Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Thursday, October 6, 2011

Ucapan BAJET BODOH

7 Oktober 2011 bersamaan Jumaat sekitar jam 0400 petang, YAB Menteri Kewangan Malaysia akan membentangkan Ucapan Belanjawan 2012. Hari ini digelar sebagai Bajet. Bajet BODOH yang bakal disampaikan ialah:

1. Memberikan Dana Politik kepada Anwar Ibrahim, Lim Guan Eng, Nik Aziz Nik Mat, Azizan dan Abdul Hadi Awang.

2. Menyalurkan peruntukan dan levi cukai kepada Dana Pemuafakatan Pelajaran Keling Nasional yang dikepalai oleh Manoharan dan Ambiga.

3. Memansuhkan hutang tertunggak pendukung tegar Pas, PkR dan DAP yang tidak selesai urusan meranapkan institusi Raja-raja Melayu dan Agama Islam.

4. Memberi subsidi racun perosak kepada pelakon aksi seks iaitu pasangan Anwar Ibrahim, pasangan Chua Soi Lek, pasangan Mohamad Sabu dan beberapa lagi pasangan seks, termasuk pendukung politik UMNO yang memalukan UMNO dek kerana lakonan seks bebas dan ganas yang terpapar di Youtube.

5. Memberi wang ehsan kepada semua pelabur skim cepat kaya yang telah muflis dan bankrap hanya untuk rakyat Raja.

6. Memberi geran pentadbiran kepada anak Melayu yang menjadi pemimpin DAP, MCA, MIC, PPP, GERAKAN kerana boleh membantu usaha menjahanam KUASA POLITIK MELAYU ISLAM.

7. Memotong gaji semua Ahli Dewan Rakyat, Ahli Dewan Negara dan meminta semua wakil rakyat Dewan Undangan Negeri yang mana BN memerintah sebanyak 20%. Menarik balik semua kenderaan rasmi Negara dan negeri, dan hanya layak bawa kereta Saga FLX untuk tugasan rasmi.

8. Semua rakyat Malaysia diberi bonus RM1 dan disumbang kembali kepada Dana Darurat 1 Malaysia yang diisytihar oleh PM sebagai lambang perpaduan Nasional 1 Malaysia. Dana ini akan diuruskan oleh Akademi Khairy Jamaluddin.

4 comments:

  1. Masa dulu, buku kata kita marhaen yg kata bodoh dan tak masuk akai, tp profesor kankong jg tampil tumpang tui kata ISA tu bagus, relevan dan mcm2 la..Tpai kini semuanya bagus pulak...kalau dah jenis mengampu tu, otak memang tak jalan, yg dipikir apa yg boss senang dengar dan boss akan tulun lepas tu dapatkan saki baki duit rakyat untuk dikongsi bersama-sama.

    ReplyDelete
  2. Betul la..bajet nak bagi banyak kata malaysia bleh bangkrap, save sket pada bajet yg najib punya kata tak masuk akal pulak. Ampulah sampai lingkup, anak cucu pegi mapus lah nanti. Pandai2 nak hidup.

    ReplyDelete
  3. Kepala cicit kamat ni terantuk kat katil agaknya. Semakin lama tulisannya semakin bodoh. kau keluarlah dari group PM ni. Kalau kau nak jadi bodoh... kau bodohlah sorang-sorang ... jangan libatkan orang lain.

    ReplyDelete
  4. tak paham bro. gini ke ngoman anak murid syed husin al-attas?

    ReplyDelete

Blog Archive