Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Tuesday, September 8, 2009

Malaysiakini...Terhangat...Ternow...

Berikut merupakan headline news yang mungkin tidak akan keluar dalam mana-mana media sampai bila-bila pun.


"RONALDO RINDU KUAH ROTI CANAI DI MANCHESTER"

"BECKHAM AKAN BERMAIN DALAM LIGA M"

"NIK AZIZ ARAH KELANTAN DIBERSIHKAN"

"KARPAL SINGH MAHU HUDUD DILAKSANA"

"HADI TARIK BALIK AMANAT 1981"

"HISHAMUDIN RAIS SANGGUP HADAPI ISA"

"ANAK IBRAHIM BERHENTI MINUM A***"

"ANWAR DESAK PERBICARAAN KES LIWAT DIPERCEPATKAN"


kah kah kah...Nik Aziz suruh bersihkan serambi Mekah...kah kah kah...

kah kah kah...Karpal Singh sokong Islam...kah kah kah...

kah kah kah...Hadi nak bersatu dengan Umno...kah kah kah...

kah kah kah...TT bacul lari pi oversea...dari Jemapoh ke Manchestee...kah kah kah...

kah kah kah... Zaid dan Khalid dah bertaubat...kah kah kah...

kah kah kah...Anwar nak 'cepat' bersihkan nama...kah kah kah...

kah kah kah...Bermimpi di siang hari jelah...kah kah kah...

KAH KAH KAH...

KAH KAH KAH...

KAH KAH KAH...

9 comments:

  1. Ado lagi yang lobih HEBAT...

    1. Najib suruh siasat secara telus kes KEMATIAN Altantuya....

    2. Najib suruh siasat dgn rapi kes komisyen kapal selam Scorpane!!!

    3. Najib arahkan dakwa perasuah PKFZ..

    4. Najib suruh anwar dilepaskan sebab doktor dah sahkan jubo sepol tiada kesan liwat...

    5. Najib arahkan pilihan raya DUN Perak dilaksanakan sgera utk beri rakyat buat pilihan sendiri...

    6. Najib arahkan pesalah2 dlm kes video Linggam dihukum penjara termasuk warga emas negara terulung..mahathir..

    7.
    8.
    9.
    10......


    kah...kah...kah...kah...kah...

    ReplyDelete
  2. Kah..kah..kah...

    Najib letak jawatan macam PM Taiwan sebab banyak sangat kes salahlaku.

    ReplyDelete
  3. apo panjang sgt sumo headline yg ko senaraikan ni anon? itu bkn headline tu dah jd sinopsis. blaja amik mascom la dulu. kuikuikui makan dalam nampak eh dorg dgn post nih.

    ReplyDelete
  4. saya yakin dan percaya PRU 13 ni negeri pakatan pembangkang akan ditawan semula oleh UMNOBN..padan muka si pembongkak dan penipu orang tu

    ReplyDelete
  5. Bilo org cakap perihal najib...org UMNO marah plak....dia persendakan org tak per plak!!! alahai UMNO...

    rentikan lah...wahai lembu2 gila UMNO...!!!!

    ReplyDelete
  6. eleh anon2 ni...defensive nampak....rilek ar bro...dah paneh miang ko ko orang sumer?

    kami takde hal kalau najib takde...ramai je lagi pemimpin berwiwabawa...tak macam Pakatan Ronggeng...berpakat sekadar nak meronggeng...hilang nuar al-jubburi, hilang la PKR jawabnya...hilang empayar LIM, tarak la DAP tuh...yang keling pariya lagi la takde bila Kapal dah karam nanti....

    kalau berani, tunjuk la muka...dasar dayus dan bacol memang la lempar batu sorok tangan...pooooodah!

    ReplyDelete
  7. kalau tak,takkanlaaa peliwat utama tu asyik tunda kes...:) kah..kah...kah

    ReplyDelete
  8. anon 09:09, bai. kasi bukti la nak tuduh DS Najib. setakat gamba superimpose takyah la nak jadi champion. kasi bukti baru kito cerito. masuk mahkamah. Apo pasal orang2 yang tuduh DS Najib bunuh altantuya ni sorang pun takdo yang lapor kek polis? takut kono bunuh ko? came on la. kalu takut takkan berani plak siar gamba superimpose? pehtu ngaku plak gamba tu superimpose takut kono saman. alahai totok pakatan riot ni. jangan plak jadi cam anuwar, mintak tangguh bicaro jo manjang. takut apo bai? ado bukti lom? kalau takdo. poie mandi. kang mak kau marah.

    ReplyDelete
  9. keh keh keh

    dan satu lg headline yg pasti hanya dlm mimpi. iaitu:

    'PAS dan UMNO bersatu demi agama, bangsa dan tanahair'.

    lihatlah permainan bahasa dan kata2 Nik Aziz. permainan memperbodohkan pendengar dan pengikutnya. permainan memperodohkan rakyat dan para pengundi. jika demi wang, kerajaan PAS dan BN blh berbincang. tp jika pasal politik rundingan tlh tertutup. apa mkna semua ini? bertapa rakyat sgt mudah diperbodohkan, terutama para pengikut dan penyokong pas.

    sewaktu BN menjadi kerajaan di selangor setiap yg dilakukan diburuk2kan, segala penerangan dan penjelasan tidak diterima tapi apabila kerajaan PR di selangor hendak membina kuil diseksyen 23 yg majoriti penduduknya adalah melayu cadangan itu diterima bulat2. inilah sikap penyokong2 PR yg bodoh dan bangang menilai kaca dan permata. sudah terhantuk baru terngadah seperti penduduk di kg buah pala.

    padan muka!!!

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive