Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Sunday, August 28, 2011

Mohamad Sabu Ahli Neraka

Nampaknya Mohamad Sabu kenalah taubat dan mohon maaf kepada setiap ahli keluarga yang hidup, khasnya anak-anak dan isteri anggota Balai Polis Bukit Kepong. Jika subjek ini dibahas di Iran, dah lama Mohamad Sabu dibunuh kerana halal darahnya mengikut aturan Syiah. Mungkin Khawarij yang diamalkan oleh PAS menghalalkan mereka untuk mula terjemah peristiwa Bukit Kepong versi PAS. Bukan versi rakyat Raja yang sebenar-benarnya.

Tahniah Mohamad Sabu kerana Kelab Komando Veteran Malaysia dan Persatuan Bekas Komando VAT 69 sudah membuka kamar peperangan dengan PAS, PKR dan DAP. Khasnya Mohamad Sabu, Timbalan Presiden PAS paling bahalol, bangang, biadap dan korup.
Berdosalah Mohamad Sabu kerana iktiraf Komunis, dia kono mohon maaf setiap seorang yang terkorban dan hidup dalam ATM dan PDRM, Force 136 dan Home Guard.

Tahniah Mohamad Sabu sebagai Ahli Neraka Dunia Melayu yang terpaksalah melakukan sumpah tidak pernah berkata seperti yang ditulis oleh Utusan Malaysia. Tahniah Mohamad Sabu, akhirnya membuktikan bahawa PAS juga talibarut Melayu. PAS menyokong totok atau bahasa paling indah ortodoks PARTAI KOMUNIS MALAYA. PAS juga komunis sebenarnya.

Syabas. Moga Ramadhan 1432H ini diberikan pengampunan kepada Timbalan Presiden PAS dek kebodohan terang-terangannya. Inilah penyakit PAS iaitu Korup dan Kurap.

14 comments:

  1. Tak boleh salahkan Mat Sabu dalam hal ini kerana baru baru dia dilanggar oleh Land Rover Polis dan cedera kepala lutut nya patut salahkan polis kerana tersebut (cedera kepala lutut) Mat Sabu tidak bole lagi berfikir kerana lutunya cedera maklumlah selama ini otak dia duduk di lutut.

    ReplyDelete
  2. dah perangai semulajadi macam tu nak buat macam mana .dia ni masa kecik dah nak mampus tapi tetiba tiba syaitan beri nyawa pada dia ,itu sebab dia hidup.dia ni ada penyakit hati yg kronik tapi syaitan memberi sedikit hati dia dengan pembedahan ghaib oleh tok bomah dari kelantan.nasib baiklah umno tak melahirkan pemimpin macam ni .takebeeeeer!

    ReplyDelete
  3. apa yg tidak ada dalam UMNO ini? Perasuah tegar, perogol, penyamun dan pembunuh.

    Itu yg kau banggakan. MB kau di Seremban tu perasuah besar. Bekas MB Isa juga perasuah besar.

    Paneh, jangan dok ngata oghang. Kau tu sama sajalah!

    ReplyDelete
  4. Cerita Bkt Kepong ni berlaku sebelum kemerdekaan Tanah Melayu sekitar 1950.

    Ketua komunis penyerang yang berbangsa Melayu tu berjuang untuk kemerdekaan ataupun untuk komunisma?

    ReplyDelete
  5. Mari kita jumpa paneh miang untuk kita cium tapak kakinya kerana dia boleh bagi syufaat untuk masuk syurga. Kalu tak jumpa dia nanti kita semua masuk neraka.

    ReplyDelete
  6. Semenjak kepala lutut mat sabu terlanggar curb jalan, otaknya semakin biol

    Yang sedapnya pencacainya juga ikut sama biol kerana otak masing masing dah dipindahkan ke kepala lutut

    ReplyDelete
  7. KOMUNIS MAT SABU DOK BERJIHAT DEMI KEPALA BUTUH ANU WAR.

    JIHAT UNTUK PENYEMBAH DAN PENGANUT PAS ALJUBURI.

    MAT SABU WIRA ALJUBURI.

    ReplyDelete
  8. Paneh miang, mano kau tau yang kau sendiri tu masuk syurga?

    Kau bercakap macam kau tu yg menentukan siapa masuk syurga dan neraka.

    Pandai-pandai mengkafirkan orang. Dulu tuduh PAS sekarang kau orang UMNO pula yang menuduh orang itu masuk syurga orang itu masuk nerako.

    Apa, kau dah jadi Firaun yg mengakui diri dio tuhan ko?

    Gunokan mulut untuk berzikir. Kan lobih baik?

    ReplyDelete
  9. Setelah den tgk video "10 tahun sebelum merdeka" dan video Mat sabu tentang tragedi bukit kepong barulah den faham sikit sejarah siapa sebenarnya UMPORNO. Tem Terkucil tentu setuju dgn den sbb Den anak 80 an dan Tom tertembak anak 90 an.

    ReplyDelete
  10. 1. Kita sedang berbicara tentang seorang pemimpin parti PAS, parti yang kononnya masih berjuang untuk Agama dan bangsa. Akhir-akhir ini Allah telah menunjukkan kepada kita, umat Melayu, manifestasi penyimpangan matlamat asal perjuangan parti ini.

    2. Satu demi satu, kita dipersembahkan dengan lakonan, fitnah, cerita rekaan dan tuduhan- tuduhan tak berasas yang amat menjijikan. Barisan kepimpinan baru yang dipilih pada Muktamar terakhir jelas menunjuk betapa berpecah dari aspek ideologi di dua puak di kalangan keahlian
    dalam parti ini.

    3. Baru-baru ini kita dipersembahkan dengan satu lagi contoh pemikiran yang jumud, tidak berasas, sombrono, tidak berfakta, jauh menyimpang dari fakta dan sejarah, bodoh dan tidak matang ; amat tidak rasional dan tidak intelektual, yang datang dari orang nombor 2 parti tersebut.

    4. Rakyat marah. Bekas tentera marah. bekas Polis marah. Anggota bersenjata dan pasukan Polis amat marah ; keluarga mereka tetap marah. Mungkin marah mereka tidak sebegini hebat jika yang mengungkap itu bukan orang Melayu. Tapi ini datang dari seorang pemimpin parti politik Melayu Islam. Maka marah dan geram mereka sangat dijangkakan dan harus disokong oleh Melayu yang waras fikiran. Yang marah ini akan HUKUM parti manusia durjana tersebut !

    5. Terdapat cerita bahawa TIDAK semua dalam PAS sokong atau setuju dengan Timbalan mereka. Dipandang jijik, bodoh dan keterlaluan ; serta dikesali bagaimana manusia seperti 'durjana' ini memenangi jawatan tinggi itu. Jawabnya mudah saja. Yang memilih orang ini samalah dunggu, samalah bodoh. Mana mungkin dia boleh sama taraf dengan Ustaz Nasharuddin, misalnya. Jauh langit daripada bumi ! Nasharuddin mewakili kumpulan yang berwibawa , manakali si bedebah ini dari puak yang tak layak berpolitik pun kecuali diwujud bagi memperok-perandakan suasana politik negara secara sengaja ! PAS atau ahli-ahlinya patut berasa malu mempunyai pemimpin sebegini rupa ; samalah dengan cara pemikiran si Anon 8.52 am. Lain yang mahu dikupas, lain pula halatujunya ; amat tidak bijak, sudah semestinya tidak matang dan tidak intelektual. Malu, Malu, Malu !!!!!

    6. Mat Sabu harus bersyukur atau berasa nasib baik berbuat kerja jahat di negara ini. Jika di negara lain, tangkap tetap kena tangkap. Mungkin dikena hukuman yang berat. Mungkin dihilang begitu saja. Baru padan muka. Baru yang lain tak berani berkurang ajar lagi. Buat masa ini,kita biar Mat Sabu berkecamuk dengan 'guilty conscience'nya ; penyesalannya. Lihat bagaimana BODOH dia memberi alasannya ; tak ingat konon. Roh-roh perajurit dan pejuang silam akan datang menghantui manusia bedebah ini. Akan dihantui pula partinya bila mereka yang teraniaya akan menolak parti ini pada PRU ke 13 nanti. Tunggulah nanti.

    7. Wahai perajurit2 dan pejuang2 serta keluarga masing-masing, tunjuklah marah anda sekelian pada Pilihanraya akan datang. Tolakkan , sisihkan dan ketepikan parti yang TAK erti hargai jasa dan pengorbanan kumpulan anda !

    ReplyDelete
  11. Burung merbok nak tageh undi nampak. Rakyat celik it,utusan meloya tak laku.

    ReplyDelete
  12. Den ingat baiklah Burung Merbuk berjinak jinak buka blog tukar tiub agar otak berkembang biak. jangan terlalu baca meloya, kelak diakhirat nyosal tak mampu berfikir.

    ReplyDelete
  13. 1. Sedikit pun tak berniat bergerak aktif dalam politik , jauh sekali bertanding dlm p/raya. Jadi Anon 1.59 pm, tidak timbul soal ketagih undi. TAPI yang lebih penting bagaimana atau untuk pihak mana undi saya mahu diberikan.

    2. Banyak kriteria perlu digunapakai bila ketentuan mahu dibuat. Antaranya ialah kredibiliti calon itu sendiri dan kebolehpercayaan parti yang calon itu bawa. Tak perlu celik IT untuk mengetahui kredibiliti seseorang calon. Lihat pada track-rekodnya ; inteleknya ; keperibadiannya ; kematangannya ; kebolehan berfikiran secara kritis dan cerdik ; dan penampilan diri sebagai seorang insan yan TIDAK munafik !

    3. Juga, kajian dan penelitian PERLU dibuat untuk menentukan secara tepat tentang halatuju dan matlamat parti yang diwakili calon ini. Rakyat akan memihak kepada parti yang jelas matlamat perjuangannya. Tindakan berbentuk fitnah, rekaan, tuduhan melulu tanpa fakta dan justifikasi serta komen kebudak-budakan BUKAN mencermin kematangan dan kebolehpercayaan sesebuah parti politik. Amat berbeza antara omong kosong dengan perlaksanaan sebenar.

    4. Tahap pendidikan juga perlu diambil kira. Sementara diakui bahawa pendidikan tinggi tidak semestinya melayakkan seseorang itu berjaya dalam politik , kita perlu juga terima hakikat bahawa tahap pendidikan yang rendah tidak boleh membawa seseorang itu pergi jauh terutama bila berbicara tentang perkara atau disiplin yang lebih mencabar dan akademik.

    5. Rakyat tidak mahu melihat seseorang pemimpin politik mengganti kekurangan intelektualnya dengan kepintaran berbohong, memfitnah dan memaki-hamun dalam ceramah-ceramah sahaja, yang acapkali berkisar kepada tuduhan melulu dan mencari kesalahan pihak lain. Saranan yang lebih cerdik dan matang jarang sangat dapat ditonjol.

    ReplyDelete
  14. Burung Merbok, TAHNIAH kerana berhujah dengan kritis, tepat Dan jitu.

    Menilai sesaorang atau sekumpulan puak bukanya satu bidang Rocket Science...

    Analisa kronologi rentetan gerak laku mencerminkan akan "Jiwa" sebuah Parti itu.

    PAS mudah di jual beli, di lacurkan, di liwat, di persendakan oleh Pakatan Haramsial, yg berguru kpd Al-Jubury serta berkiblat kid DAPig.

    Dari negara ISLAM kpd negara Kebajikan Sudah mengambarkan "Jiwa" songsang Parti!

    Mat Sabu adalah Politikus Opportunist...yg berkata melalui saluran kumbahan najis beliau. Sedihnya, Mat Sabu sepatutnya mendapat status OKU kerana Akalnya Terencat banyak sekali sejak peristiwa Hotel Perdana bilik 121 .

    Mat Sabu Penyokong tegar AMBIGA untuk Bersih 2.0 yg mana Ambiga menghalalkan Murtad untuk Lina Joy!

    Mat Sabu sepatutnya di lucutkan Kewarga negaraan Malaysia kerana menghina Negara di ambang menyambut kemerdekaan yg ke 54 melalui ceramah jijik kotor nanah dare mullet beliau.

    Kerana Pulut Jadi Lemang,
    Kerana Mulut Patut di Lempang!

    ARK2

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive