saiful..
    takkan la dia biar gitu je.. x logik punyer citer.. orang yang pcya tu memang baghal..

    ReplyDelete
  10. penanggah said...
    Handal boto ilmu nujum ekau ni paneh miang..kiro dah masuk tahap gaban tuu.. samo-samo laa menabur fitnah.. nt bleh copek skit masuk nerako.. kuiikuii..politik... politik.. takdo yang semonggah.. sebonar eeerrr smuo samo yo tu.. 2x5..


    Kata Jejak Tuah:
    Bukankah ilmu allah itu luas? siapalah kita hamba manusia nak mempertikaikannya. sgt hebat kita blh tentukan tmpt seseorg samada ke syurga atau ke neraka. sedangkan org yg tinggi ilmu agamanya x tahu tempatnya nanti.

    Tp apsal skrip cerita ni sama jer? dr tahun 1999 sampai la ni asyik Demonstrasi! Demonstrasi! Demonstrasi!. lepas tu kata anggota keselamatan bertindak ganas. sedangkan kalo puak2 ni berhimpun mmg xdenya nak aman. apa ni? islam apa camni? ini ke islam anjuran tok guru PAS?

    Selangorkan dibwh jajahan PKR, apsal tak buat solat hajat perdana 7 hari 7 malam, atau tujuh minggu berturut2, atau 7 bulan tanpa henti di masjid shah alam tu? Kuasa siapa kuat, kuasa manusia atau kuasa tuhan? bukan ke B.A.B.I ni org yg teraniaya? doa org teraniaya ni dimakbulkan tuhan. jadilah imam mengepalai majlis solat hajat tu. kalo takut x makbul minta tok2 guru, alim2 ulamak, ustaz2 yg hebat jd imam (takut x mandi hadas lg sbb baru menjuburi).

    Kpd pemimpin PR buktikan bhw anda semua bencikan permusuhan, pergaduhan, pertelingkahan, keganasan dan lain2 yg seerti dgnnya spt yg dianjurkan islam. adakanlah majlis solat hajat spt yg pernah dilakukan sblm ini. krn BN ini mmg buas, mmg zalim mmg pengganas. jgn jd seperti mrk.

    'Jgnlah kamu campakkan diri kamu kedalam kebinasaan'

    wallahua'alam.

    ReplyDelete
  11. itu hak dia, biaqpi kat dia la. yang hang dok kalut pasai apa..
    xkan hang pcya saiful kena liwat kot? xkan hang baghal jg

    ReplyDelete
  12. Betul atau tidak hanya B.A.B.I, Saiful dan Allah shj yg tahu (tp takkan tok2 guru dan pemimpin PAS tak tahu). tambah lg peguam2 yg dilantik B.A.B.I utk membelanya dlm kes salah guna kuasa. (tapi apsal dlm kes saiful ni xde sorg pun peguam bela dulu menjadi peguam bela? konfius ni!!!)

    yg penting dan utamanya Najib dah bersumpah 3 kali tidak mengenali al-tantuya (jd apsal nak mimpi hantu dia pulak?). Saiful tlh bersumpah menyatakan dia dijuburi tp pak skheikh sekali haram pun nak bersumpah menafikan ia menjuburi.

    wallahua'lam

    ReplyDelete
  13. 'Jgnlah kamu campakkan diri kamu kedalam kebinasaan'

    sodap btul ayat tu.. tp camno plak kalau pilih pemimpin yg rasuah dan jelas rasuah macam KJ.. tak binaso ko..dapek pahalo ko tu.. gua tak kesah kalau korang nak kutuk Pas ko PKR ko DAP ko gua bukan blik mngudi pun.. sobab smuo tu hampeh.. lg pun skarang ni UMNO 88 (baru) bukan UMNO 46..

    ReplyDelete
  14. Pantet Miang kau boleh bagi Jejak Tuah jilat jubo Che Din sbb aku tgk dia ni penyokong kuat UMNO

    ReplyDelete
  15. Kpd Jejak Tuah...

