Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, September 4, 2009

PRK N31: ADUN Bagan Pinang Meninggal Dunia

Kami dikhabarkan YB Azman Mohd Noor, Ahli Dewan Undangan Negeri Bagan Pinang, telahpun kembali ke rahmatullah kira-kira sejam yang lalu disebabkan serangan jantung di KPJ Seremban. Kali terakhir kami bertemu beliau ialah ketika di Janda Baik bulan lalu dan ketika itu beliau kelihatan sihat dan ceria. Kami juga dimaklumkan bahawa Allahyarham memang telah lama mengidap sakit jantung dan pernah menjalani pembedahan sebelum ini. Warga Paneh Miang mengucapkan TAKZIAH kepada keluarga Allahyarham YB Azman Mohd Noor. Semoga roh beliau dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan insan yang dirahmati Allah. Al-Fatihah.

5 comments:

  1. Al Fatihah
    My condolences 2 the family of Allahyarham Azman Mohd Noor
    Moga Allah mencucuri rahmat ke atas roh Allahyarham

    Since this is a BN stronghold,hard 2 tell what is PR's campaign issue 2 use against BN
    UMNO as usual will play the race card n definitely use the Section 23 temple issue 2 garner votes among Malay
    Hope N9 Malays r not that dense

    Perhaps this is divine intervention after that controversial n biased ruling by the EC 2 which refuses 2 declare the Kota Seputeh seat in Kedah vacant,thereby contradicting wit the State Constitution

    If this by election takes place on a weekday,then it shows UMNO is not confident in retaining seat
    Either way,it's a tough contest but hey, if Pakatan trounced UMNO at K. Terengganu,an UMNO stronghold,why not this seat as well

    The people of Bagan Pinang better prepare 4 all the Raya gifts showered by the caring 1Malaysia government soon

    ReplyDelete
  2. TAKZIAH n Alfatihah kepada keluarga beliau,,,, den tak konal secara peribadi tapi kami pernah lah minum semeja,,,, !! lotak ISA SAMAD JER JADI CALON KAT SITU PASTI MONANG BOSAR!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum Paneh,

    Mak Cik pun turut sedih. Maklumlah..anak-anak Arwah mesti dah look forward for Raya dengan Abah mereka.

    Tapi inilah Takdir, kalau nak diambil nyawa kita masih sihat atau ceria ke bila bila pun boleh..Insaflah kita.

    Al-Fatihah.

    ReplyDelete
  4. bagan pinang bukan mcm kuala trengganu cuma jangan letak lagi tokisa oklah. letaklah anak dia atau ajk bahagian yg ada rasanya lebih berkesan. berilah peluang kepada orang baru dan yang lama jangalah menongkat arus takut generasi muda muak dan meluat nanti. kalau dulu orang bekerja utk kita, kini kita bekerjalah dan beri keyakinan kepada generasi yang lebih berkesan menyumbang serta mengenali permasalahan rakyat dan bukan hanya orang umno.

    ReplyDelete
  5. al-fatihah....

    doakan agar roh arwah dicucuri rahmat!

    kita tgk pulak lepas ni apa tari PR ni. jgn pulak lepas ni guna statement bagan pinang kwsn BN, buktikan disini rakyat terima PR. sbgmn rakyat terima ahli parlimennya.

    tengoklah nanti...!

    ReplyDelete

Blog Archive