Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Sunday, June 5, 2011

PAS kini bertaraf Internasionale


Keterangan gambar dari kiri, "Bekas pembawa tangga flight (pakar ekonomi SRP)"; "Mantan penghuni bilik 121 Hotel Perdana, Kota Baru semasa ditangkap basah dengan isteri orang"; "Presiden Negara Berkebajikan dan bukannya negara Islam"; "Din Puduraya?"; "Money Player?".

Tahniah Hadi Awang. Mantap betul barisan kepimpinan Pas kali ni.

Hadi dalam ucapan dasar presiden berkata, ulama' UMNO tak sebaik ulama Pas. Konon ulama' UMNO lahir dari pendidikan yang rosak.

Agaknya sebab itulah kepimpinan ulama' Pas juga turut ditolak oleh perwakilan Pas kerana mereka pun agaknya sama je rosak macam ulama' UMNO. Lagu tu ka Hadi?

Dulu Bapak Anwar Bin Ibrahim adalah teraju utama rasuah dalam pemilihan UMNO.

Kini kuncu-kuncu Bapak Anwar Bin Ibrahim jugak yang menjadi founder rasuah dalam Pas.

Pas dah terbelit dengan Anwar. Mahu tak mahu, taik jubur Anwar yang kotor dan busuk kini turut terpalit pada Pas. Pas semakin busuk berulat hingga ke usus.

Rasuah tidak lagi salah pada perkiraan Pas kerana menganggap semua orang pun rasuah. Jadi kalau semua orang beranggapan rasuah itu tidak salah, maka bagaimana yang dikatakan salah? Itulah prinsip Pas hari ini! Asalkan menang yo tak? Hukum dan prinsip yang jadi pegangan selama ni boleh campak dalam longkang.

Perwakilan Pas dah bersuara, TETAPI akar umbi masih menyepi.

Pas kini mengalami perpecahan dalaman yang serius di peringkat akar umbi = ULAMA' vs ERDOGAN!

Den menjangkakan di PRU-13, Pas akan tumbang kerana ahli Pas akar umbi yang menyokong kepimpinan ulama' sedang kecewa tahap gaban sekarang. Pas bakal hilang sokongan ahli sendiri yang terburuk dalam sejarah!

Apo-apo pun, bravolah Hadi. Sekarang timbalan presiden ekau dah setaraf akhlaq Ketua Umum Pandi Kutty Rasuah dan Presiden Porno MCA. Pas dah jadi Internasionale...

Kah...kah...kah!

3 comments:

  1. walaupun SPM ke lebih berfaedah untuk perjuangan umat islam dibandingkan anak haram seperti paneh yang tahu menabur benih syaitan di otak orang melayu.

    ReplyDelete
  2. paneh bontot nampak..kah..kah..kah

    ReplyDelete
  3. dahlah paneh, mongonyam pulak tu...ha...ha...ha



    kongketkuat
    joseh

    ReplyDelete

Blog Archive