Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Sunday, June 5, 2011

PAS kini bertaraf Internasionale


Keterangan gambar dari kiri, "Bekas pembawa tangga flight (pakar ekonomi SRP)"; "Mantan penghuni bilik 121 Hotel Perdana, Kota Baru semasa ditangkap basah dengan isteri orang"; "Presiden Negara Berkebajikan dan bukannya negara Islam"; "Din Puduraya?"; "Money Player?".

Tahniah Hadi Awang. Mantap betul barisan kepimpinan Pas kali ni.

Hadi dalam ucapan dasar presiden berkata, ulama' UMNO tak sebaik ulama Pas. Konon ulama' UMNO lahir dari pendidikan yang rosak.

Agaknya sebab itulah kepimpinan ulama' Pas juga turut ditolak oleh perwakilan Pas kerana mereka pun agaknya sama je rosak macam ulama' UMNO. Lagu tu ka Hadi?

Dulu Bapak Anwar Bin Ibrahim adalah teraju utama rasuah dalam pemilihan UMNO.

Kini kuncu-kuncu Bapak Anwar Bin Ibrahim jugak yang menjadi founder rasuah dalam Pas.

Pas dah terbelit dengan Anwar. Mahu tak mahu, taik jubur Anwar yang kotor dan busuk kini turut terpalit pada Pas. Pas semakin busuk berulat hingga ke usus.

Rasuah tidak lagi salah pada perkiraan Pas kerana menganggap semua orang pun rasuah. Jadi kalau semua orang beranggapan rasuah itu tidak salah, maka bagaimana yang dikatakan salah? Itulah prinsip Pas hari ini! Asalkan menang yo tak? Hukum dan prinsip yang jadi pegangan selama ni boleh campak dalam longkang.

Perwakilan Pas dah bersuara, TETAPI akar umbi masih menyepi.

Pas kini mengalami perpecahan dalaman yang serius di peringkat akar umbi = ULAMA' vs ERDOGAN!

Den menjangkakan di PRU-13, Pas akan tumbang kerana ahli Pas akar umbi yang menyokong kepimpinan ulama' sedang kecewa tahap gaban sekarang. Pas bakal hilang sokongan ahli sendiri yang terburuk dalam sejarah!

Apo-apo pun, bravolah Hadi. Sekarang timbalan presiden ekau dah setaraf akhlaq Ketua Umum Pandi Kutty Rasuah dan Presiden Porno MCA. Pas dah jadi Internasionale...

Kah...kah...kah!

3 comments:

  1. walaupun SPM ke lebih berfaedah untuk perjuangan umat islam dibandingkan anak haram seperti paneh yang tahu menabur benih syaitan di otak orang melayu.

    ReplyDelete
  2. paneh bontot nampak..kah..kah..kah

    ReplyDelete
  3. dahlah paneh, mongonyam pulak tu...ha...ha...ha



    kongketkuat
    joseh

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."

Blog Archive