Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Friday, March 8, 2013

Zahid Mat Arip sindir Hisham?!


Sanggup ditembak untuk jadi Perdana Menteri? Huh...siapa yang tak kenal Anwar yang sanggup buat apa saja demi penuhi nafsu serakah sendiri! Hanya budak muda bawah 30 tahun saja yang baru kenal Anwar akan sokong malaun tu membabi buta.

14 comments:

  1. Sandiwara lagi...aku kasihan kat nuar.asyik kena pitnah je oleh geng setan umno.bapak saipul tonggeng tu join PKR dah ke??ini pelik

    ReplyDelete
  2. Saiful dah blasting bbm mengatakan ayahnya diperguna pkr utk menyatakan kes liwat adalah konspirasi kerajaan dan saiful masih istiqamah sedang memikirkan tindakan lanjut. Hmmm...ada duit semua jadi. Mubahalah pun boleh jadi mainan. Tak payah la mata duitan sangat en azlan oiii.

    ReplyDelete
  3. Saiful pon dpt banyak habuan.sama2 sandirawa ni...maybe saipol liwat diri sendiri mcm nuar tumbuk mata sendiri.ini amat mengasyikkan.DIY

    ReplyDelete
  4. pkr salah skrip ke? sapa yang kena liwat sebenarnya? ayah ke anak? buat dajal darah daging sendiri je.

    ReplyDelete
  5. Duduk sebelah anak sendiri masa anak bermubahalah, sanggup pegi jumpa ydpa utk merayu cepatkan kes, desak ag supaya cepatkan rayuan, pastu hilang 3 minggu tup tup dah tak percaya anak sendiri pulak dah. Habis selama ni tu sandiwara ke? Siap gesa rakyat malaysia sokong anwar dan pkr lagi tu dlm pc. Apa jenis ayah macam ni? Nasi baik anak kau percayakan Allah. Nak harap bapak sendiri lebih percaya anwar daripd Tuhan. Apa nk jadi la dunia skrg. Kerana wang sanggup jual maruah anak sendiri. Tapi kes bapak saiful ni bkn kali pertama terjadi. Dah byk hal mcm ni dlm masyarakat, mak bapak niaya anak, anak niaya mak bapak. Bezanya bapak saiful popular je. So org tak heran sgt spesis bapak mcam ni.

    ReplyDelete
  6. cucu mamak kuttyMarch 9, 2013 at 8:01 AM

    sape le yg tak kenal zahid mat arif....sekor anjing pecacai umno....anjing anjing memang ramai yg berkokok kat blog ni

    ReplyDelete
  7. Sokong hamPAS jadi lembu

    Sokong PGayR nanti jubur kena sondol

    Sokong DAPigs sama sama makan kerbau pendek.

    Oleh itu sokonglah BN untuk kesejahteraan dan kedamaian

    ReplyDelete
  8. Ye ke banyak anjing berkokok ai seyyy bukan berkokok la bodohhh. Anjing menyalak. Itu termasuk cucu mamak kutty yang jadi anjing pencacai penjilat najis fuckatan haram laknatullah munafik

    ReplyDelete
  9. Cucu mamak kutty memang dah kena sondol bontot dengan fuckatan. Itu sebab sokong sampai rebah.Patutnya penyokong sodomi ni kita pinggirkan dari masyarakat sebab perangai buruk betul

    ReplyDelete
  10. Mamat ni dapat mimpi lagi agaknya.

    ReplyDelete
  11. Mamat ni sebijik macam jual ubat kat pasar2 mlm ada bakat tapi khabar nya masa kek Keadilan dulu dia ckp waktu dalam UMNO dia cuma juru lap meja aja. La cari makan kot, takpa lah murshidul am asal rezeki halal.

    ReplyDelete
  12. haha,,puak puaka amat panas kalau Zahid Mat Arip ni berucap..sebijik sebijik kena kat depa..wahai puak puaka..dulu dia juga ahli PR namun dah keluar sebab tau keboborokan anugerah korang tu..bukan setakat tu..dia adalah orang kuat PR satu waktu dulu..sama la macam ezam dan Dato Zul..so..korang yang balaci bawahan ni..mana tau sangat pasal anuwar tapi defend anuwar macam mak bapak korang...tak ke bodo namanya..percayalah..perjuangan PR adalah sia sia kalau cuba nak jatuhkan kerajaan yang disokong majoriti rakyat..tengok saja ceramah PR..dah semakin kurang kan?? hahahaha..yang aku geli..kalau PR semua ada perkataan rakyat..macam rakyat majoriti yang sokong depa..hahaha..mimpi la weii

    ReplyDelete
  13. Kepada penyokong penyokong pas...
    Aku nasihatkan tlg tgk video zulkifli noordin...

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive