Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Monday, February 1, 2010

Dunia Idaman Pak Syeikh


12 comments:

  1. Bang, walaupun gambo tu utk joking, cuba lihat mana kedudukan bumi anbiya'?? Hormatlah sikit. Jgn terikut2 perangai Yahudi.

    ReplyDelete
  2. lawak siut. kedudukan malaysia penting gak. arab asik bertelagah. org arab la ni confirm ke masuk syurga?

    ReplyDelete
  3. Helo pak sadaro kalau ia pun nak cari makan. kotongahkan isu yang boleh membantu bangsa mu yg papa kedana di bumi sendiri naik loyo tokak den dengan isu "FITNAH LAHANAT" ni kau ingat kau bulih tawan ko semulo 5 buah negori yang telah terlopeh samolah muko ekau macam gambar yang tertera...eden tambah sikit macam berak kobau betino kono koncing bro.......

    ReplyDelete
  4. nak menulis biar beradap bro. kita orang Islam.

    ReplyDelete
  5. Semuga Allah swt memberi rahmat dan hidayah kepada Saudara di dunia dan akhirat.

    Salam

    ReplyDelete
  6. Lahanat betul org yg posting gambar ni!!! woi...gambar mak ekau pun cam ni gak lah...gambar bontot adik pompuan ekau, bontot anak pompuan ekau pun samo yo cam tu...ekau lahir pun dari lubang......yang kek bontot serupa macam omak ekau ni....kok ni gambar bontot omak ekau tak???? bontot ni serupa mcm omak ekau punyo...ekau buek lawak plak yo...BODOH...!!!lahant betul org siul mcm ni...Woi..!!ekau pun "main" ngan bini ekau pun area dia kek bontot ni gak bini ekau punyo!!!! BANGANG!!!!

    ReplyDelete
  7. marah nampak ano2 kat atas ni...rilek ar bro...baru ni si al-jubburi ni buat statement h***m jadah pasal islam dan penggunaan nama Allah takde lak korang nak meroyan camni...apa kes?

    ReplyDelete
  8. xde modal ker bro?aku tgk blog2 umno nie keje nk lucah jer...mmg puak2 raba bontot la..mesti anak murid jamaludin jarjis nie,xpn pn anak buah rahim tamby chik..kuikuikui..

    ReplyDelete
  9. Blog PM dah pandai main lucah-lucah plak...lopeh ni kasi lah gambar orang kuat MERABA plak yo!!! tak ado bondo lain ko pak sedaro...ni lah pak sedaro tak berguno, ajar anak2 buah eh bodon tak senonoh...lobih baik pak sedaro ambik gambar lucah boto2 lotak kek sini...nak tulih pun kok yo bonci kpd "seseorg" biarlah berpatutan...ni bondo tu, omak ekau pun samo yo cam tu...tak do ko modal laie....den cadangkan lopeh ni, pak sedaro perbykkan gambar2 lucah sket, homo ko, lesbian ko, bogel ko, gambar org tgh "main" ko...(tapi mesti real punyo, nampak 100%)....
    Inilah pemikiran hampeh UMNO....patut eh pak sedaro beri tunjuk ajar yg baik, ini ajar main bontot plak...kok pak sedaro suko ko bondo tu, ini mesti byk koleksi gambar/video lucah pak sedaro punyo lah ni...pak sedaro nak tengok bondo tu, pandai2 sendiri, syok sendiri..lantak lah tgk sorang2...

    HAMPEH.....!!!! lain kali tunjuk gambar org raba bontut org plak yo!!!!!

    ReplyDelete
  10. hahaha salam pm. marah sungguh depa no bila hang sentuh pasal apk syeik aliwati ni. mcm mat leather tu dewa pujaan depa plak bersungguh depa pertahankan. tu la kalo manusia ni dah taksub. cerah masa depan jumpa malaikat malik.

    ReplyDelete
  11. Tak sangko plak, Pak Sedaro pun suka jugak kat bontot yo...!!! ingat "orang tu" yang didakwa suko kek bontot, rupo2nyo Pak Sedaro pun samo yo suko kek bontot...malah lobih hebat lagi, sampai gambar bontot pun ado dlm blog eh...Pak Sedaro suko bontot jantan ko botino???...kok yo pun pak sedrao suko bona kek bontot, jgnlah over sgt nak tunjuk kek org...pandai2 "projek" sendiri pak sedaro....kek cow kit pun byk bontot pak sedaro...jantan ado botino pun ramai...hoben yo pak sedaro.....

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive