Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Sunday, March 3, 2013

Najib, Muhyiddin POKAK KO?!

2 VAT 69 dah ke alam barkzah. 6 PDRM pun dah ikut ke alam barkzah.

Najib esok hentikan semua gerak kerja politik! Muhyiddin pun esok hentikan semua kempen BN! Hishammuddin boleh letak jawatan serta-merta sebab BANGANG bonar urus isu Lahad Datu.

Kau tunggu ilham dari syurga ke Hishammuddin? Insiden ni tak akan reda selama 40 hari kerana kumpulan Sulu ini akan laksana gerila warfare. Lucutnya Perkara 150 telah digunakan sebaiknya oleh Freemason missionary untuk hancurkan keamanan nasional. Pengisytiharan Darurat ialah P.150 untuk kuatkuasa Akta 88 (ISA).

Adus...bangang bah! Ini rekod paling buruk dalam sejarah bila mana PDRM terpaksa menangisi 8 jasad dalam pencerobohan di tanahair sendiri.

Tian Chua anak Gampang dan Haram Ke Jadah, kau lepas ni elok disumbat dalam Penjara Seumur Hidup. Anwar Ibrahim elok dibuang kerakyatan sebab dia ni pun bukan keturunan rakyat Raja. Sebab tu dia hanya fikir untuk bagi MAMPUS Melayu. Sekor lagi BARUA Lodge tertinggi Freemason.

Wahai cucu Onn anak Hussien, elok kau surrender tugas ni. Terbukti kau hilang wibawa sebagai Menteri KDN, ahli undang-undang, Naib Presiden UMNO dan Ahli Parlimen Sembrong!

Rakyat Raja NSDK mohon DYMM Tuanku Muhriz ibni Almarhum Tuanku Munawir mencemar duli, sembah nasihat kepada DYMM Seri Paduka Baginda Yang Di Pertuan Agong untuk ambil alih fenomena ganjil di Sabah ini. Ganjil kerana penceroboh kelihatan "suka hati mak bapak dia" bunuh orang dan jadikan tebusan hingga terbunuh 8 orang PDRM.

Kami zuriat keturunan pahlawan dan perajurit pencen, bersara penuh, tidak berpencen, dan berhenti separuh jalan, bersumpah dengan nama Allah bahawa; 

"KAMI TIDAK  RELA TANAH MELAYU INI DIBASAHI DARAH PARA JIHAD PDRM DAN ATM YANG BERSUMPAH TAAT SETIA KEPADA AGAMA, RAJA DAN NEGARA OLEH PENJENAYAH, PENCEROBOH DAN PASUKAN MUSUH UPAHAN DARI DALAM MAHU LUAR NEGERI BALASAN PERTEMPURAN YANG ADIL DAN SAKSAMA!" 

"KAMI TIDAK RELA TANAH MELAYU INI DARI PERLIS HINGGA SABAH JADI MEDAN GALANG GANTI POLITIK KUFUR OLEH KOMUNIS, FREEMASON DAN SYIAH, HANYA DEK LALAI DALAM KEPUTUSAN PERANG SERTA-MERTA!" 

"BIARKAN KAMI SYAHID MEMPERTAHAN MARUAH DAN KEDAULATAN TANAHAIR MALAYSIA MERDEKA ZAHIR BATIN!"

23 comments:

  1. P.Miang@UMNO sumpah jihad??? Ayam itik pun ketawa!!! Binatang2 pun berzikir siang-malam kepada Allah SWT. UMNO penyubur maksiat 24 jam nak berjihad??? Ingat Tuhan bodoh/buta/pekak?? Jihad kerana soru makin nak miss!! Perangai munafik hina hudud, ngaku mahu syahid??? Syaitan sedang tipu kamu tu... nau'zubillah!! Firman Allah SWT, "Syaitan sentiasa menjanjikan mereka (dengan janji-janji indah) serta memperdayakan mereka dengan angan-angan kosong; dan apa yang dijanjikan oleh Syaitan itu tidak lain hanyalah tipu daya semata-mata."
    (An-Nisaa' 120)

    ReplyDelete
  2. Makna fasik,"Mengekali dosa kecil atau melakukan dosa besar tanpa taubat". Kalau dah dosa besar dijalankan 24 jam, itu Bapa Fasik namanya". Firman Allah SWT, "Dan hendaklah Ahli Kitab Injil menghukum dengan apa yang telah diturunkan oleh Allah di dalamnya; dan sesiapa yang tidak menghukum dengan apa yang telah diturunkan oleh Allah, maka mereka itulah orang-orang yang fasik."
    (Al-Maaidah 47)

    ReplyDelete
  3. Fasik tempatnya neraka... nau'zubillahiminzalik!! Firman Allah SWT, "Dan sebaliknya orang-orang yang fasik, maka tempat kediaman mereka ialah neraka; tiap-tiap kali mereka hendak keluar dari neraka itu, mereka dikembalikan kepadanya, serta dikatakan kepada mereka: "Rasalah azab neraka yang kamu sentiasa mendustakannya di dunia dahulu".
    (As-Sajdah 20)

    ReplyDelete
  4. Ds Najib, pecat saja Hishamudin. tak perlu bg amaran, terus pecat..Jadi mcm Dr.M, walau tahu Anwar punya pengaruh besar, benar tetap benar!..

    Dari hari pertama pencerobohan Hisham dah buat silap. Kumpulan bersenjata dari Filipina dikatakan bukan pengganas?..bawak senjata berat bukan penggganas?.. apa tu?.. lepas tu ambil pendekatan berunding? apa! kalau org bersenjatan masuk rumah kita, nak runding ke?.. Hishamudin tu ingat mortar dan mesingan tu hantaran peminangan ke?

    Keduanya salah pertimbangan!.. kumpulan bersenjata tu lahir bersama mesingun dan bom tangan..mereka biasa berperang secara gerila, pengalaman meraka bukan dari latihan/simulasi tapi situasi sebenar dgn pasukan tentera Filipina. Polis kita tak setanding dgn mereka dari segi senjata dan pengalaman. Kenapa tak benarkan tentera ambil alih tugas menangani ancaman?.. meraka pernah bertempur dgn komunis, almaunah, misi2 PBB luar negara.

    Hisham, apa kau buat selain dari bg amaran?..

    ya, ada implikasi yg patut dipertimbang konsiquenses daripada tindakan keras kita ke atas kumpulan penceroboh tersebut terutamanya dari segi kesan ke atas pelancongan di pulau serta pantai. Mereka mungkin menyerang balas pada masa depan, w/bagaimanapun,aspek keselamatan tak boleh dijadikan percaturan

    ReplyDelete
  5. Bukankah fasik juga termasuk org yg mempermainkan hukum Allah aw utk kepentingan sendiri. Yang menyebar ilmu2 hasad dan benci dlm hati2 manusia utk bercerai dari tali ukhuwah islamiyyah? Yang menipu pada sebahagian kata2, ujub pd ilmu yg bkn yg bkn miliknya.

    Bukankah fasik juga dlm bahagian-bahagian samar yg duduk dlm hati manusia tetapi iblis punya yg terbanyak. Nah..sombong ilmunya org ini.

    ReplyDelete
  6. Abdul haq.. org mcm kau nilah munafik/fasik sebenar.. kau cari ayat2 dan kupas ikut fahaman sempit kau!.. syaitan pun makhluk paling alim dahulu, tapi oleh kerana bangga dengan kejadian diri, akhirnya tergelincir dan ditendang keluar dari syurga..

    ReplyDelete
  7. Mmg Anwar nak Sabah darurat pun... Kalau bole termasuk Sarawak skali...

    Taktikal utk mengurangkan majoriti BN dlm PRU13...

    ReplyDelete
  8. Ayat Allah SWT untuk semua termasuk ana dan kamu!!Kalau dah maksiat nyata tu jangan degil@sombong dgn amaran Allah SWT pisahkan diri!! Semoga kita tidak termasuk org2 yg engkar kpd Hukum Allah SWT, FirmanNya, "Tidakkah engkau pelik memikirkan (wahai Muhammad) terhadap sikap orang-orang (Yahudi) yang telah diberikan sebahagian dari Kitab Taurat, mereka diseru kepada Kitab Allah supaya Kitab itu dijadikan hakim (mengenai perkara-perkara yang timbul) di antara mereka. Ahli-ahli satu puak dari mereka berpaling ingkar sambil menolak (seruan dan hukum Kitab Allah itu)."
    (A-li'Imraan 23)

    ReplyDelete
  9. abdul haq tu keturunan bangsat...
    bodoh haram kafir dajjal...

    orang aku mati kene tembak ko kata kerja umno...

    ko tak belajar qada dan qadar ke

    bangsat ...