    Anda kelihatan nya hebat berckp, keluar hujah agama pulak...namun anda lah sebenarnya PENYEBAR FITNAH tersohor di muka bumi ALLAH.... kenapa ?
    Ya...Anwar belum dibicarakan, anda sudah menghukum danmenjatuhkan hukuman dia bersalah....ko belajar kat mana buat keputusan camni ??? tak heran alah aku, ini lah perangai hina UMNO....kot ye pun sabar-sbar lah tunggu keputusan mahkamah....aku tau lah engko tak buleh nak lwn Anwar jd benda nilah senjata ekau....ko ingat org suka ke???? ko jer yg perasan....tak malu...ngaku jer Islam, perangai mak datuk mengalahkan dajal....

    Kot ye pun...kalu UMNO KUAT lah nak lawan Anwar....kenapa tak tanding kat PRK Penanti...ko dah tak bertelor ke ????atau belum apa2 lg dah kena liwat !!!!!!
    Tak de mananya...sudah lah ko....cakap ahli ada 4 juta ....pegi dahhhh....kata BN ada 14 parti komponen....belum lawan PKR yg satu parti pun dah terkencing-terberak.....apa kono kau jang....UMNO ni takbur jer yg lebih....dah lah tu...kata BLOG PR yg suka memfitnah...blog dia ni BAPAK SEGALA MALAPETAKA FITNAH....adik beradik seibu seayah dgn DAJJAL.....tak ado bezo eh......hina betul engko....

    ReplyDelete
  16. Siapa menghukum? siapa dihukum?

    sedihnya ada rakyat malaysia yg mengaku ia rakyat malaysia tp menjadi pengkhianat kpd negara. bgmn ia mengkhianati negara? apabila ia diberi hak utk menentukan hala tuju negara ttp tidak menggunakannya, tp bicaranya spt dialah jaguh pembela negara (mengundi pun tidak nak kata itu dan ini) , Undilah mana2 parti yg dipercayai kerana itu tanggungjawab. setidak2nya ada asas pendirian jika menyokong mana2parti. jgn jd lalang yg tiada pendirian.

    Betul tidak diketahui siapa yg b'salah antara B.A.B.I dan Saiful. tetapi perbuatan liwat tlh diketahui akan siapa pelakunya! Mungkin anon yg membela B.A.B.I ini tidak lahir lg atau masih berhingus sewaktu keputusan yg dikeluarkan hakim semasa kes salah guna kuasa B.A.B.I? Baca kembali penghakiman yg dibuat oleh hakim, khuatir nanti takut2 tersalah bela, membela org yg jelas munafiknya dan memfitnah org yg benar2 hak. mungkin sbg rujukan carilah maksud 'lepas tanpa dibebaskan'. jika tidak berjumpa maknanya (maklumlah akhbar harakah dan suara keadilan masih byk belum ditelaah ditambah lg mendengar ceramah tok2 guru, tok2 haji dan ustaz2) jgn malu bertanya. insya'allah ramai yg akan membantu menjelaskannya.

    Jika dibaca dgn hati yg tenang, fikiran yg lapang, minda yg terbuka akan ditemui hakikatnya. JIKA DIBACA DGN AMARAH, DENDAM DAN FITNAH AKAN DITEMUI AMARAHNYA, DENDAMNYA DAN FITNAHNYA.
    Gunakanlah akal yg waras dlm membuat pertimbangan. jgn diturut hati nanti mati, jgn diturut nafsu nanti lesu.

    Wallahu'alam.

    ReplyDelete
  17. JEJAK TUAH KATO :

    Baca kembali penghakiman yg dibuat oleh hakim, khuatir nanti takut2 tersalah bela, membela org yg jelas munafiknya

    Den kato pulak :

    Wah..wah..bukan main sodap mulut ekau kato org munafik...sonang yo ko tudug org munafik...ado sijil munafik ko ni?? ekau ni wali tuhan ko? kasyaf nampak hati dio ni munafik??? ado cop mohor kek hati Anwar munafik...mak ai...hebat boto ekau...buleh jd mufti bosa mcm ni...tp mufti bosa tak memfitnah org kojo eh doh...ekau lg munafik bosa...ekau panggil di B.A.B.I jer, abih kalau cam tu org panggil ekau A.N.J.I.N.G buleh tak?

    Yo den tahu apa makno singkatan B.A.B.I tu...tp tak baik lah ekau guna singkatan nama dia cam tu teruk...seolah-olah ko nak org panggil dia BABI....ekau ni Islam ko Kafir...kalau ko Islam, ado had eh nak marah org, tambahan pulak dah sangkut paut dgn politik kotor UMNO...ekau ajar agama bukan main pandai...jubo lah...org yg tahu nak tulis sikit2 agama tak ado nak guna singkatan nama org BABI doh...eden lopeh ni nak panggil ekau ANJING pulak...

    kalau ekau marah...beerti ekau pun tahu marah....kalau hal politik, berperang hal politik yo lah....den heran dgn UMNO ni...tp kalau anjing dio tak kiro, dio akan gigit apo saja dio akan makan apo sajo, hatta taik dio sendiri...kalau anjing dio kuek bona dayo ciuman dio...dio akan cium segala macam projek, sano sin...betul tak perangai si manusia saling tak tumpah laksana ANJING belaan dan dio sendiri memang ANJING....

    ReplyDelete
  18. Lepas ni den nak panggil Jejak Tuah Si Alif Nun Jim Ya Nga Jejak Tuah....

    Si Alif Nun Jim Ya Nga Jejak Tuah...

    mare ke ? ko kata Anwar B.A.B.I kan....lalu aku panggil ekau Alif Nun Jim Ya Nga (ekau eja lah sendiri)

    ReplyDelete
  19. kelakar ano ni. org panggil nuar b.a.b.i. dia pulak yang terasa. takde pulak jejak tuah panggil dia anjing, tapi dia pulak gelar jejak tuah tu mcm tu. pembangkang kutuk mahathir...mahakhin... la...itu la...ini la...takde pulak penyokong bn nak terasa. ni bila pasal nuar je...beria2 anon ni terasa.

    kenapa kau terasa sgt bila org panggil nuar b.a.b.i. ano? ke kau ada kena mengena dgn dia. orang bukan kutuk kau...tapi kutuk nuar. bukan main lagi kau terasa. mcm kau pulak nuar tu. ke kau terasa sbb kau mmg nuar punya 'jambu'? bontut selalu kena sodok dengan nuar ke?

    kah kah kah...kah kah kah kah...anon jambu. cakap skit terasa. kah kah kah. memang lu mat jambu. hati lembek leleh. jiwang karat. KAH KAH KAH (SEJUTA X)

    ReplyDelete
  20. Godoyok...suka lah ko gelak org...

    Tp ko kata Nuar kaki sodok belakang, Chua Soi Lek pulak pakar buat DVD BLUE...DAH TONTON KER????

    Lg dasat...berlakon DVD BLUE pas tu jd Timb.President Kelab-Kelab Pelakon Blue dlm B.N..ha..ha..pas tu glamer pulak..selalu msk TV, nak promo ke Dato'....UMNO mesti tak lepas tonton acara LIVE ni....ha...ha...dasat bro...

    ReplyDelete
  21. abis modal ke ano? org citer pasal nuar sodok belakang dia crita pasal soilek plak. dia cina lantak pi la. skurang2nya dia ngaku main dgn pompuan tapi nuar tu ngaku islam tapi perangai mcm kaum nabi luth. kah kah kah kah kah kah!

    ReplyDelete
  22. ki... ki... ki... ki...

    sabar itu sebahagian dr iman.

    baca komentar dgn fikiran bukan dgn nafsu syaitan. khuatir nanti terus kesesatan.

    dlm terang mencari cahaya. dlm gelap terlena gembira. guna akal yg dikurnia bukan utk saling menghina jauh sekali utk mencera, rasanya tiada komentar dikhususkan siapa? andai terasa benarlah adanya. insaflah kita hamba padaNYA. Tidak selama dipinjam dunia, pasti dipulang kepada yg empunya.

    insafilah diri dr sesat selamanya, ingatkan dlm kebenaran rupanya diri dlm kesesatan, bertaubat kembali sebelum menyesal.

    bertaubatlah.....

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive