Feel free to email us at panehmiang@ymail.com.

Sunday, March 10, 2013

Pakatan Komunis Kuda Israel

Manifesto Demi Rakyat bertajuk "Pakatan Harapan Rakyat" (Pakatan ISRAEL) sedang ditonjolkan oleh Anwar Ibrahim.

Manifesto Demi Rakyat bertajuk "Bersama Ummah" (Pakatan KUDA) sedang ditonjolkan oleh Abdul Hadi Awang.

Manifesto Demi Rakyat bertajuk "One Nation For Malaysia" (Pakatan KOMUNIS) sedang ditonjolkan oleh Lim Kit Siang.

Semua ini masih bersangkut dengan manifesto Buku JingGAY bertajuk "Harapan Rakyat Malaysia"...Ubah dan Tukar...Dah lama dah...beri satu peluang...kami ubah 100 hari.

Syiah+Komunis+Freemason+Khawarij+Wahabi = Rukun Nasional Baru.

Pkr sedang berjalan seluruh negara melobi untuk kerusi bandar dan kota. DAP sedang melobi semua kerusi Kotaraya dan Metropolis. Pas sibuk memukul gong di desa dan pendalaman serta jauh ke hutan.

Nik Aziz pula terpancut dengan makna ayam dan lembu. Anwar inzal dengan perkataan "reformasi"-"demons...trasi"-"ubah". Lim Kit Siang melalui Lim Guan Eng dengan agenda Umarisme Komunis. Bendera sudah dicipta untuk diubah. Kandungan artikel perlembagaan persekutuan juga sudah tertinta, menunggu untuk ditukar ganti....

Kepada pelakon dan penari Pkr-DAP-Pas...selamat menggali kubur sendiri untuk dikorbankan di PRU-13 nanti. 

Selamat mencipta sejarah "memusnahkan tamadun bangsa yang terjarah sejak 24 Ogos 1511". 

Selamat memancutkan nikmat kepuasan ke atas nesan-nesan dan kubur-kubur para pejuang mithali sejak 1136 Masehi hingga kini.

Moga Allah membatalkan segala niat dan kerja perbuatan khianat dan jahat Pkr-DAP-Pas. 

Moga Allah terus pelihara fikrah dan nasab Ahlul Bait, Sultan dan roh Bani Malayuwiyah di Bumi Melayu ini, atas kalimah yang dibawa sejak Tariq bin Ziad mencipta kematangan Andalusia.

11 comments:

  1. Merka mengatakan kami ini ialah islam yg benar tapi mereka menyeru perpecahan dan menyemai benih permusuhan. Mereka mengatakan korupsi, nepotisma dan kolusi tapi anak beranak mereka yg mengepalai gerakan dan kaum mereka yg mengaut hasil. Mereka mengembalai kambing2 yg hilang arah tujuan, lebih gembira dgn kerosakan dari membina tamadun yang baharu.

    Apalah yg boleh diharap pada kelemahan signal2 elektrik dlm minda untuk menghurai permasalahan dan mencatur halatuju sistematik negara sedang memilih pemimpin sendiri mereka gagal.

    Katakan tidak pada PR.

    ReplyDelete
  2. Kenapa kita butakan mata pekakkan telinga kepada apa yg berlaku kpd msia hingga sanggup memberhalakan bn dgn percaya tiada yg mampu mentadbir msia melainkan umno/bn. Kita sanggup menjadi syaitan dgn menyemai api kebencian melaui fitnah, tohmahan dan cacian kpd yg tidak sealiran dgn selera masing2. Berpolitiklah dgn adil tanpa taaksub kpd mana2 parti kerana islam dan kebenaran merentasi semuanya.

    ReplyDelete
  3. Sdra Paneh Miang dan rakan2 yang sewaktu dengan anda...

    Apa yang anda tulis, hanyalah kata-kata kosong yang tiada fakta apa-apa.

    Sungguh jelas, sdra dilihat keletihan berhujah. Hanya mampu mengulang2 ayat2 lama yang tidak berbisa lagi..

    Sdra sendiri semakin jelas, bahawa tiada yang kekal di alam ini..

    Sdra sendiri semakin tahu, bahawa sifat alam ini sentiasa berubah..

    Sdra sendiri semakin maklum bahawa Allah menunjukkan kebesaranNya dengan menggilir2kan amanah mentadbir bumi ini kepada sesiapa yang DIA mahu..

    Sdra sendiri semakin mengerti, bahwa amanah yang diberi Allah kepada BN untuk mengurus Malaysia ini sudah sampai ke penghujungnya..

    Sdra sendiri sedar di hati kecil sdra.. Namun, sdra memaksa diri menyepikannya..

    Sdra sendiri semakin menginsafi, bahwa tiada yang kekal abadi di duna ini...

    Melainkan DIA.. ALLAHU AKBAR..

    BERTAUBATLAH.. INSAFLAH... SEBELUM TERLEWAT..

    ReplyDelete
  4. Memberhalakan BN itu tuduhan yg sudah penat dan luput kemahiran mengolah. Dan syaitan suka bermain bersama org yg lemah berpikir, yg suka dibuai janji manis serta yg suka menutup pupuk mata dari melihat isu yg lebih besar dan penting. Apakah setelah berpuluh tahun dikafirkan, dimusyrikkan dan di komuniskan maka hari ini apabila semua itu telah dibalikkan, kamu ingin berceramah ttg akhlak dan moral? Dan apakah pekak dan buta itu hanya utk org selain PR? Cerminkan dulu kata2 dibaris pertama sebelum bersyarah dibaris terakhir

    ReplyDelete
  5. Cicit kemut..gud try bro as always.kawan tetap sokong PR.

    ReplyDelete
  6. Apa nak kaitkan dengan Israel dan Kominis..apa dah jadi dengan politik kat Malaysia ni..Mengong..macam haram jadah!

    ReplyDelete
  7. Amin R.A.H.M.A.N

    ReplyDelete
  8. Den bengang betul dekat2 parlimen nak dibubarkan sikitol tua dedah tentang projek ic. Ini ibarat beri bola tanggung pada PR. Den betul tak faham, walau pun den seangkatan dgn nya kapal layour dulu, ibarat dia hompuk bata diateh kepala sendiri.Tapi mungkin juga gerakan timbalan dari selatan terlalu kuat dan dapat juga sianak dari utara naik jadi senior menggantikan siAUWW.

    ReplyDelete
  9. Projek ic utk menangkan BN lah..amat mudah utk difahami.moga dpt laknat siapa yg jd dalang isu lahad datu.hampaS punya menatang BN (pemimpin je,pengikut BN tatau apa pun)

    ReplyDelete
  10. spin la selagi daya cai pembangkang oii. suma pun tau dalang krisis laad datu ialah nuar anu gerah.

    ReplyDelete
  11. aku dah tak larat nak cakap pasal IC pada puak puaka ni..projek IC ni anugerah aljuburi yang famouskan..masa tu kan Tun M tengah bercuti? Masa tu la aljuburi ni pegang negara sekejap..dan ikut siasatan RCI..yang bebal tu pegawai pendaftaran yang tamak..nak duit jual IC tanpa ikut arahan sapa pun..ni kes tamak haloba..kalau yang sempat diluluskan tu sebb depa memang dah layak sebb dah lama tinggal Malaysia..fasih BM lagi..cuba tnya cybertrooper DAP tu..depa boleh cakap BM macam kita tak?? kalau tak..kita pun ragu nationality depa ni..haha bercakap pasal RCI..sudah terdengar RCI 1 juta IC yang diberi waktu merdeka dulu...tu legal ke tak?? anak cucu depa ni boleh bahasa melayu ke tak? kalau tak boleh macam mana jadi warga negara? hahaha...cybertrooper boleh jawab?? ekekekek

    ReplyDelete

Surah Al-Baqarah, Ayat 120

"Bukan orang Yahudi, ataupun Nasrani yang akan menerimamu, melainkan jika kamu mengikut agama mereka. Katakan,"Hanya petunjuk Allah sahaja yang benar" Jika kamu menyetujui kehendak mereka, setelah kamu menerima ilmu pengetahuan, kamu akan dapati tidak ada satu perjanjian ataupun penyokong dapat menolongmu dari Allah."

Surah Al-Baqarah, Ayat 216

"Kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya."

Surah Al-Imran, Ayat 28

"Janganlah orang-orang yang beriman mengambil orang- orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Dan sesiapa yang melakukan (larangan) yang demikian maka tiadalah ia (mendapat perlindungan) dari Allah dalam sesuatu apapun, kecuali kamu hendak menjaga diri daripada sesuatu bahaya yang ditakuti dari pihak mereka (yang kafir itu). Dan Allah perintahkan supaya kamu beringat-ingat terhadap kekuasaan diriNya (menyeksa kamu). Dan kepada Allah jualah tempat kembali."

Surah Al-An'aam, Ayat 67

"Tiap-tiap khabar berita mempunyai masa yang menentukannya (yang membuktikan benarnya atau dustanya); dan kamu akan mengetahuinya."

Surah Ar-Ra'd, Ayat 11

"Bagi tiap-tiap seorang ada malaikat penjaganya silih berganti dari hadapannya dan dari belakangnya, yang mengawas dan menjaganya (dari sesuatu bahaya) dengan perintah Allah. Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yang ada pada sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yang ada pada diri mereka sendiri. Dan apabila Allah menghendaki untuk menimpakan kepada sesuatu kaum bala bencana (disebabkan kesalahan mereka sendiri), maka tiada sesiapapun yang dapat menolak atau menahan apa yang ditetapkanNya itu, dan tidak ada sesiapapun yang dapat menolong dan melindungi mereka selain daripadaNya."
Blog Widget by LinkWithin

Blog Archive