    ReplyDelete
  10. pedulikan haq bangang tu. dia tak sedar segala firman dan hadis yang dia tulis tu Allah dah lama balikkan pada dia keturunan dia dan parti islam menipu pas kesayangan dia tu.

    ReplyDelete
  11. MaasyaALLAH!! Kenapa marah2, yg patut dimarah dahulu ialah pemimpin BN yg jahat ingkar dgn Allah SWT, kerana peraturan Allah (sunnatullah) SWT menetapkan......."“Kamu tidak akan dapati sesuatu kaum yang beriman kepada Allah dan Hari Akhirat saling berkasih sayang dengan orang-orang yang menentang Allah dan Rasul-Nya, sekalipun mereka itu bapa-bapa atau anak-anak atau saudara-saudara atau keluarga mereka. Mereka itulah orang-orang yang telah Allah tanamkan keimanan dalam hati mereka dan menguatkan mereka dengan pertolongan yang datang daripada-Nya. Dan dimasukkan-Nya mereka ke dalam syurga yang mengalir di bawahnya sungai-sunagi, mereka kekal di dalamnya. Allah redha terhadap mereka dan mereka puas terhadap limpah (rahmat)-Nya. Mereka itulah golongan Allah. Ketahuilah, bahawa golongan Allah itulah golongan yang beruntung.” (Al-Mujadalah: 22)

    ReplyDelete
  12. Cam haram PM najib janji mau bg tanah kat org solo...hope admin dpt tunjuk bukti.ada kat manila online kalu tak silap la.PM n hisam lombek patut letak jawatan segera.muhyidin pon sama.keturunan raja sulu pon bleh jd ahli umno KK n pengerusi pekida sabah ?? Ini fitnah ke fakta?kompom sial keje org dalam ni.bahaya ni.harap paneh dpt siar artikel tu sbg pencerahan.rakyat mula kompius n marah2 dah ni

    ReplyDelete
  13. Nuar anak brahim ajen sulu?ye betol ke auta je

    ReplyDelete
  14. Anon 1052 am. Kalau tak faham beza MILF dgn MNLF jangan komen. Buek malu nampak bangang yo. Harakah pun dah kantoi menipu konon Najib jumpo janji ngan Sultan Sulu MNLF padohal Najib jumpo tu Ulama' MILF. Duo bezo besar tu geng penceroboh ngan geng ulama'. Mano ado news kat manila online. Mongak dan fitnah tak abih2 cai pembangkang ni.

    Yang kelakar boleh plak pecayo portal manila nak tuduh UMNO. Tapi manila post ngan Reuters yang terang2 tuduh nuar dalang terlibat dengan penceroboh dan siap kluarkan gambar anwar jumpa misuari nov 2012 tak pulak nak percaya.

    Siapa kenal anwar sojak 70an tau apa hubungan anwar dengan misuari bekas ketua MNLF. Macam sial anwar guna kumpulan pengganas untuk ceroboh negara dan bunuh rakyat sendiri.

    Dalam ceramah anwar dok spin pusing salahkan UMNO konon UMNO bayar media asing utk tuduh dia. Bangang. Ingat Reuters tu kocik2 anak ko nak? Tak pulak dia jelaskan pasal gambar dia jumpa misuari dan kenapa jumpa. Tapi typical pusing spin ke lain supaya org leka. Hanya orang bangang je percaya anwar ni.

    ReplyDelete
  15. Rakyat patut bangkit humban UMNO supaya mahathir laknatullah dapat ditangkap dan dihukum dgn Hudud Allah SWT. Pengkhianat negara yg sanggup gadai negara dgn lelong IC kpd pendatang sulu dll semata2 nak menang berkuasa!! Berapa ramai polis dah mati gara2 mahathir celaka ni!!! Hukum pancung dikhalayak ramai, baru terbela nyawa anggota polis yg diperalatkan itu!! Semoga mereka tergolong drp kalangan org2 yang syahid amin!!

    ReplyDelete
  16. Kalo budak haq ni tak pernah duduk sabah dan bercampur dengan org suluk tempatan, tak payah banyak bunyi la. Komen kau pun dah nampak kau ni bodoh. Isi ic nak dikaitkan dgn kematian anggota polis. Bodoh. Org pas hina polis anjing sejak siri demo selama ni kau tak nak cerita. Hingusan.

    ReplyDelete
  17. Polis yg jahat (segelintir je!)yg jadi anjing UMNO!! Majoriti yang lain baik2 belaka dan wira negara seperti yng sedang berjuang di Sabah skrg!! Wahai perwiraku berjuanglah kerana Allah SWT semata-mata,...insyaAllah mati pun dapat syahid Allahuakbar!!. Elakkan jadi barua UMNO, kelak mati katak!!

    ReplyDelete
  18. pas mase cakap polis anjing takde pulak cakap segelintir saje yang anjing. pas pukul rate kate sume polis anjing. tak payah le nak spin.

    ReplyDelete
  19. Misuari cakap najib yg janji tanah la..apake bodo cai anon ni.cuba call misuari tanya dia sendiri.bodo ke apa korang ni?tetiba le plak mlnf milf pekejadah..cuba tanya najib tu.dia patut sidang parlimen tgempar!nak bubar pon takut2 dgn rosmah ke dgn bala ke dgn hantu mongolia

    ReplyDelete
  20. Aku nak ulas pasai artikel paneh di atas je : memang kompom najib isam muyidin pokak labang bisu tolol bongak lombu ijat gampang sial haram zadah pundik satu malaya.harap lepas ni semua bungkus dlm pru..doa moga semua atm pdrm jkkk selamat di sabah.moga korang jgn beri undi pd BN laknatulllah setan yg dikenali...kalu kesian, undi Dr Mahatir je cukup dah.haahhahahhahahahaaa mampush melayu berketua BN umno sial.terima kasih ye

    ReplyDelete
  21. sapa tak kenal nur misuari skandal mengelapkan wang berpuluh juta , lepas kantoi mulalah salahkan orang lain…yang terkangkang bangsa dia sendiri terpaksa meraduk melawan tentera kafir filipina…dia larikan diri…

    hari ini dia berlagak macam hero, spt anwar..menipu bangsanya dengan tuntutan terhadap sabah..aku rasa yang ceroboh sabah itu bukan tentera sultan sulu pun, tapi saki baki tentera MNLF yang dah nyawa-nyawa ikan sebab dah dipinggirkan oleh kerajaan filipina…

    NUR MISUARI, Pengerusi MNLF yang juga rakan subahat Anwar Ibrahim dalam kejadian berdarah di Lahad Datu, hari ini mengemukakan tawaran kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak untuk menjadi orang tengah kepada penyelesaian konflik yang sedang berlaku di pantai Timur Sabah.

    Tertanya juga, kenapa baru sekarang, setelah 19 orang lanun Sulu dan 8 orang anggota polis Malaysia terkorban, Misuari nak menawarkan dirinya untuk menjadi orang tengah?

    Mana dia semasa krisis ini di peringkat rundingan? Dia bukan tawar nak jadi orang tengah, dia ancam untuk hantar askarnya ke Sabah kalau lanun Sulu di Lahad Datu diserang lagi adalah. Adakah ini ada kaitan dengan imej Anwar yang sedang terjejas sekarang kerana bukti yang mengaitkannya dengan kejadian tersebut?

    Berita dari pautan yang penulis sertakan di atas, juga sedang diputar belitkan oleh macai pembangkang kononnya bukti ‘Janji Najib’ yang menyebabkan semua lanun itu ke mari. Ini saja sudah satu berita tak masuk akal, macam mana Misuari yang beri amaran untuk hantar askarnya datang ke sini, tiba-tiba tuduh Najib terlibat?

    Walhal sumber dari perisikan Filipina sendiri yang dipetik agensi antarabangsa Reuters mengesahkan Misuari dan Anwar terlibat!!

    Ini macam biasalah, Anwar kan rakan subahat Misuari, tidak ada apa yang pelik bila dia keluar kenyataan itu. Yang nyata tuduhan mengaitkan Perdana Menteri itu tidak benar kerana tidak disertakan bukti, hanya air liur, sedangkan penglibatan Anwar dan Misuari dalam kejadian ini begitu jelas sekali.

    ReplyDelete
  22. Cam harem.najib nuar kena dakwa je.bawak mahkamah je.semua org senang nak komen dan tunjuk pandai adoyaaaaiii macam le kita tau cerita sebenarnya...

    ReplyDelete
  23. hishamuddin tau semua mereka2 ahli umno sbab2 dia kata bukan pengganas pada mulanya.

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive