Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Tuesday, June 28, 2011

Berita baik untuk PAS


PKR N9 akan menganjurkan GALA NITE yang bertempat di City Kingdom Ballroom, Seremban pada 19 Julai 2011 jam 8 malam.

Berbagai acara disediakan antaranya;

1. Persembahan Lawak Jenaka oleh bekas juri Raja Lawak iaitu Bob Lokman dan bekas peserta Raja Lawak bernama Leman. Confirm mereka berdua itu lebih lawak daripada Sepah. Juga penampilan khas kartunis Zunar yang akan membuat lawak bisu dengan menampalkan kartun-kartun ciptaannya di dinding ballroom. Baik punya...

2. Persembahan Muzik (bukan nasyid) dari China bersempena kecenderungan dan minat Ketua Umum PKR. Inilah masanya ahlul Pas nak ambil kesempatan mendengar muzik mala segar kerana di rumah masing-masing terpaksa berlakon layan nasyid kerana takut jika layan lagu genre lain nanti, jiran sebelah kata tak islamik pulak. Bila ada muzik, dah tentu ada tari menari. Inilah peluangnya ahlul Pas nak tunjuk bakat join Anwar yang sememangnya pakar menari, terutama menari atas katil hotel & spa.

3. Pertunjukan Fesyen (bukan muslimah) yang pasti akan membuatkan Pesuruhjaya Pas N9 yang baru iaitu YB Taufek (Paroi) meleleh air liur penuh nafsu kerana berpeluang melihat model-model wanita memperagakan pakaian mengikut alur tubuh. Pasti ahlul-ahlul Pas yang lain juga tidak sabar menyaksikan para model memperagakan pakaian sempena Gala Nite itu nanti. Tapi dinasihatkan kepada ahlul Pas yang akan hadir supaya jangan bawa isteri masing-masing ke majlis Gala Nite ni yo. Takut sok lopeh majlis kok kono leban kek bucu katil.

4. Cabutan Bertuah turut menyediakan pelbagai hadiah menarik iaitu CD percuma "Anwar vs China Doll", hamper berisi karipap dan kopi, seutas jam tangan berjenama Omega dalam simpanan Presiden PKR, set senaman bagi mengelakkan perut buncit, setiub KY Jelly, pakej bermalam di kedutaan Turki, sarung tangan Michael Jackson milik Presiden PKR; dan hadiah utama berupa seorang China Doll untuk dibawa pulang ke hotel beserta set kamera cctv.

Jadi kepada ahlul-ahlul Pas, jangan lupa dapatkan tiket Gala Nite daripada Skretariat PKR N9. Disebabkan tiada demonstrasi oleh ahlul Pas bagi membantah Gala Nite ini diadakan, maka bolehlah dikatakan Pas merestui hiburan ala PKR. Kalau UMNO atau BN yang anjurkan, dah tentu ahlul Pas akan turun berdemo tunjuk perasaan ya tak?

Oh lupo lak den, Pas sekarang kan dah buang perjuangan Islam dan sedang perjuangkan negara kebajikan. Jadi setakat Fesyen Show, Persembahan Lawak, Persembahan Muzik ni kocik punyo hal lah. Lagipun mesti Pok Nik akan keluar fatwa, PKR punya Gala Nite adalah halal bagi ahlul PAS melihat wanita memperagakan fesyen dan tubuh badan; serta tidak salah berhibur sekali-sekalo melayan muzik dan lawak. Arak pun mungkin akan disediakan penganjur untuk ahlul kafir harbi dari DAP dan PKR yang hadir pada malam gala tu nanti. So...apo ado hal.

Perjuangan adalah perlaksanaan kata-kata? He..he..he..

11 comments:

  1. Ahlul umno yang datang akan dapat hadiah cabutan bertuah

    1)VCD "budak hitam di Port Dickson" yg dibintangi oleh Najib,Ziana Z dan bantu oleh Isa pendek.

    ReplyDelete
  2. Salam. Anti-hipokrit boleh cakap sajalah. Video ada tak macam video Al Jub balun China Doll?

    ReplyDelete
  3. Pembangkang cakap je lebih. Dah naik loya dan meluat apatah lagi kalau keluar dari mulut PAS/PKR.Deme lebih dasyat lagi hipokritnya terutama pemmpin2.satu Malaysia boleh pikir. Jadi jangan cakap pada orang la.

    ReplyDelete
  4. mampos lah kau para penyokong PR..sokong lah apo pon..ekau camtu gak..makin bebal dan hipokrit n cirit..sanjung bona lah the koling paria AMBIGA BABI ..den nak baling muko ambiga tu dgn tolo busuk anuar jubori ..FUCK U pada sapa2 yang sokong AMBIGA ..PKR N9 sapo yg ado..che gu bard kobau pendek..hahaha datang labu batu 8,meh kito debat dehhhh...apo yg kau orang dah buek..apo jaso kau orang dah bagi..betul2 buat onar jer..sekolah dulu kat mano..bukit pelandok kot..tu sobab ado ereh2..kahkahkah..

    ReplyDelete
  5. eh .. baru je pok nik kata lawak tu haram, alih2 ada lak pertunjukkan lawak ?

    ReplyDelete
  6. Labu Loba

    Apa yang kau merapek ni. kau ni macam braheng ali jer. dalam blog bole lah tunjuk handal.

    Kalau gaduh, kau lah orang yang pertama yang akan lari.

    Braheng ali kena ISA pun meraung-raung kat mahkamah.

    Wake-up,

    Kalau kau tengok video tu betul2, macam mana si-pelakon berambut pendek tapi esoknya pulak dimahkamah DSAI berambut panjang dan berjanggut?

    Kalau ditakdirkan kalau bukan DSAI yang si-pelakon, kau minta ampunlah dgn DSAI, tapi kalau DSAI tak ampunkan kau bagi bontot kau lah kat dia.

    kalau betul DSAI si-pelakon tu, kau dpt dosa menaibkan hamba Allah jer lah..

    kah-kah-kah

    ReplyDelete
  7. al sheikh al juburiJune 30, 2011 at 12:01 AM

    Hujah bangang pembangkang biasanya itulah, kalo bukan nuar, maka si penuduh kena minta maaf. Kalo itu nuar, maka dpt juga dosa mengaibkan org. Hahaha. Lawak. Kalo nuar tu xnk jd pm malaysia, xde sapo peduli pun. Sobab dia nak jadi pm la maka rakyat berhak tau siapa dia sebenar. Minta dijauhkan Allah, spesis dilaknat mcm nuar tu jd pemerintah kpd umat Islam.

    ReplyDelete
  8. yang paling ajaib, kartunis Zunar pun umpornoapco dia org takut. itulah kata org berani kerana benar takut kerana salah. bercakap benarlah walau ianya pahit, pd zunar teruskanlah berkarya. Yg diateh byknya ketulan lebihan mahashitpandykuttyputaqalam.

    ReplyDelete
  9. Sampai mati, aku tak kan lupa pengkhianatan UMNO kepada orang Melayu. Hilangnya Tanah Melayu adalah agenda bodoh UMNO.

    ReplyDelete
  10. sampai mati juga aku takkan lupa pengkhianatan pas pada penderma tabung memali, salah tadbir urus kohilal 45juta, ladang rakyat yang tinggal kambing boer, lebih 50tahun gebang negara islam tapi kelantan tetap kekal negeri terkotor dan miskin. negeri yg tak dpt royalti minyak pun lagi bagus dari kelantan. inilah pengkhianatan pas paling besar, bersekongkol dgn pejuang murtad dan pluralisme agama dlm bersih. bangang punya pas. negara islam tukar negara kebajikan..buang islam demi kristian dap. ptuih.

    ReplyDelete
  11. kah kah kah ..

    apo punyo bongap kau ni..apo kono megono dgn kau..pasol dosa lak kau nak cakap..berpahalo bona lah kau sanjung nuar tu..abis tu kalau dio tipu orang satu dunia termintak ko dio mohon maap..kalau den silap dosa den kt dio yo..ekau belo org camtu apo kat dapek..ekau nak anu dio ko..dah nyato muko dio dalam video tu..apo nak nafi kan..pado zaman mudo sampai tuo ,tu yo ragam..kau kobar den handal dalan blog je..apo2 hal cabut lari dulu..salah kau tu..moh poei 9 julai sok..samo samo poei..kau pakai baju kuning den pakai baju merah..x takut den doh..sapo lari dulu..den anak jati batu 8 labu..yang betul totap betul..yang salah totap salah..tak kiro lah BN ko ,PR ko..YANG PONTING DEK DEN MELAYU ISLAM KELUARGO KITO..EKAU PIKIR LAH SENDIRI wahai si KAH KAH KAH..WASSALAM

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive