Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Tuesday, October 4, 2011

Just for the record



Thank you Tun Dr Mahathir coz defends the truth and explain the truth for truthfulness sakes.

5 comments:

  1. Mantap !!!

    I'm proud of you, Tun Dr. Mahathir...!!

    ReplyDelete
  2. agak2 najib dapat saing tak dengan orang tua ni? anwar memang out of league la. apatah lagi nik ajis dan hadi.

    ReplyDelete
  3. aspan alias dan kuli yang selalu kutuk mahathir pun tak akan mampu cakap macam ni berdepan barat. hahaha. setakat memfitnah dalam blog boleh la depa.

    ReplyDelete
  4. Ini citer sudah basi. Situa ni memang sah munafik, kat tempat org dia kutuk habis2 yahudi dan kuncu2nya mcm dia je sorang pejuang islam dlm negara sendiri dia kutuk hudud cukup2 sampai yahudi pun kalah. Ini apa punya manusia. Kalau berani pergilah haji sekali lagi. Kalau tanah tak nak terima dia, besok mampus kubur pun nolak mayat dia, nauzubillah

    ReplyDelete
  5. macam bagus je anon ni ngoba an orang kubur nolak mayat mahadet. ekau tu sok nasib pun tak tau lae camno. silap2 mati kapir. kurang2 eh mahadet tu banyak kali dah buek haji. umrah takyah citor lah. siap dapek solat dalam kaabah lae. ekau tu ado ko? nik ajis pun takpek solat dalam kaabah. tengok camno Allah angkek darjat seseorang yang Dia kehendaki.

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive