Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Sunday, March 3, 2013

Tentera Sulu pun minta Hisham letak jawatan...


Listen..listen..listen..klip di atas. Suruh penceroboh letak jawatan sebagai apa? Sebagai penceroboh? Tersasul kononnya?

Biasanya apa yang terluah datangnya daripada hati yang kalut dan kepala yang serabut memikirkan perkara yang sama berulang kali. Ataupun sudah ada pihak dalam UMNO, BN atau kerajaan sendiri yang mula mendesak Hisham Kerismudin letak jawatan selaku Menteri KDN serta bersara terus daripada politik.

Ketika Sabah sedang menghadapi krisis keselamatan negara dan sudah 5 anggota kita terkorban pun 'si sotong' ni masih sempat ber'tweet' dengan para pengampunya. Hilang fokus ke apa?!

Sampai bila UMNO Sembrong nak simpan mamat ni? Cucu tak semestinya lebih baik berbanding Atok dan Ayah...

12 comments:

  1. Ha ha ha ha...this is A GOOD One.."Tentera Sulu pun minta Hisham letak jawatan". The best of Paneh Miang so far..ha ha ha....

    ReplyDelete
  2. Pukimak punya menteri UMNO..askar kita dh mati ditembak pun masih nak tawar menawar lagi...mmg celaka puak umno ni..utamakan lanun Sulu dr askar sendiri..celaka.

    ReplyDelete
  3. cucu mamak kuttyMarch 3, 2013 at 4:11 PM

    salam mr paneh miang....ini le posting lu yg terbaik le bro...kali ni gua sokong sama lu ...dulu gua selalu bangkang lu....kini lu dah ok

    ReplyDelete
  4. Hancur BN umno negara rukun damai.sama kita doa

    ReplyDelete
  5. Kalau BN hancur, negara akan berkecai. AI lansung tak boleh pakai. dia lah petualang sebenarnya. PuteraNS

    ReplyDelete
  6. Kalau Hancur BN Hancur jugalah kau Anon 4.06 dan 4.23: Sebabnya senang je. Nak harap Cina DAP pertahankan negera solly lah, mereka yang mula2 akan berhijrah jika negera ini diserang. Dalam PKR pun macam tu jugak, yang India pun nanti cari excuse ada banya business di Mumbai. Tinggalah Melayu terkonteng-konteng..tentera jihad PAS PUSS PISS tak guna M16 tapi pedang..susahlah nak lawan musuh yang dah ada bazuka....

    ReplyDelete
  7. HISYAM WAJIB LETAK JAWATAN,,,,,,,,,,,,,TERBAIK PANEH MIANG,,,,GERAKAN USHA DESAK MENTERI AMARAN INI LETAK JAWATAN,,,,TAK DAK KAPASITI MENTERI,,,,,,,,,,,,,,

    ReplyDelete
  8. Apa kebodo lombap atm pdrm milik kerajaan of d day.bawah agung tadak kaitan dgn parti bn or pr.jgn bodo lombap sangat ye.pikiaq skit ye.loser

    ReplyDelete
  9. Hisham, letak lah jawatan segera, balik kampung jual laksa johor lagi bagus.

    ReplyDelete
  10. korang mcm bagus je dok salahkan orng.. korang ingat nk mentadbir negara senang ke.. lagi2 yg berbilang kaum.. hangpa jaga anak bini pun da terkontang kanting.. ukur baju badan sendiri.. memrintah negara bukan macam korang memrintah anak2 korang!! tu pun x tau lg nasib korang.. ntah2 anak korang da besa lawan korang.. kalu da bapak rintik.. anak tentu borek.. tunggu je la

    ReplyDelete
  11. Oh my goodness! Awesome article dude! Thank you, However I am going through problems with your
    RSS. I don't understand why I cannot subscribe to it. Is there anybody else having identical RSS issues? Anyone who knows the solution will you kindly respond? Thanx!!

    Feel free to surf to my homepage - ford ranger forum

    ReplyDelete
  12. Hi there, I enjoy reading all of your article. I wanted to write a little comment to support you.


    Feel free to visit my blog post; http://Www.Pubart.de/

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive