Feel free to email us at panehmiang@gmail.com.

Sunday, February 27, 2011

HINDRAF ialah Komunis

Pak Sedaro merasa amatlah bangang, bacul dan dayus sekali kerana cucu Almarhum Panglima Perang Dato' Onn Jaafar dan anakanda kepada Kapten RAMD Almarhum Tun Hussein Onn hanya melontar "AMARAN KERAS" kepada Hindraf.

Ternyata bahawa kumpulan haram yang tidak berdaftar di bawah Akta 335, Akta Pertubuhan 1966 ini sudah melampaui batasan sebagai yang diperuntukan mengikut Seksyen 2(a).

HINDRAF sudah mula kembali melacur perkara 121 iaitu menganjur anasir subversif dan meracuni pemikiran demokrasi bertamadun Malaysia rakyat Malaysia dengan ancaman dan perilaku komunis di jalanan dan berasaskan sepanduk serta poster yang bertebaran. Oleh kerana kumpulan HARAM JADAH DAN PARIA ini diberi muka dengan amaran keras sejak mula digazetkan haram, maka, mereka kembali di persada rakyat marhaen dan jembel.

HINDRAF ialah komunis yang dipanggil Gerakan Rakyat. Inilah Min Yuen teknik moden dan sofistikated. Jika 100 orang kepala HINDRAF, sumbat semuanya mengikut Akta Keselamatan Dalam Negeri berasas Ordinan Darurat. Pakailah ISA secara terang dan jelas. Ketua Polis Negara tidak perlu ikut kepala "sengal" Menteri KDN yang cuma tahu senyum sampai nak koyak telinga.

Apa ke jadahnya ada Jabatan Peguam Negara? Apa ke jadahnya ada Penasihat Undang-undang kepada Kementerian Dalam Negeri? Apa ke jadahnya ada UMNO? Apa ke jadahnya ada Perlembagaan Persekutuan dan Parlimen?

JANGAN BERI MUKA KEPADA KELING PARIA YANG BERSEKEDUDUKAN DALAM HINDRAF. MEREKA AGEN KOMUNIS MODEN YANG SEDANG MELACUR BUMI MELAYU.

Biarkan Kerdau dan Merlimau aman damai. Selesaikan masalah "gunting dalam lipatan", "api dalam sekam" yang bernanah di Kuala Lumpur.

Gerakan Anwar Ibrahim sebagai Bapa Freemason Malaysia sudah semakin menjadi idola dan ikon Zionis. Gerakan nyanyuk Nik Aziz Nik Mat sudah diambang kehancuran dek kerana bahalolnya Partai Melayu Islam Se Malaysia yang masih tidak sedar diri bahawa mereka telah dimomok dengan kitab-kitab Muktazilah, Syiah dan Qadariah.

Kepada pemimpin muda PAS dan UMNO, saudara kena berfikir sebagai Ahlul Sunnah Wal Jamaah yang sihat, cerdas dan cergas. Selagi hidup rangkaian alhul bait, buat dan jadikanlah mereka sahabat dan teman, berguru dan berburu soal DEMOKRASI DAN ISLAM TERBITAN MALAYSIA.

Ingatlah, bahawa BUMI INI BUMI MELAYU. MELAYU ITU ANUTI AGAMA ISLAM, BERADAT DAN BERADAB MELAYU, BERKOMUNIKASI BAHASA MELAYU, NASAB SALAH SEORANG KETURUNANNYA MELAYU.

"HISHAMUDDIN YOU ARE NOT QUALIFIED TO BE THE NEXT AND UP COMING PRIME MINISTER OF MALAYSIA."

7 comments:

  1. Kerana pertahankan sebuah buku novel Melayu, ketenteraman awam dan lain-lain perkara timbul pulak.
    Tak adakah buku novel Melayu yang lebih sesuai untuk diguna kat sekolah?
    Berbaloi ke mempertahankan buku novel Interlok ni yang cuma sebuah buku novel saja?
    Apa sebenarnya yang cuba dipertahankan?
    Ego ke maruah?

    ReplyDelete
  2. Kepada Anon 12:02,
    Kerana takutkan pertubuhan haram yang mengancam keselamatan rakyat Malaysia, kita terpaksa pulak tunduk terhadap kehendak mereka yang sebenarnya tak patut pun. Patut ke kita tunduk kepada tekanan yang merosakkan bangsa ? Berbaloi ke kita tunduk kepada permintaan sebuah pertubuhan haram yang bersifat perkauman ? Berbaloi ke melayan pendapat seorang yang menggunakan "Anonymous"? Ini bukan soal ego atau maruah. Ini soal undang-undang negara. Jangan jadi terlalu BENGAP!!

    ReplyDelete
  3. HINDRAF bukan KOMUNIS tetapi sekumpulan PARIAH dari kasta Tamil. Mengapa kerajaan tidak tegas dalam tindakan terhadap mereka kerana ADA PARIAH dalam kerajaan - jadi PARIAH TAMIL + PARAIAH KERAJAAN = KDN HAMPEH!!!!

    ReplyDelete
  4. Kan nenek moyang TDM pun dari kasta pariah dahulu?
    Kontroversi sebuah buku novel saja telah diputarbelitkan kepada pertahankan bangsa la, agama la, negara la.
    Apa benda semua ni?

    ReplyDelete
  5. Tangkap semua yang terlibat dalam demonstrasi ini..

    Merisik dengan mendalam asal usul mereka..

    Mesti 50% bukan rakyat Malaysia tulin, kalau tidak takkan asyik kehulu kehilir junjung gambar Gandhi dan gambar Queen Elizabeth? Lain macam nih!

    Ni mesti Paria2 yang menyelit masuk dan menyamar sebagai Rakyat Malaysia.

    ReplyDelete
  6. keling-keling babi pukimak pariah anjing nie memang menyakitkan hati..

    menyeru Golongan PUKIDA untuk Walk The Talk, berhenti dengan buat MLM dalam PUKIDA, dan buat apa yang sepatutnya anda buat.

    ReplyDelete
  7. Kita hantar KIMMA jadi agen pemusnah dlm Hindraf, mesti berjaya punya sbb banyak wakil KIMMA dah berjaya menjadi kittol dlm UMNO.

    ReplyDelete

Blog Archive