Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Tuesday, October 4, 2011

Just for the record



Thank you Tun Dr Mahathir coz defends the truth and explain the truth for truthfulness sakes.

5 comments:

  1. Mantap !!!

    I'm proud of you, Tun Dr. Mahathir...!!

    ReplyDelete
  2. agak2 najib dapat saing tak dengan orang tua ni? anwar memang out of league la. apatah lagi nik ajis dan hadi.

    ReplyDelete
  3. aspan alias dan kuli yang selalu kutuk mahathir pun tak akan mampu cakap macam ni berdepan barat. hahaha. setakat memfitnah dalam blog boleh la depa.

    ReplyDelete
  4. Ini citer sudah basi. Situa ni memang sah munafik, kat tempat org dia kutuk habis2 yahudi dan kuncu2nya mcm dia je sorang pejuang islam dlm negara sendiri dia kutuk hudud cukup2 sampai yahudi pun kalah. Ini apa punya manusia. Kalau berani pergilah haji sekali lagi. Kalau tanah tak nak terima dia, besok mampus kubur pun nolak mayat dia, nauzubillah

    ReplyDelete
  5. macam bagus je anon ni ngoba an orang kubur nolak mayat mahadet. ekau tu sok nasib pun tak tau lae camno. silap2 mati kapir. kurang2 eh mahadet tu banyak kali dah buek haji. umrah takyah citor lah. siap dapek solat dalam kaabah lae. ekau tu ado ko? nik ajis pun takpek solat dalam kaabah. tengok camno Allah angkek darjat seseorang yang Dia kehendaki.

    ReplyDelete

Blog Archive